SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Argh, det er sq en hel epidemi :wacko

Og jeg ved bare at hun får de her ture med snot og hoste 1000 gange inden vi når næste forår... SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg føler med dig! :kiss

Tak :kiss det er noget skrammel! Hendes immunforsvar er bare SÅ ringe ift. Forkølelse... Og dermed forværres hendes AB og så kører møllen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Buh 10 min efter manden er kørt på job og jeg har lagt mig så var lille manden vågen med opkast...suk...og så hylede han så storebror vågnede....

Nu halvanden time senere er der ro og jeg ligger med den store i min seng og frygter om han kaster op udover det hele eller om lillebror vågner igen...suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke sove af frygt for mere opkast...hver en lyd fra begge drenge hører jeg....suk :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uvenner med min ene søster, og hun har fået kørt det helt derud, hvor det bare er rigtig ubehageligt :( hun skal bare altid ramme under bæltestedet og køre personlig hetz når hun er sur :(

Hun bliver ved med at skrive sms'er til mig, hvor hun skriver at ingen kan lide mig, at hele familien synes at jeg er en pestilens, at alle bagtaler mig, at alle siger at det er synd for hende at hendes søster er så misundelig på hende, at det er min skyld at min mands familie opfører sig som de gør, at der nok ikke går længe før min mand ikke længere kan holde mig ud osv.

Og det hun er sur over er, at jeg blev ked af at hun gik og hakkede på mig på en shoppingtur vi var på i tirsdags :blink

Ej det lyder da vildt ubehageligt :( :O

Hvad sket der hvis du beder hende stoppe (hvad du sikkert har gjort)?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke sove af frygt for mere opkast...hver en lyd fra begge drenge hører jeg....suk :-/

Den oplevelse kender jeg :kram

Håber ikke der har været mere opkast og at du har fået sovet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været vågen i to timer fordi at Nichlas ville være en skøn mand og tage nova i nat - og han ville så skifte hende og tændte lyset :rolleyes

Vi skal snart have fundet på en mere holdbar løsning og jeg overvejer virkelig om hun snart skal på sit eget værelse :unsure men jeg ved ikke om jeg kan undvære hende om natten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nat og tidligt op <_< det bliver en laaaang dag! Jon har 3 kursus dage i denne uge, den ene i dag. Hvilket betyder han først er hjemme klokken 18, jeg skal derfor selv stå med mad osv. Ih!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den oplevelse kender jeg :kram

Håber ikke der har været mere opkast og at du har fået sovet.

Tak det er godt nok ikke sjovt at have det sådan når man ligger alene og skal sove..

Jeg faldt i søvn på et tidspunkt og tror da jeg fik 4 timer plus minus...

Er pænt træt nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft det her søvn cirkus igen trækker tænder ud. Nåede lige at skrive at han sover godt, ik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Menssmerter øj hvor er de en bitch

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op :( Lilly vågner ved 4-5 tiden hver nat og skriger og vil alt muligt og er fuldstændig rasende i 30-45 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg ved bare at hun får de her ture med snot og hoste 1000 gange inden vi når næste forår... SUK!

Herhjemme har Asger været forkølet det meste af sommeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe rigtig meget god og snarlig bedring :kram

Tak! Jeg fik øjendråber i går, og så må vi se, hvor hurtigt det virker :) Mit øje gør helt ondt, når de bliver dryppet i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været vågen i to timer fordi at Nichlas ville være en skøn mand og tage nova i nat - og han ville så skifte hende og tændte lyset :rolleyes

Vi skal snart have fundet på en mere holdbar løsning og jeg overvejer virkelig om hun snart skal på sit eget værelse :unsure men jeg ved ikke om jeg kan undvære hende om natten :rolleyes

Vi skifter kun om natten, hvis han skider, og det er virkelig sjældent. Er hun ikke kun omkring 4 måneder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været vågen i to timer fordi at Nichlas ville være en skøn mand og tage nova i nat - og han ville så skifte hende og tændte lyset :rolleyes

Vi skal snart have fundet på en mere holdbar løsning og jeg overvejer virkelig om hun snart skal på sit eget værelse :unsure men jeg ved ikke om jeg kan undvære hende om natten :rolleyes

Hvis I har et værelse, hun på et tidspunkt skal have, så kunne I måske flytte puslepladsen derind? Det har vi altid haft, og det er dejligt problemfrit :)

