SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg havde egentlig lovet mig selv ikke at brokke over velfungerende amning men ork hvor er jeg træt :zzz 

Nonstop amning/panisk baby med hungersnød trods storgylperi og falden i søvn ved bryst/repeat fra 22-02, derefter ca samme hver 1-2 timer... afbrudt af prutbleer...

 

Og NU snorkbobler lækkerbaby :7himmel og SP kommer om lidt jeg gider ikkeeeee.... :rolleyes 

 

Brok light over. :badgirl 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, JosephinePN said:

Jeg spurgte til det og de sagde, at børnene skulle være knyttede til dem alle, meeeen. Jeg ville nu have været meget tryg og glad ved det andet. Selvfølgelig er der håb, jeg synes bare det virker rodet og det arbejder mit eget hoved ikke særlig godt med.

Vi havde primær pædagog på Simon  (vores store) og det var noget rod ved ferie og sygdom for så gik han helt i baglås og græd fordi Anita så ikke var der,og det samme de dage hvor hun ikke  åbnede.

På Tvillingerne har de kørt teams og efter indkøring fungerer det altså bare super godt fordi de så knytter sig til 5-8 voksene og bliver trygge ved dem alle. På den måde vil der oftest være en voksen de kender.  Så er sikker på at det nok skal blive godt for cirkel. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Stephi-moren said:

Jeg giiiiiiiider ikke natamning mere :prik

Jeg gider det faktisk heller ikke mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har alt muligt, jeg burde ordne, nu mens børnene sover, men det føles altså bare vigtigere at stene TV3 i sofaen :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg har så svært ved at falde i søvn for tiden. Jeg falder tidligst i søvn kl 1.. Jeg har på fornemmelsen af at det er min mobil som gør udslaget. Vi skal jo i gang med at lave om herhjemme og jeg GLÆDER mig!!! Så når jeg skal sove så ligger jeg og tænker på det og kommer ofte i tanke om noget jeg lige skal undersøge..og så er mobil jo fantastisk... Men jeg orker det ikke mere. Vil gerne have en god søvn. Overvejer at fjerne min mobil fra soveværelset, men jeg er bare fra den generation som er født med mobilen i hånden og jeg bliver helt stresset hvis jeg ikke har den tæt på mig (pånær når jeg er på arbejde).  

 

Hvad pokker skal en mobil - addict gøre? Jeg tror lige jeg googler det... :rolleyes

 

Min telefon har jeg sat til at gå på nat mode kl 22. Så derefter må den bruges minimalt. Jeg kan måske godt lige tjekke BK færdig osv, men gode idéer må noteres til dagen efter i 'noter'. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Barbamama said:

Har alt muligt, jeg burde ordne, nu mens børnene sover, men det føles altså bare vigtigere at stene TV3 i sofaen :rolleyes 

 

Den fælde røg jeg i, i formiddags <_< jeg har fortrudt lige siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Girl Next Door said:

Min telefon har jeg sat til at gå på nat mode kl 22. Så derefter må den bruges minimalt. Jeg kan måske godt lige tjekke BK færdig osv, men gode idéer må noteres til dagen efter i 'noter'. 

Hmm... Kan man hurtigt slå det fra igen? For jeg kender mig selv nok til at vide at det ville jeg gøre hvis jeg ikke faldt i søvn med det samme :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Hmm... Kan man hurtigt slå det fra igen? For jeg kender mig selv nok til at vide at det ville jeg gøre hvis jeg ikke faldt i søvn med det samme :unsure

Efter vi så et program på dr omkring stråling har vi slået vores på flytilstand om natten. Vi vil ikke have al den stråling lige i hovedet hele natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reshopper-køber der aflyser 5 minutter før hun skal hente :prik og har endda fået manden til at finde flyverdragten fra skabet fordi jeg ikke selv kunne må hjem inden hun kom. 

 

Så har nu (igen) en super velholdt regnbue-farvet Molo Pyxis flyverdragt i str 86 til salg hvis nogen mangler ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas var til kontrol idag af hans dræn og beskeden lød det stadig ikke var 100 % på det ene øre...øv...

Så vi skal afsted igen til tjek i maj måned...og ryger måske ud i endnu en omgang dræn :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde give køkkenet en ordentlig overhaling med ajax-spanden, men jeg orker det simpelthen ikke. Hurra for at holde hårdt på sukkerafvænningen... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har håndværkerne også opdaget 2 små huller på et rør i køkkenet. Argh. Og har derfor taget et par skabe ned for at lave hul i gulvet og kigge.  Vi ved endnu ikke hvor omfattende det er og hvad det betyder. Indtil videre er det trods alt bare inden under skabene. Håber det kan blive ved det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, LeneLN said:

Vi havde primær pædagog på Simon  (vores store) og det var noget rod ved ferie og sygdom for så gik han helt i baglås og græd fordi Anita så ikke var der,og det samme de dage hvor hun ikke  åbnede.

På Tvillingerne har de kørt teams og efter indkøring fungerer det altså bare super godt fordi de så knytter sig til 5-8 voksene og bliver trygge ved dem alle. På den måde vil der oftest være en voksen de kender.  Så er sikker på at det nok skal blive godt for cirkel. :kram

Tusinde tak for din erfaring.

