SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Mit syge barn har kastet op på min hovedpude :( dobbelt øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm. Jeg har bestilt et stort sæt med 21 (?) actionfigurer til V fra disneystore. Sættet er umiddelbart virkelig fedt og jeg fik det til en god pris på Black Friday. Men en af figurerne mangler altså håret <_< 

 

På den ene side irriterer det mig, og jeg har lyst til at reklamere og bede om et andet sæt.

 

Men omvendt var jeg ikke særlig imponeret over deres kommunikationsevner sidste gang, jeg kontaktede dem. Og de får generelt mega skideballe for deres kundeservice på trustpilot. Og jeg synes deres fragt er så langsom, at jeg er i tvivl om en ny pakke kan nå frem inden jul. Og måske ville håret alligevel falde af en ny figur, når der blev leget med den?

 

Så jeg hælder til bare at acceptere at den mangler håret. Det er alligevel en figur, vi ikke kender navnet på, så vi kan sikkert godt bilde V ind at det er en skurk med skaldet og deformt hoved, og det er jo heldigvis ikke våbenet han mangler... Men det IRRITERER MIG at få tilsendt ting, der ikke er iorden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og så har min mobil (vistnok forhåbentlig dog kun beskyttelsesglasset, men stadigvæk...) fået en ridse lige midt i :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den pose med kødsovs, jeg tidligere tog op af fryseren, vidste sig at være schnitzer :booDet kan jeg da slet ikke spise og vores køleskab er tomt og Jesper taget til julefrokost. Suk.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, louisevibe said:

Den pose med kødsovs, jeg tidligere tog op af fryseren, vidste sig at være schnitzer :booDet kan jeg da slet ikke spise og vores køleskab er tomt og Jesper taget til julefrokost. Suk.  

Så griber man knoglen efter hjælp :kram2 har du din søster tæt på? Ved ikke om du kan klemme noget ned du kan bestille? :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Katrinemus said:

Så griber man knoglen efter hjælp :kram2 har du din søster tæt på? Ved ikke om du kan klemme noget ned du kan bestille? :kram2 

Du er sød :kiss 

Jeg har taget en franskbrødsmad og lidt grønt. Der var heldigvis pølser i fryseren til Silke Elia. 

 

Men ellers ryger pomfritter og vegetar pizza faktisk rimelig godt ned. Det må blive i morgen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, louisevibe said:

Du er sød :kiss 

Jeg har taget en franskbrødsmad og lidt grønt. Der var heldigvis pølser i fryseren til Silke Elia. 

 

Men ellers ryger pomfritter og vegetar pizza faktisk rimelig godt ned. Det må blive i morgen. 

Dejligt der var lidt nødløsninger :super ellers må du gå med med pomfritter og veggi pizza :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sku egentlig lidt synd for min mand - kan mærke jeg syns alt er 90% hans skyld når jeg ikke har det godt - og jeg kan ikke holde den gående på optimisme alene i længden med den her plagede krop. Lidt mere objektivt set er han faktisk ret sød og hjælpsom for tiden. Men jeg syns alligevel flere gange om dagen han er komplet klaphat :( Glæder mig altså til at blive lidt mere "normal", også hvad angår de her humør/hormon udsving

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er umulig at putte.. og min hovedpine er forfærdelig... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Saga74 said:

Det er sku egentlig lidt synd for min mand - kan mærke jeg syns alt er 90% hans skyld når jeg ikke har det godt - og jeg kan ikke holde den gående på optimisme alene i længden med den her plagede krop. Lidt mere objektivt set er han faktisk ret sød og hjælpsom for tiden. Men jeg syns alligevel flere gange om dagen han er komplet klaphat :( Glæder mig altså til at blive lidt mere "normal", også hvad angår de her humør/hormon udsving

 

:kram

 

Don't worry, nogen er sådan helt uden at være gravide :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, AnneDam said:

 

Ej hvor træls,det kan jeg godt forstå du er irriteret over, det havde jeg også været. 

