SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Er der tilfældigvis nogle der er gode til at coache i jobsamtaler....

Nerverne hænger laaaaaangt ude på tøjet :-(

Inden du skal ind til samtalen så stå er minut med armene ud til siden. Det virker skørt, men det giver kroppen ro og sætter gang i alle de rigtige hormoner ift at præstere og have et åbent mindset.

Pøj pøj :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kran NSE. Mon ikke vi alle har prøvet det eller noget lignende. :)

(Og hey, :klap til N. Han kunne vel også have givet hende det mad, eller have foreslået det før. Men det er altid nemt at være bagklog ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i dag virker tanken om at gøre M. til flaskebarn besnærende, ene og alene af den grund, at min mand så ikke bare altid kan tørre hende af på mig med et: "jeg tror at hun er sulten". Hvilket hun i øvrigt også altid er... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i dag virker tanken om at gøre M. til flaskebarn besnærende, ene og alene af den grund, at min mand så ikke bare altid kan tørre hende af på mig med et: "jeg tror at hun er sulten". Hvilket hun i øvrigt også altid er...

Hehe, der har vi vist alle været :rolleyes

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, der har vi vist alle været :rolleyes

:kram2

 

På en eller anden måde rart at høre, at det ikke bare er her. Bortset fra et enkelt tilfælde eller to, er det nu over fire måneder siden, at jeg sidst har sovet mere end tre timer i træk - én gang i døgnet. Søvnmangel er vist ikke rigtig dækkende længere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en eller anden måde rart at høre, at det ikke bare er her. Bortset fra et enkelt tilfælde eller to, er det nu over fire måneder siden, at jeg sidst har sovet mere end tre timer i træk - én gang i døgnet. Søvnmangel er vist ikke rigtig dækkende længere.

Jeg forstår dig! :kram2

Man kommer igennem det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en eller anden måde rart at høre, at det ikke bare er her. Bortset fra et enkelt tilfælde eller to, er det nu over fire måneder siden, at jeg sidst har sovet mere end tre timer i træk - én gang i døgnet. Søvnmangel er vist ikke rigtig dækkende længere.

3 timer i træk :blink jeg aner ikke hvordan det føles. Jeg jubler de nætter jeg får 2 timer i træk (med undtagelse af det halvår indtil Nohr kom, så er det 3,5 år (i dag :glad ) siden jeg prøvede det sidst :rolleyes ).

:kram2 åh hvor har Jon også brugt den <_< OGSÅ når det PÅ INGEN MÅDE var madtid :prik åndsbollede mænd nogengange. Sæt ham til noget andet! Kræv din ammestøtte! Jeg hænger sammen fordi min man ordner, fikser, gør rent og vasker tøj. For når Nohr endelig sover (og det er sparsomt! Og faktisk for lidt :unsure ) så vil jeg simpelthen slappe af eller hygge med William. Jeg laver selvfølgelig en masse alligevel, men ikke de dage hvor jeg knapt hænger sammen!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden du skal ind til samtalen så stå er minut med armene ud til siden. Det virker skørt, men det giver kroppen ro og sætter gang i alle de rigtige hormoner ift at præstere og have et åbent mindset.

Pøj pøj :kram2

Tak for råd.

Den vil jeg da helt sikkert prøve.

Hvis jeg ellers kan finde et sted at stå sådan ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig! :kram2

Man kommer igennem det!

 

Det er jeg heldigvis ikke i tvivl om at man gør. Men øv hvor er man en lidt kedelig version af sig selv, mens det står på :rolleyes

 

3 timer i træk :blink jeg aner ikke hvordan det føles. Jeg jubler de nætter jeg får 2 timer i træk (med undtagelse af det halvår indtil Nohr kom, så er det 3,5 år (i dag :glad ) siden jeg prøvede det sidst :rolleyes ).

:kram2 åh hvor har Jon også brugt den <_< OGSÅ når det PÅ INGEN MÅDE var madtid :prik åndsbollede mænd nogengange. Sæt ham til noget andet! Kræv din ammestøtte! Jeg hænger sammen fordi min man ordner, fikser, gør rent og vasker tøj. For når Nohr endelig sover (og det er sparsomt! Og faktisk for lidt :unsure ) så vil jeg simpelthen slappe af eller hygge med William. Jeg laver selvfølgelig en masse alligevel, men ikke de dage hvor jeg knapt hænger sammen!

