SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er virkelig hårdt!

I nat vil jeg prøve at få ham på eget værelse, måske er det dét som skal til (så må jeg gå i tænkeboks i forhold til dagens søvn :chin:)

Jeg har en aftale med min SP om ca 14 dage. Hvis det går helt galt inden, så prøver jeg at få fat i hende, men nu prøver vi lige det her - for det er jo alligevel nok en af de ting hun vil foreslå :rolleyes

Det lyder som en god plan :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at gå fra forstanden!!! Oliver er den vildeste søvnnægter og hænger KONSTANT i brysterne.

I går aftes tog jeg en stresstest, som sagde, at jeg er helt øverst oppe i det røde felt. Det passer rimelig godt med hvordan jeg har det. Men der er bare ikke lige nogen løsning på det nu og her :(

Jeg glæder mig til at min barsel er ovre, men samtidig har jeg en knude i maven over at det nærmer sig... Har sgu lidt svært ved det hele lige nu :boo

Kan Virkelig anbefale det private Barselshotel i Gentofte, de kan så meget mere end jeg nogensinde har kunne få andre steder. Cecilia sov jo heller aldrig og jeg vil gå så langt at sige de reddede mit liv.. For jeg var sgu ved at hoppe ud af vinduet af desperation. :(

Stort kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde studerer, men sidder bare og glor ind i skærmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! Hvornår skal I giftes? Og hvor?

1/7-17 og vi har booket Dybkær Kirke i Silkeborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan Virkelig anbefale det private Barselshotel i Gentofte, de kan så meget mere end jeg nogensinde har kunne få andre steder. Cecilia sov jo heller aldrig og jeg vil gå så langt at sige de reddede mit liv.. For jeg var sgu ved at hoppe ud af vinduet af desperation. :(

Stort kram!

:ditto

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1/7-17 og vi har booket Dybkær Kirke i Silkeborg.

Ah for Søren - kender desværre ikke noget på den egn :( håber I finder noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm. Det der med, at man stadig selv vågner tusind gange, selvom ens barn endelig er begyndt at sove længere stræk. Det går over, ikk'? :unsure

Jeg kan godt blive sådan oprigtigt bekymret for om forstyrret søvn i så lang tid, har sat/vil sætte sig sådan lidt permanent på hjernen :unsure

Ja det gøre det. Her hjemme gik der næsten en mdr før vi sov lige så godt som den tidligere nat terrorist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bruger stofbleer ikke? Jeg har ikke selv erfaring, eller sat mig ind i det men jeg husker at have læst stofbleer oftere skal skiftes en papirbleer, papirbleerne holder huden bedre tør.

 

Det var intentionen at hun skulle bruge stofbleer ja. Indtil videre er det dog her i starten endt med, at vi hovedsageligt har brugt engangsbleer. Men det er samme problem uanset om det er stofbleerne eller engangsbleer. Og synes aldrig at hendes bleer når at føles våde, når jeg mærker på dem (hun får dem jo så nærmest også altid skiftet, mens den endnu er varm), så ved ikke hvorfor hun brokker sig så meget over det :chin:

 

Sådan var min datter også. Vi skiftede tissebleer når hun vågnede om natten, ellers kunne hun ikke finde ro igen, men tilgengæld gjorde lys hende intet og hun faldt hurtigt til ro igen. Hun brugte alm. engangsbleer.

Tilgengæld blev hun tidligt renlig, hun var kun lige fyldt 2 år, så var hun af med den, hun synes slet ikke den var sjov at have på :)

 

Tak for input. Jeg var virkelig begyndt at undre mig over, om det bare var os. Eftersom alle der lige skrev herinde, bare har børn der sover igennem med tis i bleen om natten. Nå, men jeg krydser da bare fingre for at det betyder, at hun kommer til at smide bleen nemt og hurtigt, når tid er så :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm... Hvis barnet lige har taget et ordentlig hop i højden, kan man så godt nogenlunde regne med at de tager lidt en pause vinteren over???

Aron er seriøst skudt i vejret - han er nu ca 102 cm høj sådan lige pludselig.

Jeg har lige købt en flyverdragt i str 104 til ham, og hsr lige prøvet den på ham. Den passer ham, og en str større ville nok blive lige i overkanten, men han skal ikke vokse mange cm før så er den for lille :o

Synes egentlig ikke jeg gider købe en flyverdragt i str 5 år til min 3-årlige søn...

