SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

7 minutes ago, SDB said:

Mand med tømmermænd - hold kæft dette ucharmerende. Og bliver så skide sut når egoismen lige skal nå nye højder. Hallo spade du hældte selv indenbords. Hvis du vil lege konge om aftenen så må du sgu æde den i dig og være til stede om dagen. :box2:

Han skal bare ud af fjerne og stoppe med selvmedlidenhed :sm Han kan sove når han bliver gammel ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Katrinemus said:

Han skal bare ud af fjerne og stoppe med selvmedlidenhed :sm Han kan sove når han bliver gammel ;) 

Han ER jo gammel :whistling;) 

 

åh man overboen er gået igang med at bore og hamre og fordi det er vådt i vejret så stinker der af kloak i hele lejligheden og i gen af os orker at kontakte udlejer og nævne det :numsefordi man ikke lige orker sådan en idiot. 

 

Men ja han skal virkelig tage sig sammen snart. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, SDB said:

Han ER jo gammel :whistling;) 

 

åh man overboen er gået igang med at bore og hamre og fordi det er vådt i vejret så stinker der af kloak i hele lejligheden og i gen af os orker at kontakte udlejer og nævne det :numsefordi man ikke lige orker sådan en idiot. 

 

Men ja han skal virkelig tage sig sammen snart. 

Nej nej, han er ikke gammel for M er ældre end ham :whistling k**t en omgang :numse Du sætter ham da til at ringe til udlejerne i morgen, hvis han ikke spænder hjælme i dag :sm 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Katrinemus said:

Nej nej, han er ikke gammel for M er ældre end ham :whistling k**t en omgang :numse Du sætter ham da til at ringe til udlejerne i morgen, hvis han ikke spænder hjælme i dag :sm 

Haha det er selvfølgelig rigtig at M er ældre ;) 

 

ej jeg forstår virkelig godt han ikke har lyst til at ringe. Men fortsætter det bliver vi nødt til det. Overvejer at ringe til LLO først for rådgivning. 

 

Håber han opper sig når Mies lur er slut ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, SDB said:

Haha det er selvfølgelig rigtig at M er ældre ;) 

 

ej jeg forstår virkelig godt han ikke har lyst til at ringe. Men fortsætter det bliver vi nødt til det. Overvejer at ringe til LLO først for rådgivning. 

 

Håber han opper sig når Mies lur er slut ;) 

Ja, hold lige det for øje ;):lol 

God plan med LLO, han skal ikke være så strid!! Det ville være passende at komme ind i kampen når hun vågner  :box2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har muligvis en vandskade under vores gulv i spisestuen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver gang jeg prøver at lave bare det mindste nyttigt blir jeg straks straffet med bækken smerter og plukveer :( klarede at hænge 1/3 vask op og måtte lægge mig, og startede med at sortere babytøj (:wub) og har givet op nu ligger det og roder og jeg ligger igen :boo Mathilde og R gør hele huset rent og jeg ligger bare og er ynkelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, vi ikke har muligheden for at give Marius den ro og fridage han har behov for. Det gør mig faktisk rigtig ked af det :boo. Så nu er Marius afleveret ved bedsteforældre, fordi han er voldsom og jo nærmest kravler på lofterne . Han er træt og trænger til ro og vi har jo desværre ikke mulighed for den antal fridage han godt kunne bruge for at lade batterierne op... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Katrinemus said:

Ej, hvor vildt det var tidligt :o 

Vi er hurtige her nord på ;) Her hvor vi bor, har det heldigvis ikke lagt sig :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Girl Next Door said:

Vi er hurtige her nord på ;) Her hvor vi bor, har det heldigvis ikke lagt sig :super

Ja, det går stærkt nord på :P jeg så i tv 2 vejret at årets første snemand var lavet i Skagen :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Girl Next Door said:

Vi er hurtige her nord på ;) Her hvor vi bor, har det heldigvis ikke lagt sig :super

Ej sne er dejligt :D Herhjemme er der hvidt udenfor :D men tvivler desværre på at det bliver liggende :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At frisører skal være så dyre hvad der angår børneklip Vil gerne have studset Eigil, da han har sådan et lækkert hår, og moren ikke helt kan nænne at klippe hans krøller af. Men det koster 200kr :o at få ham klippet, og for den smule han skal klippes, ja så er det dæleme mange penge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså. A kastede jo op i nat, en gang og så var der ikke mere. Han har spist helt ok i dag, og været i hopla som han plejer. Vi tænkte at han måske bare havde spist noget hans lille mave ikke kunne tåle (og så er han forstoppet igen, det gav godt give ham lidt utilpashed).. 

