SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Hvor langt væk fra kirken er ok?

Der ligger noget i Tørring ved jeg... Tørringhus, som kan lidt det man ønsker-agtigt. Ellers måsle Søhøjlandet? Det ligger tæt ved Silkeborg og er vildt lækkert!

Tror ikke vi på afstanden er vildt besværlig. Det er mere fordi jeg gerne vil have noget med overnatning pga vi har børn med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fru mor har du modtaget skoene?

Nej, jeg har nemlig ikke modtaget dem. Jeg må lige få manden til at ringe i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var meningen at jeg skulle til foredrag med Sofia Saidana på torsdag. Desværre vil Oliver ikke tage flaske og derudover er han jo et langt mere krævende barn, end jeg havde turdet forrestille mig, så jeg kan ikke tage væk fra ham en aften. Og det er ikke muligt at have ham med - jeg har spurgt, og det er selvfølgelig også helt i orden. Men ØV :( Havde virkelig glædet mig - og derudover har jeg nu en billet til 200 kr, som jeg ikke kan bruge.

Hvad med kop? Hvor gammel er det han er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke vi på afstanden er vildt besværlig. Det er mere fordi jeg gerne vil have noget med overnatning pga vi har børn med.

Har i evt tjekket pejsegården i Brædstrup? Vi giver ihvertfald vores anbefaling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med kop? Hvor gammel er det han er?

Heller ikke :( Han er 5,5 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke :( Han er 5,5 måneder.

Får han andet end mm? Hvor længe vil du skulle være væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var intentionen at hun skulle bruge stofbleer ja. Indtil videre er det dog her i starten endt med, at vi hovedsageligt har brugt engangsbleer. Men det er samme problem uanset om det er stofbleerne eller engangsbleer. Og synes aldrig at hendes bleer når at føles våde, når jeg mærker på dem (hun får dem jo så nærmest også altid skiftet, mens den endnu er varm), så ved ikke hvorfor hun brokker sig så meget over det :chin:

Tak for input. Jeg var virkelig begyndt at undre mig over, om det bare var os. Eftersom alle der lige skrev herinde, bare har børn der sover igennem med tis i bleen om natten. Nå, men jeg krydser da bare fingre for at det betyder, at hun kommer til at smide bleen nemt og hurtigt, når tid er så :) :goodluck

Hvilke stofbleer bruger du? For jeg tænker lige umiddelbart at det er fordi hun mærker at hun tisser/har tisset, og så er det jo ligegyldigt om bleen føles våd eller tør. Hvis det er tilfældet, så ville jeg nok overveje EC :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg så det godt, og ville rigtig gerne bruge det, men 5.000-10.000 kr er lidt mere end hvad jeg har at kaste efter det :(

Det forstår jeg godt. Måske mindre kan gøre det? Måske 2 timer kan være nok? Ved det ikke, bare en ide.

Har du noget aflastning du kan trække på? Bedsteforældre, søster, babysitte etc så du en gang i mellem lige får lidt luft?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naboen får renset tag og det LARMER! Heldigvis er C i dp, så skal ikke kæmpe med at få hende til at sove, så er det bare mig der skal forsøge at skrive ansøgninger med en konstant høj brummende lyd i hovedet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får han andet end mm? Hvor længe vil du skulle være væk?

Han er meget småt begyndt på grød, så det er stadig mest smagsprøver. Foredraget varer 2 timer og så er der transport oven i - ca. 1-1,5 time. Og det er midt i putningen af storebror. Jeg har afskrevet det helt - det er bare super bittert :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt. Måske mindre kan gøre det? Måske 2 timer kan være nok? Ved det ikke, bare en ide.

Har du noget aflastning du kan trække på? Bedsteforældre, søster, babysitte etc så du en gang i mellem lige får lidt luft?

Kan man godt bare købe nogle timer? :chin:

Der er massere der gerne vil hjælpe. Oliver vil desværre bare ikke andre når han er træt, så det bliver som regel max til en time eller halvanden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man godt bare købe nogle timer? :chin:

Der er massere der gerne vil hjælpe. Oliver vil desværre bare ikke andre når han er træt, så det bliver som regel max til en time eller halvanden :(

Ja det kan man. 1 time koster dog 1000kr og så har de en pakke med 8 timer til 6000kr mener jeg som man kan bruge af løbende.

Man kan altid ringe ind og få en uforpligtende snak omkring hvad de mener de kan hjælpe med hvor meget tid det kræver etc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er meget småt begyndt på grød, så det er stadig mest smagsprøver. Foredraget varer 2 timer og så er der transport oven i - ca. 1-1,5 time. Og det er midt i putningen af storebror. Jeg har afskrevet det helt - det er bare super bittert :(

:kram2 så du min besked om Næstved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt! Og burde rydde op og komme i bad inden pigernes skal hentes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt seriøst, jeg dør af kedsomhed! Og min kollega, som jeg skal arbejde alene sammen med lige om snart, kan seriøst ikke lide mig! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt seriøst, jeg dør af kedsomhed! Og min kollega, som jeg skal arbejde alene sammen med lige om snart, kan seriøst ikke lide mig! :(

Kan du ikke se nogle fødselsfilm :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit lægehus synes det er nødvendigt at jeg bliver undersøgt før jeg må få recept på noget mod hæmorider :blush <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mit lægehus synes det er nødvendigt at jeg bliver undersøgt før jeg må få recept på noget mod hæmorider :blush <_<

Det er bare en af få ting, hvor man tænker "ville jeg virkelig ringe og sige jeg har hæmorider, hvis ikke jeg havde det? Og hvordan kan cremen misbruges?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en af få ting, hvor man tænker "ville jeg virkelig ringe og sige jeg har hæmorider, hvis ikke jeg havde det? Og hvordan kan cremen misbruges?"

Jeg havde SÅDAN håbet, at hun sagde "Nå, jeg spørger lige lægen, og så laver vi en recept". Jeg forstår egentlig godt at en recept kræver en undersøgelse, jeg havde bare hørt om flere der slap, så håbede jo lige. Øv :rolleyes

Men nu har jeg da en tid. Har også kun haft dem i et par år-agtigt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde SÅDAN håbet, at hun sagde "Nå, jeg spørger lige lægen, og så laver vi en recept". Jeg forstår egentlig godt at en recept kræver en undersøgelse, jeg havde bare hørt om flere der slap, så håbede jo lige. Øv :rolleyes

:D derfor jeg ikke har fået noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D derfor jeg ikke har fået noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne såmænd også godt leve med dem endnu for at slippe for undersøgelsen :P Men hvis jeg skal være gravid igen, tænker jeg at det er klogt at få gjort noget ved dem inden. Ellers frygter jeg, at de bliver slemme :unsure

:D ja, det er selvfølgelig rigtigt :D jeg har aldrig haft problemer med det før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D ja, det er selvfølgelig rigtigt :D jeg har aldrig haft problemer med det før ;)

Jeg har heller ikke været ret generet men jeg kan mærke at der er noget, og jeg tænker at en graviditet nok næppe pynter på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke været ret generet men jeg kan mærke at der er noget, og jeg tænker at en graviditet nok næppe pynter på det :D

Det afhænger vel af, hvad der gør en hæmoride pæn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det afhænger vel af, hvad der gør en hæmoride pæn :D

True! :D Men ok, så lad os sige, at det nok næppe bliver mere behageligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.