SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal klare at stå op kl 6 hver dag fra i morgen! Jeg er mega træt, når A vågner kl 6.30 :(

Jeg har netop købt mig et vækkeur med lys og selvom jeg kun har brugt det i fire dage, er det fire dage hvor jeg har følt mig væsentligt friskere og to af dagene er jeg vågnet lige fem minutter før det ringer. Jeg vågner bare bedre når det er pga. 'naturligt' lys, så det vil jeg altså gerne anbefale. Vi står op 5.30 i hverdagene og jeg har KÆMPET med at få øjne de sidste par uger, hvor det har været mørkt på den tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender i det, at man når til et punkt i træthed hvor det egentligt kan være lige meget hvor træt man er..

 

Jep! Det har været en mere eller mindre kronisk tilstand her de sidste tre måneder. Det føles efterhånden som om at jeg bare bliver mere træt, når jeg faktisk endelig får sovet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop købt mig et vækkeur med lys og selvom jeg kun har brugt det i fire dage, er det fire dage hvor jeg har følt mig væsentligt friskere og to af dagene er jeg vågnet lige fem minutter før det ringer. Jeg vågner bare bedre når det er pga. 'naturligt' lys, så det vil jeg altså gerne anbefale. Vi står op 5.30 i hverdagene og jeg har KÆMPET med at få øjne de sidste par uger, hvor det har været mørkt på den tid.

Hvilken en har du købt? Det overvejer jeg nemlig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop købt mig et vækkeur med lys og selvom jeg kun har brugt det i fire dage, er det fire dage hvor jeg har følt mig væsentligt friskere og to af dagene er jeg vågnet lige fem minutter før det ringer. Jeg vågner bare bedre når det er pga. 'naturligt' lys, så det vil jeg altså gerne anbefale. Vi står op 5.30 i hverdagene og jeg har KÆMPET med at få øjne de sidste par uger, hvor det har været mørkt på den tid.

:ditto :) jeg har haft min i 4 år og den er fantastisk :) og så vågner jeg også op til fuglesang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto :) jeg har haft min i 4 år og den er fantastisk :) og så vågner jeg også op til fuglesang :biglove

Jeg fravalgte så den med naturlyde, både pga prisen, men også fordi jeg har rigeligt naturlyde lige uden for vinduet og jeg tror simpelthen ikke jeg ville vågne af fuglekvidder eller bølgeskvulp :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop købt mig et vækkeur med lys og selvom jeg kun har brugt det i fire dage, er det fire dage hvor jeg har følt mig væsentligt friskere og to af dagene er jeg vågnet lige fem minutter før det ringer. Jeg vågner bare bedre når det er pga. 'naturligt' lys, så det vil jeg altså gerne anbefale. Vi står op 5.30 i hverdagene og jeg har KÆMPET med at få øjne de sidste par uger, hvor det har været mørkt på den tid.

Det er verdens allerbedste dims, sådan en. Jeg kan også varmt anbefale dem. Jeg tror min er Philips og den er glimrende! Jeg har sågar givet min far en i julegave for nogle år siden, fordi vi begge er nogle fjolser til morgener og han er OGSÅ glad for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, træls <_<

Håber du har det bedre og klarer hjemturen :kram2

Tak :) Jeg er da kun på toilet en gang i timen nu, så det er fremskridt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De fleste dage? ;)

Ja, det sker da af og til jeg ikke har lyst til at kaste mig i havnen når vækkeuret ringer men det er sjældent ;)

Spændende med sådan et lys-vækkeur :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vækker jeg ikke også manden med sådan et?

Formentlig. Jeg har endnu kun brugt det mens John var ude at rejse, men efter længere tids forhandlinger har han indvilget i at jeg fik sådan et. Mit lyser ikke så kraftigt at man absolut ikke kan sove fra det, det er meget behageligt lys. Jeg vil tro at John godt kan sove fra det, hvis han ligger med ryggen til. Men vi står op samtidig, så det bliver forhåbentlig ikke et issue herhjemme :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor! Åh... Gid hun snart tager hjem igen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Formentlig. Jeg har endnu kun brugt det mens John var ude at rejse, men efter længere tids forhandlinger har han indvilget i at jeg fik sådan et. Mit lyser ikke så kraftigt at man absolut ikke kan sove fra det, det er meget behageligt lys. Jeg vil tro at John godt kan sove fra det, hvis han ligger med ryggen til. Men vi står op samtidig, så det bliver forhåbentlig ikke et issue herhjemme :chin:

Hmm, må lige overveje. Jeg skal nemlig som den eneste op kl 6 :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det sker da af og til jeg ikke har lyst til at kaste mig i havnen når vækkeuret ringer men det er sjældent ;)

Spændende med sådan et lys-vækkeur :chin:

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, må lige overveje. Jeg skal nemlig som den eneste op kl 6 :chin:

Skal H op meget senere end dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der tilfældigvis nogle der er gode til at coache i jobsamtaler....

