SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det var mange penge Vinnus :( håber I klarer den til I kan få noget mere ind. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også hellere tage imod praktik uanset hvad :) jeg vil enormt gerne ud igen. Derfor er jeg blevet ved og ved med at søge, selvom jeg ikke er vurderet klar.

Det der er mest frustrerende er at min sagsbehandler ikke vil indstille mig til det selvom jeg selv beder om det.

Derfor regner jeg med at tilmelde mig et vikarbureau når min barsel udløber. For jeg vil ikke hænge her mere ( og det var min plan længe Før dette loft kom på tale, bare til info )

Jeg er ikke spor i tvivl om, at du kæmper en brav kamp - jeg håber, at det løser sig hurtigt efter barsel, sp du hurtigst muligt kan glemme alt om det loft :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit en lorte aften :o Nu sover Marius forhåbentlig snart og får en god nats søvn og klar parat til børnehave imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min idiotmand! :sm :(

Lyder ikke sjovt. Hvad har han gjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krammer i spandevis til alle der har brug for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan komme af med min baby? Jeg gider ham faktisk ikke mere! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan komme af med min baby? Jeg gider ham faktisk ikke mere! :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan komme af med min baby? Jeg gider ham faktisk ikke mere! :boo

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en b&j til os i aften. Så ringede min gamle værtsfamilie fra usa. Jeg boede hos dem et år, da jeg var 15/16 (i 1989) og vi har holdt forbindelsen i al denne tid. Og så alligevel vel ikke for det er over 3 år siden vi har talt sammen. Men nu lykkedes det. Det var rart og trist. Moren har fået kræft igen og vi græd begge en smule. da vi sagde farvel efter 20 minutters samtale.

Hvilket også er præcis den tid det tog manden at spise al isen..

Jeg er pisse SUR! Kan jeg leve uden is? Ja! Formentlig bedre uden end med. Drejer det her sig overhovedet om is? Nej! Det var bare ikke forekommet den anden vej. Jeg ville vente og dele. Jeg ville hygge mig med ham. Men for ham - cool så er der bare mere til ham og gud forbyde at han lettede r.... og satte den i fryseren. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved ikke hvordan der bliver plads til mig i det her ægteskab. Jeg ville ønske jeg bare engang imellem havde et blødt sted at lande...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en b&j til os i aften. Så ringede min gamle værtsfamilie fra usa. Jeg boede hos dem et år, da jeg var 15/16 (i 1989) og vi har holdt forbindelsen i al denne tid. Og så alligevel vel ikke for det er over 3 år siden vi har talt sammen. Men nu lykkedes det. Det var rart og trist. Moren har fået kræft igen og vi græd begge en smule. da vi sagde farvel efter 20 minutters samtale.

Hvilket også er præcis den tid det tog manden at spise al isen..

Jeg er pisse SUR! Kan jeg leve uden is? Ja! Formentlig bedre uden end med. Drejer det her sig overhovedet om is? Nej! Det var bare ikke forekommet den anden vej. Jeg ville vente og dele. Jeg ville hygge mig med ham. Men for ham - cool så er der bare mere til ham og gud forbyde at han lettede r.... og satte den i fryseren. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved ikke hvordan der bliver plads til mig i det her ægteskab. Jeg ville ønske jeg bare engang imellem havde et blødt sted at lande...

Åh det forstår jeg godt at du er ked og træt af! Ingen gode ideer eller noget med bunker af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan man have menssmerter fra ægløsnings tid og frem til den normale mens tid ????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en b&j til os i aften. Så ringede min gamle værtsfamilie fra usa. Jeg boede hos dem et år, da jeg var 15/16 (i 1989) og vi har holdt forbindelsen i al denne tid. Og så alligevel vel ikke for det er over 3 år siden vi har talt sammen. Men nu lykkedes det. Det var rart og trist. Moren har fået kræft igen og vi græd begge en smule. da vi sagde farvel efter 20 minutters samtale.

Hvilket også er præcis den tid det tog manden at spise al isen..

