SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Tak :kiss Jeg er endt med en diagnose på en meget slem gang virus, fik øjendråber og så vil øjenlægen gerne se mig igen fredag fordi han syntes, det så ret voldsomt ud. Så han vil gerne lige følge op på det :)

Sikke da en omgang :O hvad har du dog fået i dine øjne, søde :kram2 håber det snart bliver bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft strømper på i dag...så ved man det kolde halvår er begyndt.

:ditto og sad og frøs i stuen til trods for 22-23 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ender altid på Fellini :rolleyes kender ikke Rusk, men har godt læst det skulle være godt. Måske skal vi bare prøve det! Tak :)

 

Hvad hedder prislejet? Ellers tjek Rositas eller Den Bette Kro. De har fået knaldgode anmeldelser på migogaalborg.dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det kan trøste dig er jeg alene med drengene i 12 dage

:kram

:wacko

dét må være en udfordring at få til at hænge sammen...?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bed i en meget hård gulerod (!) for to uger siden og min tand gør stadig ondt. Bør man ringe til tandlægen? Eller mon det går over?

Ring og fortæl. Så kan de afgøre om de vil se dig eller afvente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft strømper på i dag...så ved man det kolde halvår er begyndt.

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal putte begge drenge idag og Niklas sov 14.30 til 16.30 og har lært at "kravle" idag så putning starter ikk for godt pt...Han ligger og tumler og skifter mellem at græde og grine...suk....Spændende hvornår jeg kan starte putning af storebror.....

Jeg lader Sofie ligge, mens jeg putter Anna og så går jeg imellem dem til de sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wacko

dét må være en udfordring at få til at hænge sammen...?

:kram

Længe leve flekstid så lykkes det hele nok. Det plejer at gå men vi er vant til max 1 uge af gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en omgang :o hvad har du dog fået i dine øjne, søde :kram2 håber det snart bliver bedre :kram2

 

Jamen jeg aner det simpelthen ikke :rolleyes Jeg troede bare, det var en almindelig gang øjenbetændelse, men fordi jeg er hævet, øm, lettere lysfølsom og mit øje løber mere i vand end der er puds, troede min egen læge, at det var regnbuehindebetændelse. Så er jeg godt nok glad for, at det 'bare' er en virus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lader Sofie ligge, mens jeg putter Anna og så går jeg imellem dem til de sover :)

Der gik 20 min så overgav Niklas sig og jeg kunne starte med Tobias ;-) mine forældre var her og Tobias sad ved min mor for det skulle absolut være mig der puttede...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvad?! Jeg fryser - og snøfter endda lidt - er sommeren slut?  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvad?! Jeg fryser - og snøfter endda lidt - er sommeren slut? :unsure

Det tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanvidsputning :blink :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ender altid på Fellini :rolleyes kender ikke Rusk, men har godt læst det skulle være godt. Måske skal vi bare prøve det! Tak :)

Uh, eller Mortens kro :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber og snot i lårfede 11 taller hos Astrid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine babyer der er blevet alt for store :boo

49a886417738db4ae7d6b23d35345689_zps1j7b

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine babyer der er blevet alt for store :boo

49a886417738db4ae7d6b23d35345689_zps1j7b

Wauw! Er de nogle klatre-trolde siden de kommer i juniorseng nu?

:kram til dig

De bliver store hurtigt, de unger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!

Noget særligt der har tricket bekymringerne? :unsure

:kram Det er ikke sjovt når tankerne går amok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!

Puha :(

:kram2

Er det vs opstarten der spøger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhm. Det der med, at man stadig selv vågner tusind gange, selvom ens barn endelig er begyndt at sove længere stræk. Det går over, ikk'? :unsure

Jeg kan godt blive sådan oprigtigt bekymret for om forstyrret søvn i så lang tid, har sat/vil sætte sig sådan lidt permanent på hjernen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!

Du må op og ryste det af dig! Hader den slags nætter, og jeg håber du får styr på tankerne i løbet af formiddagen og har ro på til at indhente en smule energi i eftermiddag. :kram

Everything's gonna be alright!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bed i en meget hård gulerod (!) for to uger siden og min tand gør stadig ondt. Bør man ringe til tandlægen? Eller mon det går over?

En tand kan godt være forstuet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.