SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

True! :D Men ok, så lad os sige, at det nok næppe bliver mere behageligt ;)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du ikke se nogle fødselsfilm :kiss

Hmm, ikke rigtig. Det er mest muligt at distrahere sig selv med noget på computeren, som man kan hoppe ind og ud af hele tiden. Feks online aviser og sådan. Og så er det nok bare, fordi det føles SÅ forkert at lave alt muligt andet, mens man er på arbejde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At banken lukker allerede kl 16 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan da købe hæmorex creme på med24..... Just sayin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne virkelig godt bruge noget hjælp i job og uddannelses tråden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 så du min besked om Næstved?

Ja, men jeg kan ikke helt overskue at inddrage min læge i det endnu. Jeg har givet min SP et kald, og venter på at hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne såmænd også godt leve med dem endnu for at slippe for undersøgelsen :P Men hvis jeg skal være gravid igen, tænker jeg at det er klogt at få gjort noget ved dem inden. Ellers frygter jeg, at de bliver slemme :unsure

Prøv lægevagten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men jeg kan ikke helt overskue at inddrage min læge i det endnu. Jeg har givet min SP et kald, og venter på at hun vender tilbage.

:kiss håber det snart vender :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at spise kl 17.15... Jeg er ikke engang gået i gang med maden endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lægevagten ;)

Tager de sig af hæmorider? :blink

Anyway, sekretæren var hurtig med et "Jeg skriver det med i din tid, så kan lægen lige kigge på det også". Så nu har jeg altså en tid til det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er smadret pga mega travlt på arbejdet og manden er også mega presset :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager de sig af hæmorider? :blink

Anyway, sekretæren var hurtig med et "Jeg skriver det med i din tid, så kan lægen lige kigge på det også". Så nu har jeg altså en tid til det :rolleyes

Det er jo ihvertfald ikke derfor, de er der. Det er jo netop til akutte tilfælde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ihvertfald ikke derfor, de er der. Det er jo netop til akutte tilfælde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske, der var nogen der spurgte, hvordan jeg havde det. Ville ønske jeg rent faktisk orkede at svare, hvis jeg blev spurgt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske, der var nogen der spurgte, hvordan jeg havde det. Ville ønske jeg rent faktisk orkede at svare, hvis jeg blev spurgt...

:kram2

 

Håber du kan finde en god ven til den snak det lyder som om du har brug for søde du.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske, der var nogen der spurgte, hvordan jeg havde det. Ville ønske jeg rent faktisk orkede at svare, hvis jeg blev spurgt...

Jeg håber, du har det okay :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ønske, der var nogen der spurgte, hvordan jeg havde det. Ville ønske jeg rent faktisk orkede at svare, hvis jeg blev spurgt...

:kram Jeg får lyst til at spørge, men kan ikke gennemskue om du har lyst/ork til at skrive her :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde SÅDAN håbet, at hun sagde "Nå, jeg spørger lige lægen, og så laver vi en recept". Jeg forstår egentlig godt at en recept kræver en undersøgelse, jeg havde bare hørt om flere der slap, så håbede jo lige. Øv :rolleyes

Men nu har jeg da en tid. Har også kun haft dem i et par år-agtigt :lol

Huh? Jeg skrev en mail på lægevejen til min læge og så lagde hun en recept ud på noget der var ret magisk. Men jeg var selvfølgelig også aldeles højgravid og havde ondt og det var et spørgsmål om at lindre indtil jeg fødte. Skulle jeg have fjernet noget, kunne det være hun havde handlet anderledes. Men det er da mærkeligt, hvis de er så forskellige med sådan noget :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske en skid af det jeg læser, til jobsamtalen.kan dårligt huske mit eget navn lige nu......

Grrrrrrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er jeg træt af vores nye naboer. To tøser som tilsyneladende er virkelig glade for meget høj basmusik, som der da pludselig skulle fyres op for lige nu. Og vi bor altså i hus og ikke klods op af hinanden, så det er altså virkelig højt ovre ved dem. Håber snart de flytter igen. Jeg bliver et meget dårligt menneske af sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ihvertfald ikke derfor, de er der. Det er jo netop til akutte tilfælde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huh? Jeg skrev en mail på lægevejen til min læge og så lagde hun en recept ud på noget der var ret magisk. Men jeg var selvfølgelig også aldeles højgravid og havde ondt og det var et spørgsmål om at lindre indtil jeg fødte. Skulle jeg have fjernet noget, kunne det være hun havde handlet anderledes. Men det er da mærkeligt, hvis de er så forskellige med sådan noget :chin:

Det er vel ikke anderledes end at nogle læger er mere rundhåndede end andre i forhold til fx penicillin og sådan noget...? :) Det kommer i hvert fald ikke bag på mig, at der er forskel, jeg havde bare håbet at rende ind i en af dem, hvor recepten sad lidt løsere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene gang jeg har haft udfordringer med hæmorider fik jeg den en fredag. Efter en meget smertefuld nat til lørdag kunne jeg ikke overskue at skulle vente til mandag med at få den vidundersalve Susanne havde snakket om, så jeg ringede til lægevagten og han udskrev en recept med det samme.

Måske dit (BBM) ikke er lige så akut, så om du har samvittighed til det vil jeg ikke forholde mig til, men der fik jeg i hvert fald uden undersøgelse.

Arh, i dét tilfælde giver det jo mening at ringe til lægevagten! :)

Jeg har aldrig været voldsomt generet, og jeg tror ikke, jeg har været hæmoridefri siden jeg blev gravid med V, så det kan vist ikke kaldes akut. Og nu har den søøøøøde sekretær skrevet det på den aftale, som jeg alligevel har ved min læge, så jeg kan ikke rigtig få mig til andet end bare at tage afsted, tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsk mig held og lykke piger. i morgen kl 09:00 går det løs.

Det er jo os kun hele min fremtid det handler om.

Intet press.

Send gerne noget intelligens med jeres held og lykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsk mig held og lykke piger. i morgen kl 09:00 går det løs.

Det er jo os kun hele min fremtid det handler om.

Intet press.

Send gerne noget intelligens med jeres held og lykke ;)

Mega held og lykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.