SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Mega held og lykke :balloons

Tak :)

Tager "mega" til mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsk mig held og lykke piger. i morgen kl 09:00 går det løs.

Det er jo os kun hele min fremtid det handler om.

Intet press.

Send gerne noget intelligens med jeres held og lykke ;)

Du klarer det! :goodluck (har du googlet power pose? - prøv det ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du klarer det! :goodluck (har du googlet power pose? - prøv det ;) )

Nej. Det vil jeg prøve nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du klarer det! :goodluck (har du googlet power pose? - prøv det ;) )

Haha jeg læste det på dansk og ikke engelsk. Tænkte os hvad i alverden en power pose var ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg læste det på dansk og ikke engelsk. Tænkte os hvad i alverden en power pose var ;)

:lol ahva for en pose :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg læste det på dansk og ikke engelsk. Tænkte os hvad i alverden en power pose var ;)

Haha, det gjorde jeg også! :haha

Held og lykke i morgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske, der var nogen der spurgte, hvordan jeg havde det. Ville ønske jeg rent faktisk orkede at svare, hvis jeg blev spurgt...

:kram

havde godt tænkt, at der var lidt stille hos dig, men tænkte, at du bare var arbejdsramt.. Mand? Veninde? Alting..?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal starte til genoptræning i morgen.. Som aktivering. Øj er så nervøs at jeg ikke kan sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overboen har fået en ny fyr der virkelig brøler  :wacko Er imponeret over hun stadig har hørelsen i behold...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor ville jeg ønske at Im snart kunne sove selv :( jeg er total touched out :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover stadig 100 gange bedre, end rigtig mange andre babyer på hans alder, men han sover så meget dårligere end han selv plejer.. Fuck dig tigerspring! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsøgt at få Leah til at sove i en time. Gah!!!!!!

Jeg gik endda tidligt i seng selv, fordi jeg ved hun står tidligt op, men kl 4 er bare slet ikke okay.. Hvordanfår man vendt det??

Har forsøgt at strække hende om aftenen, men hun kan ikke strækkes til længere end klokken 19.

Hun sover max 2 timer i dagplejen.. Synes jo ikke at 10-12 timers søvn er ret meget for en på 1,5 år.. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er jeg træt af vores nye naboer. To tøser som tilsyneladende er virkelig glade for meget høj basmusik, som der da pludselig skulle fyres op for lige nu. Og vi bor altså i hus og ikke klods op af hinanden, så det er altså virkelig højt ovre ved dem. Håber snart de flytter igen. Jeg bliver et meget dårligt menneske af sådan noget

Sådan er vores genbo hver gang han vasker bil <_< Har siden vi flyttede ind, håbet på han snart vil flytte hjemmefra. Men han bor desværre stadig hjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn der vågnede tidligt og mand (som har sovet meget mere end mig i nat), der har gjort alt for at vække os andre og skabe dårlig stemning, skændes med barn og gøre os andre sure! Hvilket jo er lykkes! Lige idag overvejer jeg om jeg har giftet mig med den forkerte mand :prik

Og at jeg meldte mig rask igår, fordi jeg synes det gik bedre og har det lige så dårligt idag.

Nu er jeg småsyg, sur, træt og skal på arbejde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er jeg træt af vores nye naboer. To tøser som tilsyneladende er virkelig glade for meget høj basmusik, som der da pludselig skulle fyres op for lige nu. Og vi bor altså i hus og ikke klods op af hinanden, så det er altså virkelig højt ovre ved dem. Håber snart de flytter igen. Jeg bliver et meget dårligt menneske af sådan noget

Det er altså også bare træls. Tænk at folk ikke fatter at tage hensyn til andre. Tsk tsk.

Håber det blev bedre hurtigt - og ellers så sys jeg du skal nævne noget for dem? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover stadig 100 gange bedre, end rigtig mange andre babyer på hans alder, men han sover så meget dårligere end han selv plejer.. Fuck dig tigerspring! :prik

...

Så forestil dig W der sover skidt i forvejen.... I et tigerspring. Fuck me, det er hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover stadig 100 gange bedre, end rigtig mange andre babyer på hans alder, men han sover så meget dårligere end han selv plejer.. Fuck dig tigerspring! :prik

:kram det er ligeså hårdt :kiss vi har jo forskellige udgangspunkter :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke stofbleer bruger du? For jeg tænker lige umiddelbart at det er fordi hun mærker at hun tisser/har tisset, og så er det jo ligegyldigt om bleen føles våd eller tør. Hvis det er tilfældet, så ville jeg nok overveje EC :)

 

Bruger one size pocket bleer. Hvad står EC for? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn der vågnede tidligt og mand (som har sovet meget mere end mig i nat), der har gjort alt for at vække os andre og skabe dårlig stemning, skændes med barn og gøre os andre sure! Hvilket jo er lykkes! Lige idag overvejer jeg om jeg har gift mig med den forkerte mand :prik

Og at jeg meldte mig rask igår, fordi jeg synes det gik bedre og har det lige så dårligt idag.

Nu er jeg småsyg, sur, træt og skal på arbejde <_<

:kiss :kiss

Lortedag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :kiss

Lortedag!

:kiss

Heldigvis er der morgenbrød og frisklavet kaffe på job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgensur mand og fluer der er alt for nærgående.. Dertil tilsættes snacksult og behov for at smide nogle kg.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare ynkelig i dag...

Har så ondt, kan ikke overskue at ta bukser på fordi det kræver jeg løfter fødderne. Kan man sende sit barn i bh med taxa? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn der vågnede tidligt og mand (som har sovet meget mere end mig i nat), der har gjort alt for at vække os andre og skabe dårlig stemning, skændes med barn og gøre os andre sure! Hvilket jo er lykkes! Lige idag overvejer jeg om jeg har giftet mig med den forkerte mand :prik

Og at jeg meldte mig rask igår, fordi jeg synes det gik bedre og har det lige så dårligt idag.

Nu er jeg småsyg, sur, træt og skal på arbejde <_<

Røv!

Håber morgenbrødet og kaffen løfter humøret :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare ynkelig i dag...

Har så ondt, kan ikke overskue at ta bukser på fordi det kræver jeg løfter fødderne. Kan man sende sit barn i bh med taxa? :(

:(

Kan far ikke aflevere? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.