Nerverne hænger laaaaaangt ude på tøjet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal H op meget senere end dig?

Det afgænger af A ;) Men han behøver først stå op kl 7. Det er alligevel en hel time...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er den dårligste mor nogensinde :( hvorfor er det så svært? :(

Jeg har har mareridt her til morgenen om at der kun kom 10 ud af de 80 gæster til brylluppet og de gik igen kl 15. Så alt maden skulle smides ud, alt det hårde arbejde, at vi har levet på en sten for at få råd. Var bare spildt.

Jeg bliver vækket af nova som snakker og jeg skynder mig at skifte hendes ble og det er iskoldt i vores soveværelse så jeg tænkte at jeg lynhurtigt vil give hende tøj på. Jeg er ked af det fordi jeg på en eller anden måde ikke er helt vågen og mit sind er stadigvæk i drømmen og min tålmodighed forsvinder. Nova spræller med arme og ben og gør så jeg ikke kan give hende tøjet på.

Jeg er ked af det og siger lidt bestemt til hende at hvis hun samarbejdede ville det gå hurtigere. Hun bliver sur på mig fordi jeg fumler og prikken over i'et siger Nichlas så fra sengen "hvorfor gav du hende ikke mad først?" og det skulle jeg have gjort, men var ikke helt vågen d jeg træf beslutningerne... Øv :(

Og nu sidder jeg i sofaen og får skæld ud af nova som ligger på aktivitetstæppet... Hvor kan man melde sig ud????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er den dårligste mor nogensinde :( hvorfor er det så svært? :(

Jeg har har mareridt her til morgenen om at der kun kom 10 ud af de 80 gæster til brylluppet og de gik igen kl 15. Så alt maden skulle smides ud, alt det hårde arbejde, at vi har levet på en sten for at få råd. Var bare spildt.

Jeg bliver vækket af nova som snakker og jeg skynder mig at skifte hendes ble og det er iskoldt i vores soveværelse så jeg tænkte at jeg lynhurtigt vil give hende tøj på. Jeg er ked af det fordi jeg på en eller anden måde ikke er helt vågen og mit sind er stadigvæk i drømmen og min tålmodighed forsvinder. Nova spræller med arme og ben og gør så jeg ikke kan give hende tøjet på.

Jeg er ked af det og siger lidt bestemt til hende at hvis hun samarbejdede ville det gå hurtigere. Hun bliver sur på mig fordi jeg fumler og prikken over i'et siger Nichlas så fra sengen "hvorfor gav du hende ikke mad først?" og det skulle jeg have gjort, men var ikke helt vågen d jeg træf beslutningerne... Øv :(

Og nu sidder jeg i sofaen og får skæld ud af nova som ligger på aktivitetstæppet... Hvor kan man melde sig ud????

Ej slap lige af. Jeg nev min søn i nakken ved at uheld, han blev mega sur. Men vi overlevede og vi er bare mennesker. God dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er den dårligste mor nogensinde :( hvorfor er det så svært? :(

Jeg har har mareridt her til morgenen om at der kun kom 10 ud af de 80 gæster til brylluppet og de gik igen kl 15. Så alt maden skulle smides ud, alt det hårde arbejde, at vi har levet på en sten for at få råd. Var bare spildt.

Jeg bliver vækket af nova som snakker og jeg skynder mig at skifte hendes ble og det er iskoldt i vores soveværelse så jeg tænkte at jeg lynhurtigt vil give hende tøj på. Jeg er ked af det fordi jeg på en eller anden måde ikke er helt vågen og mit sind er stadigvæk i drømmen og min tålmodighed forsvinder. Nova spræller med arme og ben og gør så jeg ikke kan give hende tøjet på.

Jeg er ked af det og siger lidt bestemt til hende at hvis hun samarbejdede ville det gå hurtigere. Hun bliver sur på mig fordi jeg fumler og prikken over i'et siger Nichlas så fra sengen "hvorfor gav du hende ikke mad først?" og det skulle jeg have gjort, men var ikke helt vågen d jeg træf beslutningerne... Øv :(

Og nu sidder jeg i sofaen og får skæld ud af nova som ligger på aktivitetstæppet... Hvor kan man melde sig ud????

Hvor man melder sig ud fandt jeg aldrig ud af, men her kan du i hvert fald få et kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare virkelig at jeg har fået det forkerte ben ud af sengen i dag.... Dumme morgen og formiddag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godmorgen Nse :)

Vi starter forfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godmorgen Nse :)

Vi starter forfra.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige fået øglen (ja det er han idag) til at sove i bryggerset også skal M guddøme på loftet efter en skide kasse med skruer så nu mini sat ud foran bilen som også snart starter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det afgænger af A ;) Men han behøver først stå op kl 7. Det er alligevel en hel time...

Ja okay :unsure det er også værd at tage med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.