:kram2

 

De tre timer er absolut heller ikke hverdagskost herhjemme. Det er på de rigtig gode dage. Normen er 1½-2 timers uforstyrret søvn. På det seneste er hun begyndt at sove længere - men jeg er så til gengæld begyndt ikke at kunne falde i søvn :blink Og får derfor ikke sovet ret meget i løbet af hendes første stræk, som er det eneste gode hun har. Og så tager hun ca. tre lure i løbet af dagen, af som regel 30 minutter stykket. Det kører I så også med, kan jeg læse mig til :kram2

 

Nu er min mand jo væk på arbejde halvdelen af tiden (han bliver derovre i hans arbejdsperiode), så halvdelen af tiden er jeg jo alene med det hele. Har fået forbandet meget respekt for enlige forældre altså! Vi når da lidt når han er hjemme, men synes nu stadig at det kniber med at nå det hele. Lige nu har han taget M. i barnevognen og de er gået en tur og så kunne jeg jo i teorien sove lidt. Men vi skal have solgt vores hus og være flyttet tilbage til Danmark inden min barsel engang er slut (fordi det slet ikke kommer til at hænge sammen med pasning, vores arbejdstider og afstand til arbejde, samt komplet mangel på netværk/familie/omgangskreds til aflastning inden for tre timer og to broers radius) og vi skal lige færdigrenovere vores hus, inden det kan sættes til salg. Så i praksis er jeg nødt til at gå ud og udnytte at jeg har hænderne fri og male træværk på huset i stedet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg.. Det burde være ulovligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over weekenden er slut - den bedste weekend i flere måneder tror jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At svigermor tror Markus har skoldkopper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er lidt træt af, at maden serveres nu her, fremfor klokken 18.00- børnene kommer senere i seng, da de skal i bad i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en eller anden måde rart at høre, at det ikke bare er her. Bortset fra et enkelt tilfælde eller to, er det nu over fire måneder siden, at jeg sidst har sovet mere end tre timer i træk - én gang i døgnet. Søvnmangel er vist ikke rigtig dækkende længere.

Jeg har ikke prøvet at sove mere end 3 timer i træk på noget tidspunkt siden natten til 2. april i år :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til alle jer med dårlig søvn :-/

Håber det snart vender for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brokke tråden ku ha sin egen underafdeling om søvnmangel/dårlig søvn er jeg sikker på...

 

Kram til dem som er ramt for tiden/i længere tid :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt jeg har brokket mig over det én gang i dag, men jeg er simpelthen så ynkelig! Den øjenbetændelse er noget nær det værste jeg har prøvet, og ømheden og hævelsen bliver bare og tager nærmest til. Mit øje er knaldrødt, men der er ikke noget puds mere. Det gør ooooondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt jeg har brokket mig over det én gang i dag, men jeg er simpelthen så ynkelig! Den øjenbetændelse er noget nær det værste jeg har prøvet, og ømheden og hævelsen bliver bare og tager nærmest til. Mit øje er knaldrødt, men der er ikke noget puds mere. Det gør ooooondt :(

Kæmpe rigtig meget god og snarlig bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er lidt træt af, at maden serveres nu her, fremfor klokken 18.00- børnene kommer senere i seng, da de skal i bad i dag..

S ville jeg udskyde badet til i morgen og klare det med en lun vaskeklud i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S ville jeg udskyde badet til i morgen og klare det med en lun vaskeklud i dag :)

De var virkeligt møgbeskidte, da de havde brugt dagen i haven i går og i dag.

Så det skulle klares, da deres små fødder, nærmest havde groet hobbit-hår af græs :D

Men de kom i bad, og de er begge i seng nu. Dog en time senere, end normalen.

​Så får de en kortere dag i institution i morgen :) (jeg har tidligt fri).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over weekenden er slut - den bedste weekend i flere måneder tror jeg!

Årh hvor dejligt søde! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh :( Liff hoster og hoster og hoster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh :( Liff hoster og hoster og hoster!

Argh, det er sq en hel epidemi :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh :( Liff hoster og hoster og hoster!

Jeg føler med dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.