Jeg håber helt sikkert også, at det i sidste ende falder ud til Cirkels og vores fordel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KUNNE også stå i "glæder mig"-tråden, men nu sætter jeg den for en sikkerheds skyld her! Jeg har længe sover smådårligt simpelthen fordi vores billige ikeadyne ikke kan mere. Den har også kun kostet 500 kr og er næsten 8 år gammel, så det er måske ikke så mærkeligt. Men jeg fryser, sover med ekstra tæppe, og når det så glider af i løbet af natten, vågner jeg. Og jeg er TRÆT efterhånden! :zzz Brok! Så jeg har lige bestilt en nye dyne - en rigtig dundyne denne gang! YAY! :glad 

Nu skal jeg vente på den møgdyne overhovedet dukker op!...mer' brok... The struggle is real, jeg siger det bare! :box2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, NSEllekilde said:

Hmm... Kan man hurtigt slå det fra igen? For jeg kender mig selv nok til at vide at det ville jeg gøre hvis jeg ikke faldt i søvn med det samme :unsure

Ja på min telefon ligger det i den menu man kan trække op nedefra (iPhone). Jeg har bare sat en automatisk på så jeg ikke skal tænke på det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt af mine sofaer..

de er helt smadret, og faktisk tæt på slet ikke til at bruge mere...

har bare slet ikke råd til en ny :boo 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den nemmeste baby i dagtimerne og når hun er træt kan man bare ligge hende ned i sengen, putte hende med dynen og liste ud af soveværelset. Vi skal måske derind et par gange men det er virkelig til at overkomme. Men aftentimerne er virkelig begyndt at blive hårde. Hun vil IKKE sove. Kaster sig rundt i sengen, kan lige pludselig godt rulle rundt på alle måder, skifter mellem at skrige, grine og snakke, hiver sutten ud og ind af munden, sparker dynen af og hiver i alt omkring hende. 

Vi er så trætte nu og nova ligger og slås med luften mens hun snakker og fanger fødder. 

Bliver det nogensinde som før? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. 

Hvorfor kan hun ikke bare sove.

 

Hader dumme nætter og at hun så skal skrige og pive nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da heldigt at både min datter og jeg  har et indre vækkeur så vi vågner helt af os selv, når nu min dumme iPhone endnu engang har besluttet, at det ikke er nødvendigt med lyd på alarmen :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, LulleS said:

Der burde være en særlig ø til familie medlemmer der ikke laver andet end drama og splitting :prik 

Altså det må næsten være Samsø for det er da det min familie derovre er bedst til! 

 

Men øv og kæmpe kram :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, LulleS said:

Der burde være en særlig ø til familie medlemmer der ikke laver andet end drama og splitting :prik 

Der er rigtig mange øer i Nakskov fjord, og på en af dem bor der kun får! Det må da kunne ordnes! ;):kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en hjemmedag til Clara.

 

Helt rask var hun ikke igår. Hun var frisk, frejdig og feber var væk igår og i forgårs, troede jeg. Da jeg havde været til møde med min jobkonsulent, hentede jeg Clara i BH, de var ude og lege. Det første jeg ser, er at hun så forfærdeligt ud, hendes flyverdragt var ikke helt lynet op, ingen vanter på (Hun har taget den af) og ikke havde sin halsedisse på. Huen havde hun på... Skide snottet var hun og kunne se at hendes mund var sprækket af tørhed at hun klagede over det så snart jeg kom.

Jeg tager hende med hjem, hun sad på min cykel (På hendes sæde) og faldt i søvn på vejen hjem.

Da jeg kom hjem, gav jeg Clara sin medicin, tager hendes temperatur som lå på næsten 39. Hun fik sit nattøj på og kom i seng for som hun sagde: Hun vil gerne sove og det fik hun lov til. Så helt rask er hun ikke..

 

Øv hvor jeg føler mig som en dum mor.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, FruLR said:

Der er rigtig mange øer i Nakskov fjord, og på en af dem bor der kun får! Det må da kunne ordnes! ;):kram 

Jeg synes stadig, det er sjovt, vi kommer samme sted fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg synes stadig, det er sjovt, vi kommer samme sted fra :D

Det er en lille verden.. :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, NSEllekilde said:

Vi har den nemmeste baby i dagtimerne og når hun er træt kan man bare ligge hende ned i sengen, putte hende med dynen og liste ud af soveværelset. Vi skal måske derind et par gange men det er virkelig til at overkomme. Men aftentimerne er virkelig begyndt at blive hårde. Hun vil IKKE sove. Kaster sig rundt i sengen, kan lige pludselig godt rulle rundt på alle måder, skifter mellem at skrige, grine og snakke, hiver sutten ud og ind af munden, sparker dynen af og hiver i alt omkring hende. 

Vi er så trætte nu og nova ligger og slås med luften mens hun snakker og fanger fødder. 

Bliver det nogensinde som før? 

Neeeeeej....

Der kommer gode og dårlige perioder. Men vi har fx de seneste 2,5 måneder kæmpet hver aften med Cirkel, fordi hun sætter sig op, stiller sig op, kaster sutten på gulvet osv. Vi venter på den gode periode, hvor vi igen kan lægge hende og gå, ligesom hun har kunne næsten altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.