SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ingen reel hjælp fra lægen i dag... suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er virkelig forstoppet :( og jeg kan på ingen måde gå på wc på jobbet da det ligger ved kontoret hvor alle dokumenterer og kan høre alt. Så jeg håber ikke at trangen melder sig på jobbet i dag :(

Og så er jeg møgtræt og glæder mig til at holde fri imorgen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg er virkelig forstoppet :( og jeg kan på ingen måde gå på wc på jobbet da det ligger ved kontoret hvor alle dokumenterer og kan høre alt. Så jeg håber ikke at trangen melder sig på jobbet i dag :(

Og så er jeg møgtræt og glæder mig til at holde fri imorgen 

Køb noget gang i den på apoteket, det virker og kan få orden på det igen.. hvis du ofte døjer med det... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på måsen økonomisk.

 

har en veninde, som bliver smidt ud af sin lejlighed snart - pga hun ikke har betalt husleje.

jeg har sagt at hende og hendes barn bare kan komme her og bo i mit soveværelse..

 

men det er som om hun ingen forståelse har for at jeg ikke har nogen penge. For nu skal vi splejse om rumdelere, vaskemaskine osv.. hun vil rykke rundt og smide nogen af mine møbler ud for at få mere plads og argumenterer med at jeg selv har sagt jeg burde få ryddet op og sorteret mine ting. Og det gør jeg! Men overskuddet er der bare ikke nu. :( 

 

bliver helt ked af det. Vil så gerne hjælpe dem, men det ER bare ikke hos dem jeg kan og vil smide mit overskud. Det skal gå til mine børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Myliona said:

Jeg er på måsen økonomisk.

 

har en veninde, som bliver smidt ud af sin lejlighed snart - pga hun ikke har betalt husleje.

jeg har sagt at hende og hendes barn bare kan komme her og bo i mit soveværelse..

 

men det er som om hun ingen forståelse har for at jeg ikke har nogen penge. For nu skal vi splejse om rumdelere, vaskemaskine osv.. hun vil rykke rundt og smide nogen af mine møbler ud for at få mere plads og argumenterer med at jeg selv har sagt jeg burde få ryddet op og sorteret mine ting. Og det gør jeg! Men overskuddet er der bare ikke nu. :( 

 

bliver helt ked af det. Vil så gerne hjælpe dem, men det ER bare ikke hos dem jeg kan og vil smide mit overskud. Det skal gå til mine børn.

Du bliver altså nødt til at hjælpe (eller få hjælp) dig selv, før du hjælper andre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Myliona said:

Jeg er på måsen økonomisk.

 

har en veninde, som bliver smidt ud af sin lejlighed snart - pga hun ikke har betalt husleje.

jeg har sagt at hende og hendes barn bare kan komme her og bo i mit soveværelse..

 

men det er som om hun ingen forståelse har for at jeg ikke har nogen penge. For nu skal vi splejse om rumdelere, vaskemaskine osv.. hun vil rykke rundt og smide nogen af mine møbler ud for at få mere plads og argumenterer med at jeg selv har sagt jeg burde få ryddet op og sorteret mine ting. Og det gør jeg! Men overskuddet er der bare ikke nu. :( 

 

bliver helt ked af det. Vil så gerne hjælpe dem, men det ER bare ikke hos dem jeg kan og vil smide mit overskud. Det skal gå til mine børn.

Du burde få styr på dig selv før du prøver at hjælpe andre:kram

noget andet er at hvis du vælger at hjælpe din veninde og børn med tag over hovedet... så må veninden altså rykke ind og tage det som det er. I kan jo også godt hjælpe hinanden med lidt mere orden osv.. uden st bruge en masse penge på rumdelere.  Hvis du hjælper hende så synes jeg egentlig ikke hun kan forlange så meget mere. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk hader virkelig den har start i dp med Niklas....

Havde slet ingen bekymringer dengang med Tobias...

Men de er jo forskellige og ligeså deres dp osse...og ja det blir nok bedre med tiden....men lige nu er det godt nok træls :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Myliona said:

Jeg er på måsen økonomisk.

 

har en veninde, som bliver smidt ud af sin lejlighed snart - pga hun ikke har betalt husleje.

jeg har sagt at hende og hendes barn bare kan komme her og bo i mit soveværelse..

 

men det er som om hun ingen forståelse har for at jeg ikke har nogen penge. For nu skal vi splejse om rumdelere, vaskemaskine osv.. hun vil rykke rundt og smide nogen af mine møbler ud for at få mere plads og argumenterer med at jeg selv har sagt jeg burde få ryddet op og sorteret mine ting. Og det gør jeg! Men overskuddet er der bare ikke nu. :( 

 

bliver helt ked af det. Vil så gerne hjælpe dem, men det ER bare ikke hos dem jeg kan og vil smide mit overskud. Det skal gå til mine børn.

Kære søde Myliona.

Altså... her bliver du nødt til enten at sige helt kort og kontant - det her kan jeg tilbyde. I kan få dette værelse. Det koster sådan og sådan. Hvis du ikke synes om den plan, kan jeg ikke hjælpe dig.