Derudover skiftede vi kun, når Adrian havde skidt, da han havde Novas alder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nat og tidligt op <_< det bliver en laaaang dag! Jon har 3 kursus dage i denne uge, den ene i dag. Hvilket betyder han først er hjemme klokken 18, jeg skal derfor selv stå med mad osv. Ih!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over manden er væk 3 aftener på een uge + nogle timer på søndag :( <_<

Og så generelt over det er mandag. Gider ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været vågen i to timer fordi at Nichlas ville være en skøn mand og tage nova i nat - og han ville så skifte hende og tændte lyset :rolleyes

Vi skal snart have fundet på en mere holdbar løsning og jeg overvejer virkelig om hun snart skal på sit eget værelse :unsure men jeg ved ikke om jeg kan undvære hende om natten :rolleyes

Cirkels puslebord har altid stået på hendes eget værelse, så man forstyrrer den anden mindst muligt.

Hun kom på eget værelse, da hun var 3,5 måned gammel, da hun alligevel sov igennem. Tanken om det viste sig, at være langt svære, end at få set gjort. Vi sov alle meget bedre, da vi ikke kunne forstyrre hinanden :)

Vi savner stadig Cirkel i soveværelset engang imellem og på de dage, hvor det er rigtig slemt, så får hun bare lov til at komme med ind i vores seng og sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over manden er væk 3 aftener på een uge + nogle timer på søndag :( <_<

Og så generelt over det er mandag. Gider ikke.

Øv!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der mangler en baby? For jeg har en i overskud!

Han vækker mig hele natten, han stod op klokken 5:40 efter en længere kamp, han pyldrer hele morgenen fordi han er træt, han skal vippes i et kvarter for at falde i søvn. OG SÅ SOVER HAN KUN 15 MINUTTER <_<

Skide være hvis det bare var mig og ham der var hjemme, men stakkels William måtte jeg forlade midt i morgenmaden. Og vi har en aftale på biblioteket med en veninde der bare slet ikke kan lade sig gøre, for Nohr kan ikke få en lur dernede (vi kan ikke have barnevognen med, for vi må cykle). Men jeg har aflyst så mange gange (pga Nohr) at jeg frygter hun snart bliver virkelig træt af mig :(

Møgmandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der mangler en baby? For jeg har en i overskud!

Han vækker mig hele natten, han stod op klokken 5:40 efter en længere kamp, han pyldrer hele morgenen fordi han er træt, han skal vippes i et kvarter for at falde i søvn. OG SÅ SOVER HAN KUN 15 MINUTTER <_<

Skide være hvis det bare var mig og ham der var hjemme, men stakkels William måtte jeg forlade midt i morgenmaden. Og vi har en aftale på biblioteket med en veninde der bare slet ikke kan lade sig gøre, for Nohr kan ikke få en lur dernede (vi kan ikke have barnevognen med, for vi må cykle). Men jeg har aflyst så mange gange (pga Nohr) at jeg frygter hun snart bliver virkelig træt af mig :(

Møgmandag!

Jeg mangler en baby ;)

Ej, øv! :kiss

Kan du ikke høre din veninde om hun kan komme hos dig? Eller kan I lave noget tættere på, så du kan tage barnevognen med?

Har hun selv børn? Så er jeg i øvrigt sikkert på, hun forstår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At appen ikke virker, så jeg kan købe mit periodekort! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der mangler en baby? For jeg har en i overskud!

Han vækker mig hele natten, han stod op klokken 5:40 efter en længere kamp, han pyldrer hele morgenen fordi han er træt, han skal vippes i et kvarter for at falde i søvn. OG SÅ SOVER HAN KUN 15 MINUTTER <_<

Skide være hvis det bare var mig og ham der var hjemme, men stakkels William måtte jeg forlade midt i morgenmaden. Og vi har en aftale på biblioteket med en veninde der bare slet ikke kan lade sig gøre, for Nohr kan ikke få en lur dernede (vi kan ikke have barnevognen med, for vi må cykle). Men jeg har aflyst så mange gange (pga Nohr) at jeg frygter hun snart bliver virkelig træt af mig :(

Møgmandag!

Vil nohr slet ikke vikle mere? Ellers kunne det måske være en løsning til lur på biblioteket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler en baby ;)

Ej, øv! :kiss

Kan du ikke høre din veninde om hun kan komme hos dig? Eller kan I lave noget tættere på, så du kan tage barnevognen med?

Har hun selv børn? Så er jeg i øvrigt sikkert på, hun forstår :)

Er hun stadig i maven? Hun har da ikke travlt! :kram2 og :bd

Hun har faktisk aflyst selv, hendes dreng har kastet op i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.