SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Clara vågner tidligere og tidligere for hver dag..  Og jeg bliver SÅ irriteret. Seriøsit, jeg plejer virkelig aldrig blive sur over noget, men efterhånden kan jeg slet ikke styre det (altså jeg bliver hjemme sur på Clara, men bare sur. Hvilket er nyt for mig) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Saga74 said:

Øv god bedring til ham

Tak han er heldigvis i hopla trods alt 

1 hour ago, Saga74 said:

Fandt et sæt til femmer på HM online i aftes som vi blev enige om at købe - her til morgen er det udsolgt :o øv!

 

Er der mon en chance for det findes i en butik alligevel? Det var lige perfekt :( 

Min erfaring er at de ofte har det længere tid i butikkerne end i webshoppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Lotte1987 said:

Tak han er heldigvis i hopla trods alt 

Min erfaring er at de ofte har det længere tid i butikkerne end i webshoppen :)

Jeg må hellere sende en spion ud så :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejde, ørelæge og aftale i aften kl 20. Denne her dag er alt for presset på forhånd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 sløje piger, Jonas har kundemøde til formiddag, så jeg kan først komme på arbejde efter frokost og jeg bliver nødt til det pga deadlines i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Saga74 said:

Fandt et sæt til femmer på HM online i aftes som vi blev enige om at købe - her til morgen er det udsolgt :o øv!

 

Er der mon en chance for det findes i en butik alligevel? Det var lige perfekt :( 

Hej saga. Send er billede i pm så smutter jeg i h&m i Bruuns og kigger når de åbner kl 10 - så kan de evt fortælle om det er i nogle Århus butikker. Så skaffer jeg det til jer :kiss jeg arbejder lige ved siden af. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, SDB said:

Hej saga. Send er billede i pm så smutter jeg i h&m i Bruuns og kigger når de åbner kl 10 - så kan de evt fortælle om det er i nogle Århus butikker. Så skaffer jeg det til jer :kiss jeg arbejder lige ved siden af. 

Fedt skriver lige når jeg er ved computer om lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Saga74 said:

Fedt skriver lige når jeg er ved computer om lidt

Det var så lidt :) håber jeg finder det for dig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Højresvingsulykker. De er fandme frygtelige! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige lavet ridser i vores under 1 år gamle bil, min mand slår mig ihjel :icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Saga74 said:

Fedt skriver lige når jeg er ved computer om lidt

Du må også gerne sende til mig så kan jeg kigge i Aalborg hvis SDB ikke finder det :) skal i bio imorgen hvor h&m ligger lige ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Kawon said:

har lige lavet ridser i vores under 1 år gamle bil, min mand slår mig ihjel :icon_crybad:

 

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, SDB said:

Hej saga. Send er billede i pm så smutter jeg i h&m i Bruuns og kigger når de åbner kl 10 - så kan de evt fortælle om det er i nogle Århus butikker. Så skaffer jeg det til jer :kiss jeg arbejder lige ved siden af. 

Hvor er du sød at tilbyde det :kiss

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Hvor er du sød at tilbyde det :kiss

 

Jamen jeg arbejder lige ved siden af. Det der tager længst tid er at vente på elevatoren. Og når saga har så ondt som hun har, vil jeg gerne tjekke det :) og jeg kører forbi Skejby området hvor hun bor dagligt så kan jo nemt aflevere det til hende. Plus plus jeg har lige lidt tid og overskud Idag ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, SDB said:

Jamen jeg arbejder lige ved siden af. Det der tager længst tid er at vente på elevatoren. Og når saga har så ondt som hun har, vil jeg gerne tjekke det :) og jeg kører forbi Skejby området hvor hun bor dagligt så kan jo nemt aflevere det til hende. Plus plus jeg har lige lidt tid og overskud Idag ;) 

Du er altså en skat alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Du er altså en skat alligevel!

Tak :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Lotte1987 said:

Du må også gerne sende til mig så kan jeg kigge i Aalborg hvis SDB ikke finder det :) skal i bio imorgen hvor h&m ligger lige ved siden af

Ej hvor fedt, tak! Håber på Århus det er lidt nemmere trods alt :) 

9 minutes ago, Fru.Mor said:

Hvor er du sød at tilbyde det :kiss

 

Helt enig, der er dælme da søde damer her på BK, god karma og alt muligt jeg er helt rørt

6 minutes ago, SDB said:

Jamen jeg arbejder lige ved siden af. Det der tager længst tid er at vente på elevatoren. Og når saga har så ondt som hun har, vil jeg gerne tjekke det :) og jeg kører forbi Skejby området hvor hun bor dagligt så kan jo nemt aflevere det til hende. Plus plus jeg har lige lidt tid og overskud Idag ;) 

Virkelig sødt af dig altså det ville virkelig gøre mig glad i dag. Sender lige PM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, roselein said:

Højresvingsulykker. De er fandme frygtelige! 

Er der sket noget? :unsure er I ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå og vente på fotograf der kommer 10.30 (+-30 min). Jeg føler seriøst at jeg ikke kan sætte mig ned eller lave en kop kaffe, for nu er her jo helt ryddet og pænt. :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, SDB said:

Hej saga. Send er billede i pm så smutter jeg i h&m i Bruuns og kigger når de åbner kl 10 - så kan de evt fortælle om det er i nogle Århus butikker. Så skaffer jeg det til jer :kiss jeg arbejder lige ved siden af. 

BK når det er allerbedst :lovebk du er en stjerne :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

BK når det er allerbedst :lovebk du er en stjerne :kiss 

De havde det desværre ikke :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, SDB said:

De havde det desværre ikke :( 

Øv :( men det var tanken der talte :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Er der sket noget? :unsure er I ok?

 

Vi er okay, men kvinden, der blev ramt er ikke.

 

http://www.bt.dk/krimi/ramt-af-lastbil-kvinde-draebt-i-forfaerdelig-ulykke

 

Vi kom forbi lige efter det var sket, og var med til at starte HLR og hente hjertestarter.

Synes bare det er så trist. Der er så synd for alle. Jeg har så ondt af den stakkels chauffør og kvindens familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, roselein said:

 

Vi er okay, men kvinden, der blev ramt er ikke.

 

http://www.bt.dk/krimi/ramt-af-lastbil-kvinde-draebt-i-forfaerdelig-ulykke

 

Vi kom forbi lige efter det var sket, og var med til at starte HLR og hente hjertestarter.

Synes bare det er så trist. Der er så synd for alle. Jeg har så ondt af den stakkels chauffør og kvindens familie.

Hvor er det trist :boo det må ha været voldsomt for alle tilstede :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, roselein said:

 

Vi er okay, men kvinden, der blev ramt er ikke.

 

http://www.bt.dk/krimi/ramt-af-lastbil-kvinde-draebt-i-forfaerdelig-ulykke

 

Vi kom forbi lige efter det var sket, og var med til at starte HLR og hente hjertestarter.

Synes bare det er så trist. Der er så synd for alle. Jeg har så ondt af den stakkels chauffør og kvindens familie.

Det er så forfærdeligt! Vi bor ikke langt fra og fik det helt dårligt :(

er du ok? Det må være voldsomt at være vidne til! 

Men ja, jeg håber næsten kvinden ikke havde små børn eller sådan... ( altså ikke fordi det gør det bedre) men kan ikke bære tanken om at små børn lige har mistet deres mor i morgentrafikken :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.