SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Åh det lyder heller ikke godt :(

Håber, at der hurtigt kommer styr på det :kram

Jeg er bare lidt ved at miste troen på at noget kan gå hurtigt ude i det firma :(

Tak for kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er bare lidt ved at miste troen på at noget kan gå hurtigt ude i det firma :(

Tak for kram :kram2

Øv altså :( Du må banke lidt i bordet - hvis I har været 3, kan du jo ikke i en lang periode sidde alene tilbage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over den usikkerhed regeringen skaber i forbindelse med su, børnepenge og rentefradraget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over den usikkerhed regeringen skaber i forbindelse med su, børnepenge og rentefradraget :(

Jeg tror ikke på, det bliver til en skid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på, det bliver til en skid!

:ditto Men jeg kan også blive utryg af det :unsure

Hvad siger de om børnepenge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på, det bliver til en skid!

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, jeg ved heller om det er bedre med regeringsskifte :unsure jeg hader bare den utryghed det giver hele tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Men jeg kan også blive utryg af det :unsure

Hvad siger de om børnepenge?

At man skal nedsætte ydelsen ved mange børn. Det ældste barn får kun 75%, når barn nr 3 kommer til og ved barn br 4 får man ingenting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, jeg ved heller om det er bedre med regeringsskifte :unsure jeg hader bare den utryghed det giver hele tiden :(

Jeg nåede også at blive sådan lidt utryg, men jeg har simpelthen skubbet det væk igen! Jeg tror ikke på, det bliver til noget. Men ja, jeg er ikke længere sikker på, hvor mit kryds skal sættes næste gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lov? :blink

Ja, hun ville ikke sælge det til børn under to med mindre det var efter aftale med læge. :blink jeg så vist også mærkelig ud derefter, men der havde jeg jo ligesom fortalt at lægen ikke havde ordineret det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en tråd om børne- unge ydelsen hvis nogen har lyst til at tage den videre med ud af brokke tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hun ville ikke sælge det til børn under to med mindre det var efter aftale med læge. :blink jeg så vist også mærkelig ud derefter, men der havde jeg jo ligesom fortalt at lægen ikke havde ordineret det...

What?! Det er sguda håndkøb? Det kan hun da slet ikke bestemme :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Det er sguda håndkøb? Det kan hun da slet ikke bestemme :blink

Det gjorde hun altså ;)

Jeg var lidt paf, så fik ikke sagt hende imod. Men vi har jo heller ikke haft brug for det endnu, så på den måde var det egentlig ok.

Men synes godt nok også det var mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde hun altså ;)

Jeg var lidt paf, så fik ikke sagt hende imod. Men vi har jo heller ikke haft brug for det endnu, så på den måde var det egentlig ok.

Men synes godt nok også det var mærkeligt!

Det ville jeg slet ikke have accepteret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg slet ikke have accepteret :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Journalister! Ugh!!

Fandme lige så klamrende som tæger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Journalister! Ugh!!

Fandme lige så klamrende som tæger.

? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Journalister! Ugh!!

Fandme lige så klamrende som tæger.

? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt 2 nætter at sove på sofaen det halve af natten. Begge piger synes at de skal komme op og sove i vores seng. De fylder meget så vi intet plads har, så mor her måtte flytte ind i stuen og sove på sofaen og det kan min ryg ikke klare:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< og nu skal J så også arbejde på søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået seddel om udbetaling af kontanthjælp.. Og ingen penge.

Gider snart ikke mere... Er der intet der bare kan køre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :( Du må banke lidt i bordet - hvis I har været 3, kan du jo ikke i en lang periode sidde alene tilbage :rolleyes

Nej det kan jeg nemlig ikke. De har prøvet at forsikre mig om at de nok skal handle hurtigt og at jeg ikke burde få ekstra opgaver. Men alligevel har jeg svært ved at tro på det ;) men altså de risikere jo også bare at miste mig hvis der ikke sker noget for jeg gider ikke brække nakken derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige for at besvarer alle spørgsmålene: Jeg var skyld i et mindre trafik uheld i mandags. Jeg søger vedkommende som jeg næsten kørte ned, på facebook. Både for at hører at vedkommende ER ok, men også for at betale evt. Slader, hvis der er nogen.

Mit opslag er delt over 1700 gange, og der er åbenbart nogle medie-folk, som finder historien interessant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ene afslag efter det andet.

For helvede altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Studiestart i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ene afslag efter det andet.

For helvede altså

Hvad søger du af jobs?

Og så :kiss det er så hårdt! Jeg får stadig helt ondt i maven, når der bliver talt om arbejdsløshed i medierne. Puha! Håber det meget snart lykkes for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.