Posted September 17, 2016 Øv øv øv!!! Det lyder godt nok op af bakke!!! :kram :kram har det altid været sådan eller er det blevet værre? Tænker bare hans opførsel er enorm umoden og han er jo for pokker en familiefar med et ansvar over for dig og børn! Kan godt forstå du synes det er hårdt! :kiss Edit: hvad laver han så? Skærmtid? Spiller han computer eller?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Øv øv øv!!! Det lyder godt nok op af bakke!!! :kram :kram har det altid været sådan eller er det blevet værre? Tænker bare hans opførsel er enorm umoden og han er jo for pokker en familiefar med et ansvar over for dig og børn! Kan godt forstå du synes det er hårdt! :kiss Edit: hvad laver han så? Skærmtid? Spiller han computer eller?? Det er det. Det har altid været sådan, men det har været helt ekstremt her det sidste stykke tid. Han er normalt lydhør, men denne gang, der benægter han totalt, og jeg synes bare ikke at det er fair. Specielt fordi det er så lkdt jeg beder om :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Taz; Min mand ser heller ikke rod osv. Der hænger en liste i køkkenet med ting han skal gøre HVER dag. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Taz; Min mand ser heller ikke rod osv. Der hænger en liste i køkkenet med ting han skal gøre HVER dag. Det er netop sådan noget, som Jesper står helt af på. Udover det, så vil det heller ikke hjælpe. Han vil ikke se den, og ser han den, vil han ikke gøre det af trods over listen eksisterer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Det er netop sådan noget, som Jesper står helt af på. Udover det, så vil det heller ikke hjælpe. Han vil ikke se den, og ser han den, vil han ikke gøre det af trods over listen eksisterer. Sådan var det også her indtil vi fik L og min barsel sluttede. Der brændte jeg helt af en dag, orkede ikke være mor til en teenager også. Sedlen blev lavet, og det tog lige lidt tid at følge den. Men hvis jeg står op og tingene ikke er ordnet, så brokker jeg mig, så han ordner det med det samme, og husker det om aftenen Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Jesper og jeg er gode igen. Eller... Jeg er ikke helt. Jeg tror et eller andet sted, at jeg "bare" må accepterer, at jeg er den der står for det meste i hjemmet, og han er den der tjener pengene.. :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 SERIØS chokolade-craving! <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Vores ejendomsmægler har booket vores hjem til åbent hus i morgen. De har bare glemt at putte det på nettet :prik altså hvem regner de med kommer? Clairvoyante? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Jeg er blevet forkølet <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Vores fucking underboere, som har hermed har erklæret krig med os ved at lave en underretning som ikke er sandt overhovedet. Kun for at ramme os så meget psykisk terror det her. Bor i gamle opgang hvor man kan hører hinanden, men de påstår vi tramper og løber hele tiden. Manden var sur fra han kom til han gik og underretning er lavet samme dag som han var heroppe.. Vi er de voksne og var det også den dag, men bor her skal jeg sgu ikke mere og de kan sgu vente sig Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Hater lidt på vindretning og markeder og dertilhørende øl-telte lige nu :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Nogen tråde herinde... Puha, det er virkelig ikke alt man skal snuse rundt i Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Nogen tråde herinde... Puha, det er virkelig ikke alt man skal snuse rundt i Bliver du ked af noget? :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Nogen tråde herinde... Puha, det er virkelig ikke alt man skal snuse rundt i Hvad da :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2016 Nogen tråde herinde... Puha, det er virkelig ikke alt man skal snuse rundt i Øv - hvad så da? :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Kender i det, at man når til et punkt i træthed hvor det egentligt kan være lige meget hvor træt man er.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Manden der lige stod op til Niklas for så at gå ud fra hans værelse og det betyder han satte i skrig og skrål og fik vækket den store... Og havde sagt han bar skulle gå ind og sætte sig ved ham til han sov igen...præcis som jeg har gjort de sidste par dage....mænd! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Manden der lige stod op til Niklas for så at gå ud fra hans værelse og det betyder han satte i skrig og skrål og fik vækket den store... Og havde sagt han bar skulle gå ind og sætte sig ved ham til han sov igen...præcis som jeg har gjort de sidste par dage....mænd! Min mand har også altid pure nægtet at blive siddende inde på værelset - uanset hvor godt det virker - tsk tsk :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Det er da bare fedt det her! I går fik jeg øjenbetændelse, og endda en ret voldsom en af slagsen med hævet, ømt øje. Jeg har ligget vågen i omkring halvanden time, fordi jeg oveni har fået diarré. Og nå ja, jeg er ved en veninde, der bor et par timer væk med offentlig transport, som jeg var til hyggeaften ved i går. Super aften og nat, nu hvor jeg endelig er børnefri. Eller noget :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal klare at stå op kl 6 hver dag fra i morgen! Jeg er mega træt, når A vågner kl 6.30 :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal klare at stå op kl 6 hver dag fra i morgen! Jeg er mega træt, når A vågner kl 6.30 :( Før i seng ;) Ej, måske bliver det slet ikke noget problem. Jeg er helt færdig om morgenen, men jeg kan egentlig ikke mærke nogen reel forskel på, om klokken er halv seks eller halv syv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Det er da bare fedt det her! I går fik jeg øjenbetændelse, og endda en ret voldsom en af slagsen med hævet, ømt øje. Jeg har ligget vågen i omkring halvanden time, fordi jeg oveni har fået diarré. Og nå ja, jeg er ved en veninde, der bor et par timer væk med offentlig transport, som jeg var til hyggeaften ved i går. Super aften og nat, nu hvor jeg endelig er børnefri. Eller noget :rolleyes Argh, træls <_< Håber du har det bedre og klarer hjemturen :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Før i seng ;) Ej, måske bliver det slet ikke noget problem. Jeg er helt færdig om morgenen, men jeg kan egentlig ikke mærke nogen reel forskel på, om klokken er halv seks eller halv syv. Sådan har jeg det også de fleste dage... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Før i seng ;) Ej, måske bliver det slet ikke noget problem. Jeg er helt færdig om morgenen, men jeg kan egentlig ikke mærke nogen reel forskel på, om klokken er halv seks eller halv syv. Hvis jeg skal tidligere i seng, skal jeg da snart bede om afspadsering hver eftermiddag for at nå det :LOL Jeg håber, det bliver det samme her Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2016 Sådan har jeg det også de fleste dage... De fleste dage? ;) Share this post Link to post Share on other sites