Posted September 19, 2016 Tak :kiss Jeg er endt med en diagnose på en meget slem gang virus, fik øjendråber og så vil øjenlægen gerne se mig igen fredag fordi han syntes, det så ret voldsomt ud. Så han vil gerne lige følge op på det :) Sikke da en omgang :O hvad har du dog fået i dine øjne, søde :kram2 håber det snart bliver bedre :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Jeg har haft strømper på i dag...så ved man det kolde halvår er begyndt. :ditto og sad og frøs i stuen til trods for 22-23 grader. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Vi ender altid på Fellini :rolleyes kender ikke Rusk, men har godt læst det skulle være godt. Måske skal vi bare prøve det! Tak :) Hvad hedder prislejet? Ellers tjek Rositas eller Den Bette Kro. De har fået knaldgode anmeldelser på migogaalborg.dk :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Hvis det kan trøste dig er jeg alene med drengene i 12 dage :kram :wackodét må være en udfordring at få til at hænge sammen...? :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Bed i en meget hård gulerod (!) for to uger siden og min tand gør stadig ondt. Bør man ringe til tandlægen? Eller mon det går over? Ring og fortæl. Så kan de afgøre om de vil se dig eller afvente. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Jeg har haft strømper på i dag...så ved man det kolde halvår er begyndt.:ditto <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Skal putte begge drenge idag og Niklas sov 14.30 til 16.30 og har lært at "kravle" idag så putning starter ikk for godt pt...Han ligger og tumler og skifter mellem at græde og grine...suk....Spændende hvornår jeg kan starte putning af storebror.....Jeg lader Sofie ligge, mens jeg putter Anna og så går jeg imellem dem til de sover :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 :wacko dét må være en udfordring at få til at hænge sammen...? :kram Længe leve flekstid så lykkes det hele nok. Det plejer at gå men vi er vant til max 1 uge af gangen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Sikke da en omgang :o hvad har du dog fået i dine øjne, søde :kram2 håber det snart bliver bedre :kram2 Jamen jeg aner det simpelthen ikke :rolleyes Jeg troede bare, det var en almindelig gang øjenbetændelse, men fordi jeg er hævet, øm, lettere lysfølsom og mit øje løber mere i vand end der er puds, troede min egen læge, at det var regnbuehindebetændelse. Så er jeg godt nok glad for, at det 'bare' er en virus :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Jeg lader Sofie ligge, mens jeg putter Anna og så går jeg imellem dem til de sover :) Der gik 20 min så overgav Niklas sig og jeg kunne starte med Tobias ;-) mine forældre var her og Tobias sad ved min mor for det skulle absolut være mig der puttede...;-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Ej hvad?! Jeg fryser - og snøfter endda lidt - er sommeren slut? :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Ej hvad?! Jeg fryser - og snøfter endda lidt - er sommeren slut? :unsure Det tror jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Vanvidsputning :blink :shooter Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Vi ender altid på Fellini :rolleyes kender ikke Rusk, men har godt læst det skulle være godt. Måske skal vi bare prøve det! Tak :)Uh, eller Mortens kro :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Feber og snot i lårfede 11 taller hos Astrid <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2016 Mine babyer der er blevet alt for store :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu!:kram :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Mine babyer der er blevet alt for store :boo Wauw! Er de nogle klatre-trolde siden de kommer i juniorseng nu? :kram til dig De bliver store hurtigt, de unger. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu! Noget særligt der har tricket bekymringerne? :unsure :kram Det er ikke sjovt når tankerne går amok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu! Puha :( :kram2 Er det vs opstarten der spøger? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu! :kram :kram :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Æhm. Det der med, at man stadig selv vågner tusind gange, selvom ens barn endelig er begyndt at sove længere stræk. Det går over, ikk'? :unsure Jeg kan godt blive sådan oprigtigt bekymret for om forstyrret søvn i så lang tid, har sat/vil sætte sig sådan lidt permanent på hjernen :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Har været vågen siden kl 04 og ligger fastlåst i ét stort brkymringsoverload. Er bare mega irrationel møg bange for hele fremtiden og livet lige nu! Du må op og ryste det af dig! Hader den slags nætter, og jeg håber du får styr på tankerne i løbet af formiddagen og har ro på til at indhente en smule energi i eftermiddag. :kram Everything's gonna be alright! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Bed i en meget hård gulerod (!) for to uger siden og min tand gør stadig ondt. Bør man ringe til tandlægen? Eller mon det går over? En tand kan godt være forstuet Share this post Link to post Share on other sites