 

Nu siger S, at han er dårlig med kvalme osv. Altså fuck!  

Bare tanken om at S også bliver syg, får mig til at føle mig syg.. Ihh det er noget :numse 

 

Og mega dårlige samvittighed over at have inviteret alle pigerne fra Ediths bhv gruppe hjem idag til et hus evt med smitte!  :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, MariaPiesen said:

Ej sne er dejligt :D Herhjemme er der hvidt udenfor :D men tvivler desværre på at det bliver liggende :( 

Hader sne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knægt med tynd mave :( 

nupper da bare en dag hjemme i morgen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om jeg nogensinde igen bliver glad. Og føler tingene lykkedes..

Har haft en hel okay dag.

Også dør min telefon her til aften.

 

Jeg har en bærbar jeg har lånt af min stedfar.. Den kan kun holde strøm hvis den er sat til kontakten, og den er så langsom så den er umulig at bruge..

Jeg kan jo ikke leve uden telefon :( Har brugt den til alt.. Men jeg har ikke en krone. Og jeg orker ikke at sætte mig ind i en ny telefon, og jeg har iphone så det er jo også bare det dyreste lort altså...

 

Gider ikke mere. Virkelig. Mit liv er til grin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Girl Next Door said:

Hader sne :)

:ditto<_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 4/11/2016 at 7:11 PM, Barbamama said:

 

Eeeej det er godt nok ærgerligt :kram

Det er mega træls, hun begyndte i dp i sept. Sidste år og har været ved 6 forskellige dagplejer. Jeg synes det er alt for meget for en pige på knap 20 mdr:box2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well endnu engang opkast....pt den store dreng der Tar sig en tur...igen igen...frygter nu hvornår det er lillebrors tur igen...behøver jeg nævne de lige var syge sidste uge....suk...

Græder næsten selv over det....:icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, girly1988 said:

Well endnu engang opkast....pt den store dreng der Tar sig en tur...igen igen...frygter nu hvornår det er lillebrors tur igen...behøver jeg nævne de lige var syge sidste uge....suk...

Græder næsten selv over det....:icon_crybad:

:(:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Elisamus said:

Det er mega træls, hun begyndte i dp i sept. Sidste år og har været ved 6 forskellige dagplejer. Jeg synes det er alt for meget for en pige på knap 20 mdr:box2:

Det lyder heller ikke videre stabilt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Myliona said:

Gad vide om jeg nogensinde igen bliver glad. Og føler tingene lykkedes..

Har haft en hel okay dag.

Også dør min telefon her til aften.

 

Jeg har en bærbar jeg har lånt af min stedfar.. Den kan kun holde strøm hvis den er sat til kontakten, og den er så langsom så den er umulig at bruge..

Jeg kan jo ikke leve uden telefon :( Har brugt den til alt.. Men jeg har ikke en krone. Og jeg orker ikke at sætte mig ind i en ny telefon, og jeg har iphone så det er jo også bare det dyreste lort altså...

 

Gider ikke mere. Virkelig. Mit liv er til grin.

Jeg ville godt nok også være ulykkelig over at miste min tlf :kram 

 

Er der slet ingen som kan låne dig en indtil du får råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lotte1987 said:

Knægt med tynd mave :( 

nupper da bare en dag hjemme i morgen 

Øv god bedring til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt et sæt til femmer på HM online i aftes som vi blev enige om at købe - her til morgen er det udsolgt :o øv!

 

Er der mon en chance for det findes i en butik alligevel? Det var lige perfekt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS gæt hvem der ligger vågen og tænker på navne og babytøj :rolleyes gir op, nu er jeg for sulten til at sove mere... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.