SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vil nohr slet ikke vikle mere? Ellers kunne det måske være en løsning til lur på biblioteket?

Han kan kun sove deri hvis der er helt ro :( Så desværre ikke en mulighed.

Men veninden har selv aflyst nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er hun stadig i maven? Hun har da ikke travlt! :kram2 og :bd

Hun har faktisk aflyst selv, hendes dreng har kastet op i nat.

40+5 og mega utålmodig!!! Men ved, at jeg bliver sat igang på søndag senest, og skal ringe i morgen for at bestille tid til igangsættelses-samtale og udvidet undersøgelse. Men håber da hun kommer inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været vågen i to timer fordi at Nichlas ville være en skøn mand og tage nova i nat - og han ville så skifte hende og tændte lyset :rolleyes

Vi skal snart have fundet på en mere holdbar løsning og jeg overvejer virkelig om hun snart skal på sit eget værelse :unsure men jeg ved ikke om jeg kan undvære hende om natten :rolleyes

Skider hun stadig om natten? :unsure

Hvis det virkelig er nødvendigt at pusle om natten, så ville jeg gøre en stor indsats for at gøre det ved så lidt lys som muligt - også for Novas skyld. Det forstyrrer hendes hjerne, hvis man tænder lyset - hjernen skal jo lære det er nat og hun skal sove. Det bliver I også gladest for i længden. Jeg har skiftet bleer i stort set mørke ;)

Kan du ikke lægge dig et andet sted hen, når han tager hende om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har Asger været forkølet det meste af sommeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er mit syn også sløret på øjet med betændelse. Lægetid til mig! Yay - eller noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået i stå... Med dynen på sofaen, og et glad cola.. Overvejer en film ;) måske popcorn! Ih, det kunne være hyggeligt lige at lade rengøring og opvask være i et par timer mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor den her mandag kan! Suk.

Nu har Nohr feber :( og jeg er blevet slatten :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skider ikke om natten længere, men hun tisser så meget at bleen virkelig er tung. Jeg skifter aldrig om natten men Nichlas kan ikke få sig selv til at gå i seng når bleen er tung tung.

Vi har ikke andre sovepladser (til voksne) og sofaen er kortere end jeg er lang.

Jeg kan bare ikke forstå at når det kun er en tisble om hvorfor han har behov for lys. SÅ mørkt er der altså ikke om natten...

Hun er 3 måneder den 28... Det er 100% for min skyld at hun er hos os for hun sover stort set hele natten... Jeg sover skidt og vi vækker hinanden osv osv... Men åh :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skider ikke om natten længere, men hun tisser så meget at bleen virkelig er tung. Jeg skifter aldrig om natten men Nichlas kan ikke få sig selv til at gå i seng når bleen er tung tung.

Vi har ikke andre sovepladser (til voksne) og sofaen er kortere end jeg er lang.

Jeg kan bare ikke forstå at når det kun er en tisble om hvorfor han har behov for lys. SÅ mørkt er der altså ikke om natten...

Hun er 3 måneder den 28... Det er 100% for min skyld at hun er hos os for hun sover stort set hele natten... Jeg sover skidt og vi vækker hinanden osv osv... Men åh :unsure

Har i prøvet andre blemærker? Begge mine piger brugte andre bleer om natten end om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i prøvet andre blemærker? Begge mine piger brugte andre bleer om natten end om dagen :)

Ja vi har prøvet lidt forskelligt.. Det er ikke fordi hun tisser igennem dem, de er bare helt fyldt :p jeg kan godt "ignorere" bleen når den er tung, men Nichlas kan ikke og det er jo også derfor at det er ham som skifter hende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har prøvet lidt forskelligt.. Det er ikke fordi hun tisser igennem dem, de er bare helt fyldt :p jeg kan godt "ignorere" bleen når den er tung, men Nichlas kan ikke og det er jo også derfor at det er ham som skifter hende :rolleyes

Kan du ikke fortælle ham, at det faktisk er bedre for hende at sove med en tung ble (hun mærker det ikke!) end at blive vækket midt om natten med en masse lys?

Det er altså virkelig at gøre hende en bjørnetjeneste at skifte den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op :( Lilly vågner ved 4-5 tiden hver nat og skriger og vil alt muligt og er fuldstændig rasende i 30-45 min.