Jeg er pisse SUR! Kan jeg leve uden is? Ja! Formentlig bedre uden end med. Drejer det her sig overhovedet om is? Nej! Det var bare ikke forekommet den anden vej. Jeg ville vente og dele. Jeg ville hygge mig med ham. Men for ham - cool så er der bare mere til ham og gud forbyde at han lettede r.... og satte den i fryseren. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved ikke hvordan der bliver plads til mig i det her ægteskab. Jeg ville ønske jeg bare engang imellem havde et blødt sted at lande...

Det var jeg godt nok også blevet knotten over! Og jeg ved bare, at min mand ville være helt uforstående over for min reaktion, og helt sikkert ikke fatte det reelle problem :angry

:kram til dig - både pga mand og den triste nyhed fra The States :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netop på vej i seng - helt smadret og med et spinkelt håb om at syg feberbaby vil sove nogenlunde i nat, og så hører vi at kattene vælter noget på gulvet i køkkenet. Det er så en tallerken der stod på køkkenbordet og den ene kat har trådt i et glasskår og bløder. Så nu er manden ved at samle glasskår op og tørre blodige potespor væk, mens jeg sidder i stuen med kattene. Vi kan ikke se hvor slemt det egentlig er og aner ikke om det bare skal have lov at hele af sig selv eller hvad.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få et evt dyrlægebesøg klaret i morgen (mon vi burde få hende tjekket uanset?), for jeg er alene hjemme med C også og uden bil. C er jo desuden syg og derfor skal jeg også aflyse den planlagte 1-års undersøgelse.

Og lige nu trænger jeg bare til at sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger.

Vi er nået frem til herhjemme, at hvis Oliver havde været vores første, så var han med garanti blevet enebarn. Selvom jeg altid har ønsket mig 3 eller flere børn, så stopper det nu, efter ham. Jeg vil ikke risikere det her igen, og vi er nu gået i gang med at sælge ud af alt Oliver er vokset fra.

Det er på en og samme tid befriende og sørgmodigt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, men hvorfor vil de det? Det er en (relativ ny kulturel udvikling) at lyserød er en pigefarve. I tilfældet mcstuffins, som vist er amerikansk, er en del af opdraget at hovedpersonen, som har ambitioner om at blive læge er pige og sort. Men det ærgrer mig at det overhovedet er nødvendigt at tænke i de baner. For så er det jo kun pigerne der lærer at det er fedt at have lyst til alt muligt. Det er kun pigerne der lærer, at piger må have ambitioner. Jeg vil have at alle børn lærer at det er fedt at tænke stort. Og jeg tror - af hjertet - at vi er ved at bremse denne selvfølgelighed, som jeg synes, jeg er vokset op med.

Jeg kunne kaste op :(

Doc mcstuffin doktorsaettet findes i en gron udgave ogsaa (i hvert fald i Irland).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en b&j til os i aften. Så ringede min gamle værtsfamilie fra usa. Jeg boede hos dem et år, da jeg var 15/16 (i 1989) og vi har holdt forbindelsen i al denne tid. Og så alligevel vel ikke for det er over 3 år siden vi har talt sammen. Men nu lykkedes det. Det var rart og trist. Moren har fået kræft igen og vi græd begge en smule. da vi sagde farvel efter 20 minutters samtale.

Hvilket også er præcis den tid det tog manden at spise al isen..

Jeg er pisse SUR! Kan jeg leve uden is? Ja! Formentlig bedre uden end med. Drejer det her sig overhovedet om is? Nej! Det var bare ikke forekommet den anden vej. Jeg ville vente og dele. Jeg ville hygge mig med ham. Men for ham - cool så er der bare mere til ham og gud forbyde at han lettede r.... og satte den i fryseren. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved ikke hvordan der bliver plads til mig i det her ægteskab. Jeg ville ønske jeg bare engang imellem havde et blødt sted at lande...

