SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

24 minutes ago, Fru SP said:

At vejret ser ud til at blive noget værre lort på søndag, når vi skal have huset fuld af børnehaven. Havde håbet på at kunne sende dem ud i haven til skattejagt, men det er altså ikke sjovt i 5 grader og regn <_< 

Nu skal jeg jo finde på noget andet at lave :rolleyes 

 

Børnehavefødselsdag på en søndag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu græder jeg snart - sov så for hulen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader vinter tid...Niklas lå vågen on off fra 4 til 4.30 fik ham til at sove videre...5.20 og begge drenge er vågne...

De sover ikke tidligere om aftenen...samt mindre om dagen og er meget mere trætte og hys end normalt...

:prik det bliver en lang vinter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, også opkast til Clara 2 gange i nat :( :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Tumlepigen said:

 

Børnehavefødselsdag på en søndag? :unsure

Ja, jeg gider ikke holde det på en hverdag..

De fleste i Ediths børnehave holder det en weekend :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, Fru SP said:

Ja, jeg gider ikke holde det på en hverdag..

De fleste i Ediths børnehave holder det en weekend :) 

 

Okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå fra en ked indkøringsbaby :boo

 

Åh jeg er spændt på, om de har fået hende til at sove :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pjevset og træt tigerbaby med tænder + mor med dårlig mave og kvalme = dårlig kombi <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden ikke evner at rydde op ;) Jeg tager børnene med hjem til mine forældre i weekenden og han tager til lanparty (medhjælp) og nu står jeg for at få huset til at ligne et hjem :prik 

Ovenidet tager han på firmarejse i næste uge, så jeg vil gerne i bund inden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde alene med 3 mands arbejde. Synes det er lidt op af bakke. 

 

Gik fra ked Ronja i børnehaven og jeg ser hende først i morgen middag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tinypic virker ikke så alle billeder i min tråd er væk :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Lady H said:

Nu græder jeg snart - sov så for hulen! 

Ville hun ikke sove? 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her indkøring af niklas i dp er godt nok op ad bakke og ikke særlig sjovt...min lille dreng der bliver så ked af det og påvirket...håber virkelig det bliver bedre i næste uge da...nøj vi havde det nemt med storebror sidste år kan jeg godt se...men de to drenge er jo slet ikke ens må man sige....

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, girly1988 said:

Det her indkøring af niklas i dp er godt nok op ad bakke og ikke særlig sjovt...min lille dreng der bliver så ked af det og påvirket...håber virkelig det bliver bedre i næste uge da...nøj vi havde det nemt med storebror sidste år kan jeg godt se...men de to drenge er jo slet ikke ens må man sige....

 

 

Øv, håber det snart går bedre og bliver lidt nemmere for hm :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Aja said:

 

Øv, håber det snart går bedre og bliver lidt nemmere for hm :kram2 

Tak det håber jeg også. Nu har han haft 3 korte dage hvoraf igår var kaos i legestue samt fotograf osv...

Mandag skal han prøve at være der fra morgenen og sove lur og hentes til middag...det er jeg godt nok spændt på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man sidder med en sovende baby på sig som valgte at forlænge sin 2,5 time middagslur, og nu er ipad gået ud og snart også tlf. Og jeg kan ikke mærke mine ben. Fede unge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At da jeg hente k i dp i dag fik afvide af dp mor at hun har sagt op pr 1/1-17 :blink eh what... k har i forvejen været rigtig meget gæstepleje. Før sommerferien vardp sygmelt med stress hvor k var i gæste dp 6 eller 8 uger. Bahhhh jeg er træt af det :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Elisamus said:

At da jeg hente k i dp i dag fik afvide af dp mor at hun har sagt op pr 1/1-17 :blink eh what... k har i forvejen været rigtig meget gæstepleje. Før sommerferien vardp sygmelt med stress hvor k var i gæste dp 6 eller 8 uger. Bahhhh jeg er træt af det :gal

 

Eeeej det er godt nok ærgerligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det så ringe efter en tur til byen for zoneterapi mm :boo jeg er desværre ved at opgive tro og håb på at zoneterapi hjælper på nuværende situation, tror jeg ender med at gemme de sidste behandlinger til igangsætningshjælp i december hvis det blir aktuelt. Jeg føler mig bare så modløs fordi ingenting rigtig hjælper på mine smerter :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, Saga74 said:

Jeg har det så ringe efter en tur til byen for zoneterapi mm :boo jeg er desværre ved at opgive tro og håb på at zoneterapi hjælper på nuværende situation, tror jeg ender med at gemme de sidste behandlinger til igangsætningshjælp i december hvis det blir aktuelt. Jeg føler mig bare så modløs fordi ingenting rigtig hjælper på mine smerter :( 

:kram Hvor er det synd for dig at du har været så plaget i din graviditet. 

Har du prøvet akupunktur? Det er ingen hemmelighed at jeg er kæmpe fan og meget modtagelig overfor det, men ved også godt det ikke er for alle. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh skænderi med manden så nu sidder jeg og putter begge unger...fordi han gik sin vej...suk Farvel fredags hygge ! Sure løg altså....jeg kan sq da ikke stå til ansvar for hans fejl...Han stod og vaskede af efter maden og Niklas kommer så hen og begynder at tage bestik ud af opvaskemaskinen og jeg ser han får fat i en kniv...skynder mig tage den fra ham....straks er manden sur over jeg blander mig osv....Sry redder bare min søn fra at skære sig...:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste-øjebliks-afbud fra veninde til koncert i aften. 

Nogen i Roskilde der er friske til Scarlet Pleasure på Gimle kl 21? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, mille1981 said:

Sidste-øjebliks-afbud fra veninde til koncert i aften. 

Nogen i Roskilde der er friske til Scarlet Pleasure på Gimle kl 21? 

Det gad jeg dælme godt, men kan ikke nå det :(

øv, hun har meldt afbud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, louisevibe said:

:kram Hvor er det synd for dig at du har været så plaget i din graviditet. 

Har du prøvet akupunktur? Det er ingen hemmelighed at jeg er kæmpe fan og meget modtagelig overfor det, men ved også godt det ikke er for alle. 

Jeg har ikke rigtig erfaring med akupunktur men zoneterapi plejer at virke ret godt for mig - akupunktur er lidt i samme boldgade så jeg frygter lidt det ville være spild af kræfter og penge at forsøge når zoneterapien ikke rigtig rykker længere...?

 

Altså jeg er egentlig sikker på at zoneterapien gør "noget godt" for min krop, men det er bare slet ikke nok på nuværende tidspunkt til at opveje smerter og besvær ved transporten :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Susanne said:

Ville hun ikke sove? 

:kram

Nope, i cirka en time hen over midnat drev hun sin dødtrætte mor til vanvid ^_^

 

Tak for knus :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.