Synes at Inger tog nogle ordentlige hop sidste vinter - jeg måtte også ud og købe en ny flyverdragt, men den holdt altså sæsonen ud! Men til gengæld burde I da i hvert fald kunne klare det frem til januarudsalget, hvis det endelig ER! Men det er sådan ret irriterende, for lige netop flyverdragter kan virkelig heller ikke være særlig meget til den store side, før det bliver ret irriterende for ungerne at have på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gøre det. Her hjemme gik der næsten en mdr før vi sov lige så godt som den tidligere nat terrorist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igen igen en syg dreng....fuck hvor jeg frygter det værste hele tiden...

Gå væk sygdom !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg og pjevset baby, samtidig med en (mande)syg mand, der mindst er ved at dø. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdags fejring i hverdage <_< jeg hader det simpelthen!

Vi kom selvfølgelig for sent afsted og Nohr faldt selvfølgelig i søvn i bilen. Han fik 5 minutter og er nu umulig at putte :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen dummet mig sådan med nethandel. Typisk mig, at jeg ikke lige undersøger en webshop, inden jeg betaler! :klap Farvel 550kr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen dummet mig sådan med nethandel. Typisk mig, at jeg ikke lige undersøger en webshop, inden jeg betaler! :klap Farvel 550kr :(

Hva da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm... Hvis barnet lige har taget et ordentlig hop i højden, kan man så godt nogenlunde regne med at de tager lidt en pause vinteren over???

Aron er seriøst skudt i vejret - han er nu ca 102 cm høj sådan lige pludselig.

Jeg har lige købt en flyverdragt i str 104 til ham, og hsr lige prøvet den på ham. Den passer ham, og en str større ville nok blive lige i overkanten, men han skal ikke vokse mange cm før så er den for lille :o

Synes egentlig ikke jeg gider købe en flyverdragt i str 5 år til min 3-årlige søn...

Tja, det er jo ikke for alvor til at sige... Jeg måtte købe ny flyverdragt til Vitus "midt vinter" sidste år. Til gengæld fik jeg en rigtig god en til omkring 350 kr, så vidt jeg husker. Umiddelbart ville jeg skyde på han godt kan være i en str 104 selvom han er lidt højere end 104? Men det kommer selvfølgelig også an på om han er smal eller bred. Så - jeg tror, jeg som minimum ville satse på, at jeg kunne klare mig til januar udsalget - eller alternativt købe brugt. For det er da surt at skulle forny vintergarderoben midt i det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen dummet mig sådan med nethandel. Typisk mig, at jeg ikke lige undersøger en webshop, inden jeg betaler! :klap Farvel 550kr :(

Har du betalt med kort? For så kan du få pengene tilbage i banken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en helvedes nat går jeg i møde. Skrigende unge, som egentligt kun har ro i bæreselen. Kan man stå på og sove egentligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en helvedes nat går jeg i møde. Skrigende unge, som egentligt kun har ro i bæreselen. Kan man stå på og sove egentligt

Det lyder hårdt med det lille pus (han ser ellers bedårende ud på ig :kuller ) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøøøn aften! Og tak til farmor og farfar for at passe (og det gik mega godt) MEN når vi kommer hjem og er trætte og gerne bare vil hygge os lidt sammen før sengetid, så må I altså gerne bare gå hjem i stedet for at blive hængende og snakke om ligegyldige ting i over en halv time

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en helvedes nat går jeg i møde. Skrigende unge, som egentligt kun har ro i bæreselen. Kan man stå på og sove egentligt

Da A var baby lagde jeg mig i sofaen med hovedet højt, altså halvt siddende med hende i bæreselen når hun sov. Jeg turde ikke vække hende, på den måde fik vi begge et par timer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva da?

Jeg har åbenbart købt sko til min mand på en eller anden Kina-side :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du betalt med kort? For så kan du få pengene tilbage i banken.

Kan man godt det bare sådan lige? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøøøn aften! Og tak til farmor og farfar for at passe (og det gik mega godt) MEN når vi kommer hjem og er trætte og gerne bare vil hygge os lidt sammen før sengetid, så må I altså gerne bare gå hjem i stedet for at blive hængende og snakke om ligegyldige ting i over en halv time

Dejligt I havde en skøn aften - og tillykke :loveshower

Min far er verdens bedste barnepige, men han er dælme heller ikke god til at tage hjem igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan jeg er gal på Anders. En ting er at det åbenbart er livsnødvendigt at skulle på herre/fodboldtur til Hamborg i 3 dage. En anden ting er så at sidst jeg hørte fra ham var kl 13 i toget hvor han skriver han allerede er fuld. Og sidenhen ikke et ord. Idioten har med garanti ikke tjekket om hans abonnement virker i udlandet - så ingen kontakt kan jeg have til ham. Fucking fedt. Og han har da heller ikke sørget for at komme til internetadgang så han kunne skrive på Facebook eller andet. Jeg er edderspændt rasende og mega bekymret samtidig :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.