 

Synes ideen med FaceTime er god, hvis det er så vigtigt for dem at se hun pakker op. Håber i finder en løsning, og jeg er helt enig med dig i at juleaften er den 24

 

Qoute problem. Sorry AnneDam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Barbamama said:

 

:kram

 

Don't worry, nogen er sådan helt uden at være gravide :whistling

 

:whistling det kender jeg i hvert fald ikke :whistling 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der et sted man kan sende sine børn hen, når man ikke magter dem ?? :chin: 

Eigils dræn virkede i to dage, og så blev vi ellers slået hjem i ludo igen. Om ikke værre end før faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, Barbamama said:

 

:kram

 

Don't worry, nogen er sådan helt uden at være gravide :whistling

Så tror jeg det ender med skilsmisse så satser lidt på jeg snart blir sød igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Saga74 said:

Så tror jeg det ender med skilsmisse så satser lidt på jeg snart blir sød igen

 

Mon ikke du gør, jeg tror i hvert fald, du er et sødt menneske (også hvis det er lidt gemt under stride hormoner) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan.ikke.mere :boo 

Forbandede lorteunger, der bare nægter at sove. Og i går fik jeg så oven i købet at vide, at det er min egen skyld, og det blev rimelig tydeligt antydet, at jeg åbenbart er en dårlig mor! 

Forstår ikke hvorfor det skal være så fucking svært med de unger!?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Bolsin said:

Kan.ikke.mere :boo 

Forbandede lorteunger, der bare nægter at sove. Og i går fik jeg så oven i købet at vide, at det er min egen skyld, og det blev rimelig tydeligt antydet, at jeg åbenbart er en dårlig mor! 

Forstår ikke hvorfor det skal være så fucking svært med de unger!?!?!?

 

Kram :kram2 

Det lyder godt nok strengt! Du er da overhovedet ikke nogen dårlig mor :kram2 jeg har set dig med begge dine unger og du er simpelthen så kærlig og skøn over for dem! 

Nogle gange så er sådan nogle unger altså bare virkelig umuligt trælse! mega tarveligt! Men altså ikke din skyld :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, MariaPiesen said:

Findes der et sted man kan sende sine børn hen, når man ikke magter dem ?? :chin: 

Eigils dræn virkede i to dage, og så blev vi ellers slået hjem i ludo igen. Om ikke værre end før faktisk

 

Vist desværre ikke :unsure Måske nogle bedsteforældre kunne aflaste en enkelt nat?

 

:kram x 100

Det lyder absurd hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Bolsin said:

Kan.ikke.mere :boo 

Forbandede lorteunger, der bare nægter at sove. Og i går fik jeg så oven i købet at vide, at det er min egen skyld, og det blev rimelig tydeligt antydet, at jeg åbenbart er en dårlig mor! 

Forstår ikke hvorfor det skal være så fucking svært med de unger!?!?!?

 

Kæmpe :kram

Tror de unger gør alt hvad de kan for at prøve os af til grænsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Tumlepigen said:

 

Vist desværre ikke :unsure Måske nogle bedsteforældre kunne aflaste en enkelt nat?

 

:kram x 100

Det lyder absurd hårdt!

Bedsteforældre har prøvet en nat, men måtte ringe efter mig da han havde skreget i 5 timer i træk :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Bolsin said:

Kan.ikke.mere :boo 

Forbandede lorteunger, der bare nægter at sove. Og i går fik jeg så oven i købet at vide, at det er min egen skyld, og det blev rimelig tydeligt antydet, at jeg åbenbart er en dårlig mor! 

Forstår ikke hvorfor det skal være så fucking svært med de unger!?!?!?

Årh søde altså.. :kram2 Ville sån' ønske jeg kunne gøre noget! Og du er ikke en dårlig mor, og det er ikke din skyld. Nogle gange tror jeg de bevidst vender sig imod en! :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, MariaPiesen said:

Bedsteforældre har prøvet en nat, men måtte ringe efter mig da han havde skreget i 5 timer i træk :( 

Årh søde :kram2 det er jo alt for hårdt og også synd for lille Eigil. Kan drænet være faldet ud? (jeg aner intet så spørger bare dumt) Hvis det er smerter hjælper panodil måske lidt? Havde håbet for jer at der skulle til at være rolige tider om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MariaPiesen said:

Bedsteforældre har prøvet en nat, men måtte ringe efter mig da han havde skreget i 5 timer i træk :( 

 

:(:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Bolsin said:

Kan.ikke.mere :boo 

Forbandede lorteunger, der bare nægter at sove. Og i går fik jeg så oven i købet at vide, at det er min egen skyld, og det blev rimelig tydeligt antydet, at jeg åbenbart er en dårlig mor! 

Forstår ikke hvorfor det skal være så fucking svært med de unger!?!?!?

Åh :(

Var David også svær at putte før Oliver kom til? 

Kæmpe kram! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MariaPiesen said:

Bedsteforældre har prøvet en nat, men måtte ringe efter mig da han havde skreget i 5 timer i træk :( 

Åh, hvor er det synd for både dig og Eigil :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.