 

Det lyder ikke sjovt! Natteskræk / night terrors? Virker hun vågen, men reagerer ikke positivt på beroligelse, på at I krammer hende etc? Så kan det være natteskræk. Det har vi desværre haft meget af. Man skal vidst forsøge ikke at gøre noget hvis det er natteskræk, da det ofte bliver værre, andet end at vente til det går over.. :( Vi har dog et par gange taget vores søn med ud i stuen og tændt lyset, hvorefter han ligesom er vågnet og kommet til sig selv igen. Så har vi kunnet putte ham igen. Nu er det længe siden vi har haft natteskræk på besøg her, men vores søn drømmer til gengæld meget, og snakker, råber og skriger i søvne. Han vækker os, men ikke sig selv, typisk 1-2 gange pr. nat... :) Vi har lært, at vi skal forsøge at lade ham være, da det ofte stopper af sig selv igen meget hurtigt. Han kan f.eks. råbe "Nej, det er MIN skovl!" så det vækker os, men hvis vi ikke gør noget, så sover han bare videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er mit syn også sløret på øjet med betændelse. Lægetid til mig! Yay - eller noget :rolleyes

Og farcen fortsætter. Nu med akuttid til øjenlæge og mistanke om regnbuehindebetændelse. Suk altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og farcen fortsætter. Nu med akuttid til øjenlæge og mistanke om regnbuehindebetændelse. Suk altså

Åhh jamen dog, søde :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sløj og slatten og har bare slet ikke tid til det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har prøvet lidt forskelligt.. Det er ikke fordi hun tisser igennem dem, de er bare helt fyldt :p jeg kan godt "ignorere" bleen når den er tung, men Nichlas kan ikke og det er jo også derfor at det er ham som skifter hende :rolleyes

Altså så bed ham lade være at skifte hende, lade være at tænde lys eller brug buksebleer, de er vel lige til at trække på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, er jeg den eneste med baby der bare har total nul tolerance overfor tis i bleen? :unsure Hun okser og mokser rundt som en psykopat i søvne, så snart hun har tisset. Hun har virkelig INGEN ro. Og kan selvfølgelig ikke skiftes uden at vågne - heller ikke i mørke, når hun skiftes på stedet i sengen  <_< Og ja, ligegyldigt hvilken slags ble hun har på, synes jeg.

 

Til gengæld er hun kold i r*ven overfor lortebleer :rolleyes Hvis hun pludselig er virkelig, virkelig glad, så er den næsten stensikker hver gang. Så har hun skidt i bleen :D Hun har været sådan altid. Lort i bleen er en fest, mens tis åbenbart er ganske forfærdeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft strømper på i dag...så ved man det kolde halvår er begyndt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over manden er væk 3 aftener på een uge + nogle timer på søndag :( <_<

Og så generelt over det er mandag. Gider ikke.

Hvis det kan trøste dig er jeg alene med drengene i 12 dage

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde virkelig håbet at M ville planlægge lidt til vores bryllupsdag, ikke noget vildt men bare at stå for det, finde et sted at spise osv. Men han er mega stresset på arbejdet, så det sker ikke. Han har også sagt at han ikke kan overskue at tænke på gaver.

Så nu skal jeg finde et godt sted at spise, Aalborg folk, nogle idéer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jamen dog, søde :kram2 :kram2

Tak :kiss Jeg er endt med en diagnose på en meget slem gang virus, fik øjendråber og så vil øjenlægen gerne se mig igen fredag fordi han syntes, det så ret voldsomt ud. Så han vil gerne lige følge op på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde virkelig håbet at M ville planlægge lidt til vores bryllupsdag, ikke noget vildt men bare at stå for det, finde et sted at spise osv. Men han er mega stresset på arbejdet, så det sker ikke. Han har også sagt at han ikke kan overskue at tænke på gaver.

Så nu skal jeg finde et godt sted at spise, Aalborg folk, nogle idéer?

Fellini eller rusk? Og kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal putte begge drenge idag og Niklas sov 14.30 til 16.30 og har lært at "kravle" idag så putning starter ikk for godt pt...Han ligger og tumler og skifter mellem at græde og grine...suk....Spændende hvornår jeg kan starte putning af storebror.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fellini eller rusk? Og kram til dig :kram

Vi ender altid på Fellini :rolleyes kender ikke Rusk, men har godt læst det skulle være godt. Måske skal vi bare prøve det! Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bed i en meget hård gulerod (!) for to uger siden og min tand gør stadig ondt. Bør man ringe til tandlægen? Eller mon det går over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.