Åh Mistel :kram

Jeg er gået i seng, så det bliver ikke til et rigtigt svar herfra - men jeg kan godt forstå, at du er gal. Og jeg er hånden på hjertet ikke i tvivl om, at han er bedre gift, end du er :-/ Det er noget møg på adskillige planer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det forstår jeg godt at du er ked og træt af! Ingen gode ideer eller noget med bunker af :kram

 

 

Det var jeg godt nok også blevet knotten over! Og jeg ved bare, at min mand ville være helt uforstående over for min reaktion, og helt sikkert ikke fatte det reelle problem :angry

:kram til dig - både pga mand og den triste nyhed fra The States :kiss

 

 

Åh Mistel :kram

Jeg er gået i seng, så det bliver ikke til et rigtigt svar herfra - men jeg kan godt forstå, at du er gal. Og jeg er hånden på hjertet ikke i tvivl om, at han er bedre gift, end du er :-/ Det er noget møg på adskillige planer...

Tak piger....

 

Problemet er vel, at lige præcis dette scenarie kan bredes ud på nærmest alt herhjemme, stort og småt. Eller sådan føles det i hvert fald.... Jeg ved sgu ikke. Jeg har bare aldrig holdt regnskab med hvem der gjorde hvad. Og det er jeg begyndt at have lyst til. Det plejer bare at være et dårligt tegn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Doc mcstuffin doktorsaettet findes i en gron udgave ogsaa (i hvert fald i Irland).

Det havde de i hvert fald ikke hos BR :) (Og det er nu heller ikke fordi han ikke må få lyserødt legetøj - men jeg er endt med at købe det helt klassiske hvide :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger.

Vi er nået frem til herhjemme, at hvis Oliver havde været vores første, så var han med garanti blevet enebarn. Selvom jeg altid har ønsket mig 3 eller flere børn, så stopper det nu, efter ham. Jeg vil ikke risikere det her igen, og vi er nu gået i gang med at sælge ud af alt Oliver er vokset fra.

Det er på en og samme tid befriende og sørgmodigt :boo

Det lyder godt nok hårdt :(

Håber I er ok med beslutningen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt også gerne brokke mig over boligstøtte, men det er ikke udbetaling Danmark, der laver rod her, det er vores indtægter og udgifter der ændrer sig konstant (Brian går fra dobbelt SU til enkelt, men får til gengæld noget arbejdsskade forsikringshalløj, jeg går fra dagpenge til løn, med overlap og nu med tillæg - og dertil ny husleje, huslejestigning, rod i boligselskabets varmeudregning...)

Jeg bliver simpelthen så stresset i mit hoved af næsten hver måned at få brev i E-boksen med nye beløb at forholde mig til :(

Har det helt på samme måde. C arbejder ved siden af studiet, og når der er meget at lave på studiet, arbejder han ikke så meget og omvendt. Så vores indtægt svinger fra måned til måned. Jeg synes det er så irriterende, at jeg hele tiden skal forholde mig til, om vi nu får for meget denne måned, og så bliver trukket en anden måned. Før sendte vi bare en oversigt over, hvad vi regnede med at tjene på årsbasis, og rettede hver gang vores skøn ændrede sig - ligesom med forskudsopgørelsen. Nu skal vi sådan set regne hans løn ud måned for måned, og skrive det ind.

Det er det samme med fripladsen, som også ændrer sig fra måned til måned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger.

Vi er nået frem til herhjemme, at hvis Oliver havde været vores første, så var han med garanti blevet enebarn. Selvom jeg altid har ønsket mig 3 eller flere børn, så stopper det nu, efter ham. Jeg vil ikke risikere det her igen, og vi er nu gået i gang med at sælge ud af alt Oliver er vokset fra.

Det er på en og samme tid befriende og sørgmodigt :boo

:kram Ville ønske, at der var noget jeg kunne gøre. Hvis der er, må du endelig sige til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem f*ck borer /blender /har en for syg vibrator kl 0120??!!! Nå ja, bare min overbo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har droppet alt om boligsikring og friplads. Jeg orker slet ikke at sætte mig ind i det. Kan slet ikke overskue hvad jeg overhovedet skal gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har droppet alt om boligsikring og friplads. Jeg orker slet ikke at sætte mig ind i det. Kan slet ikke overskue hvad jeg overhovedet skal gøre.

Så længe Gert stadig har sin adresse ved dig giver det nok mest mening da det så også er afhængigt af hans indkomst :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj for en nat hvorfor er weekenden slut jeg vil gerne sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.