Jeg ved godt. det tager noget energi og overskud og det ikke ligefrem er det, som du har mest af. Men hvis man skal være room mates, skal der bare være klare aftaler fra starten. 

Du skal - IKKE - til at investere i nye møbler eller noget som helst andet. Sådan er det! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er fucking nogen der har stjålet mine solbriller og to pakker der var klar til afsendelse til modtagere via Julehjælpen , da min bil stod ulåst på fortovet foran huset tirsdag ml. 15.45 og 17?! Jeg opdagede det i morges og er stadig lige dele målløs og edderspændt rasende ! ! ! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Susanne said:

Der er fucking nogen der har stjålet mine solbriller og to pakker der var klar til afsendelse til modtagere via Julehjælpen , da min bil stod ulåst på fortovet foran huset tirsdag ml. 15.45 og 17?! Jeg opdagede det i morges og er stadig lige dele målløs og edderspændt rasende ! ! ! :gal

 

Ej!? :gal Røvbananer! :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelthen. Nogle møgunger. Nu har jeg aflyst deres hjem til mormor dag l morgen, for hvis der skal være så mange problemer hele tiden, må ingen aftaler og dermed ro være vejen frem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ret. 

Jeg hader bare at skuffe folk, og jeg hader at jeg ikke kan leve op til mine egne forventninger og at jeg er nødt til at smide min facade. 

:( 

 

Jeg glæder mig helt til at skulle til lægen på mandag. Så jeg kan finde ud af hvad filan jeg kan gøre mere nu.. jeg er på max dosis i min medicin. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at få spat af min 11 årige pre teen som konstant trækker "mor du forstår mig ikke/du ødelægger mit liv" kortet. Argh!!!!! :shooter:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sindssyg overbo ('er) . De har lige kastet deres kat ud over altanen som nu vil ind hos os og det kan vi bare ikke . 

Og nu kan jeg høre at de råber og slås deroppe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt efter en dag med overtræt Niklas og en træt Tobias efter han blev hentet....så nu er jeg gået i seng...og håber på en god nat og at min snot næse snart er på retur...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, girly1988 said:

Er så træt efter en dag med overtræt Niklas og en træt Tobias efter han blev hentet....så nu er jeg gået i seng...og håber på en god nat og at min snot næse snart er på retur...

 

Åh søde havde virkelig håbet det hele sku gå lidt nemmere (og ikke mindst sygdomsfrit) for jer :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Saga74 said:

Åh søde havde virkelig håbet det hele sku gå lidt nemmere (og ikke mindst sygdomsfrit) for jer :kram2 

Tak for det...idag har ikke lige været en god dag må jeg indrømme. 

Prøver at holde hovedet højt og håber på en bedre dag i morgen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, NSEllekilde said:

Sindssyg overbo ('er) . De har lige kastet deres kat ud over altanen som nu vil ind hos os og det kan vi bare ikke . 

Og nu kan jeg høre at de råber og slås deroppe :(

Hvis de slås skulle du måske ringe til politiet? :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, J og D said:

Bræk i stride strømme :puke:

 

Oh no! :(

 

God bedring derhjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, J og D said:

Bræk i stride strømme :puke:

Noooo ! :(

Håber det er hurtigt i overstået , så I alle kan få sovet i nat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, J og D said:

Bræk i stride strømme :puke:

 

Hvis det er samme virus vi har haft er den hård, men hurtig. Tror jeg kastede op og havde dårlig mave i 12 timer højest. Var pænt mast efterfølgende, men det værste var overstået. Go bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, J og D said:

Bræk i stride strømme :puke:

 

Åh nej, nej, nej :(:(:kram:kram  Det er bare det værste, og oveni alt for meget sygdom i forvejen :kram2 

 

Håber i er hurtigt ovre det :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vejret ser ud til at blive noget værre lort på søndag, når vi skal have huset fuld af børnehaven. Havde håbet på at kunne sende dem ud i haven til skattejagt, men det er altså ikke sjovt i 5 grader og regn <_< 

Nu skal jeg jo finde på noget andet at lave :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, J og D said:

 

 

 

 

Tusind tak søde damer :kiss

 

jeg har været på turbo-sygdoms-indkøb, så nu har vi huset fyldt med mad, håndsprit og toiletpapir, så hvis vi alle skulle lægge os på en gang, så kan vi klare os nogle dage...

 

årh, hvor jeg altså håber at vi andre går fri! Især Thea, når hun i forvejen er så syg, og hverken har spist eller drukket rigtigt siden søndag aften :unsure hvis hun får omgangssyge oveni, så kan vi jo nol godt opgive at få penicillin i hende, og det gør mig virkelig bekymret :unsure

Krydser for at I andre slipper :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Bolsin said:

Hvis de slås skulle du måske ringe til politiet? :unsure 

Jeg er ikke helt sikker på om hvordan det er deroppe . . De tramper ret hårdt i forvejen og de er højt højlydte når de snakker normalt . . Så jeg kan blive meget i tvivl :unsure men manden gik og så blev der nogenlunde stille (altså hun gik stadig rundt kunne jeg høre men ikke på en vred måde ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.