SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Når folk siger at de kommer til brylluppet og så melder afbud alligevel :klap

 

Vi havde nogen som ringede to dage før og sagde at de alligevel ikke kom til festen men at de kom til receptionen. 

Great, så sku siddeplan laves om osv, og pengene var jo tabt da det var alt for sent.... Men på dagen kom de så heller ikke til receptionen og hørte intet fra dem før min farmor gav mig 500 kr. fra dem som var bryllupsgave uden noget undskyld eller kort eller noget som helst, 3 mdr senere :S Ku forestille mig at min farmor bare harsagt til dem at nu gav hun mig 500 kr fra dem , fordi at hun ikke synes at de ku' være det bekendt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en gæst der akdrig dukkede op!?! Og vi har aldrig hørt fra hende siden. Det var virkelig mærkeligt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en gæst der akdrig dukkede op!?! Og vi har aldrig hørt fra hende siden. Det var virkelig mærkeligt :lol

Til min søsters bryllup kom der en, som ikke havde svaret.

De havde regnet med når man ikke svarede, og heller ikke svarede på "rykkeren", så kom man ikke. Men det gjorde man så :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deler gerne seng med hende.

Det kan da kun blive bedre ;)

Du kommer bare ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er alene hjemme med baby der ikke vil sove, jeg er syg og træt og magter ikke noget som helst, og min idiotkæreste kan under ingen omstændigheder hjælpe, for han er på jagt, og det er faktisk vigtigere end alt andet i denne verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby, der syntes, at 20 minutters eftermiddagslur var nok <_<

Og så en blanding af vores ældre naboer, der fodrer gråspurve i vildskab, så der bor et absurd antal i vores hæk, og så min mand, der bliver så sur og gal over det :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg synes stadig ikke at det er okay... Så skal man melde ud om man evt kunne få en længere svarfrist ect synes jeg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusbrok- manden var i USA hele ugen og lovede at tage peanutbutter m&ms med til mig, en stor pose! Så kommer han stolt hjem med 2 store poser med PEANUTS i WTF dem kan man sgu da købe alle steder her!!! Sød tanke men åh hvor havde jeg glædet mig til de rigtige med peanutbutter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusbrok- manden var i USA hele ugen og lovede at tage peanutbutter m&ms med til mig, en stor pose! Så kommer han stolt hjem med 2 store poser med PEANUTS i WTF dem kan man sgu da købe alle steder her!!! Sød tanke men åh hvor havde jeg glædet mig til de rigtige med peanutbutter!!!

Åh fjols altså - de smager så godt! Har seriøst overvejet at købe dem på Amazon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt min mand ikke egner sig til at købe ind men han sagde selv i morges han ville så jeg har skrevet udførlig indkøbsliste... nu 8 timer senere stadig ingen indkøb men megen klynk over listen er lang (nej mr den er faktisk helt alm!). Klart det er svært når det tager mindst 5 min for ikke-gravide at gå til Lidl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ikke halvdelen af de ting jeg vil.

Alt tager bare dobbelt så lang tid når Leahs far er her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh fjols altså - de smager så godt! Har seriøst overvejet at købe dem på Amazon

Så typisk mand altså!!!

Man kan få dem hos nogle af de der slikbutikker men kun i de helt små poser.. Hahahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne lige brokke mig over at alt ordentligt overtøj starter ved str 74. Det er jo nærmest umuligt at finde noget C kan bruge nu her indtil hun (forhåbentlig) vokser ind i sin flyverdragt.

Mener Hummel starter ved 68

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhh... Min ældste og bedste veninde holder barnedåb OG 30 års fødselsdag idag. Så det er jeg selvfølgelig med til. Men shit hvor er det bare IKKE mig, at være til fest fra 11-aften... Jeg er så overstimuleret og rundforvirret og træt. Jeg har virkelig lyst til at tage hjem, men jeg kan ikke få mig til det, og jeg gider heller ikke rigtigt være hende den mærkelige, der går tidligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhh... Min ældste og bedste veninde holder barnedåb OG 30 års fødselsdag idag. Så det er jeg selvfølgelig med til. Men shit hvor er det bare IKKE mig, at være til fest fra 11-aften... Jeg er så overstimuleret og rundforvirret og træt. Jeg har virkelig lyst til at tage hjem, men jeg kan ikke få mig til det, og jeg gider heller ikke rigtigt være hende den mærkelige, der går tidligt :rolleyes

 

Åh, sympati herfra :kram2 Jeg er hende den underlige, der begynder at fundere over hvornår jeg mon kan tillade mig at tage hjem igen, allerede inden festen er startet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem kan med baby (går jeg ud fra?) selv holde til at holde fest i så lang tid? Jeg synes barnedåb fra 10-16 var mere end rigeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist lidt af en stjerne-husbond for det meste, men når han SLET ikke spørger, hvordan min dag har været, bliver jeg lidt ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sure skid af en mand der åbenbart istedet for at sige "nej det gider jeg ikke" vælger at være blive skide sur over at skulle hjælpe med at tømme bilen for det mad jeg havde fået med hjem fra mit serveringsjob

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for sympatien piger :lovebk

Jeg kastede håndklædet i ringen for ca en time siden og sagde ærligt til min veninde at JEG var træt og at børnene også var det og at jeg heller ikke nænnede at sende B hjem alene med to overtrætte børn. Der var fuld forståelse og det var en klog beslutning! Nu sover begge unger nææææsten og så skal jeg dæleme slappe af! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig godt unde Nichlas en fed aften og nat men kunne han så ikke klone sig selv så jeg ikke skulle stå med nova alene allerede nu 24 timer :rolleyes ville ønske at den fede nat sluttede kl 01 og at han kom ædru hjem :lol :hahaha What are the odds :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er totalt hæs og bare græder og græder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det bliver så endnu en nat uden søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkastsyge sucks!

Fuck hvor har jeg ondt i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når Leah bare skriger og man intet kan gøre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn faldt i søvn i fin tid i går og har for første gang i lang tid sovet helt ok (vi har været ramt af efterårssnue). Til gengæld har vores nye naboer holdt fest med høj musik og og høje råb indtil for en time siden... Dem ka jeg ikke li, har jeg lige besluttet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.