SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

NOT GOOD ENOUGH! Og det gælder jer begge to. Han fastholder dig da i dine trælse sider, og du lader ham gøre det. Virkelig virkelig virkelig STOP! Det bliver dit livs største kamp, at gøre op med afhængigheden af den type mennesker. Men du kan da godt se, at du ikke kan vinde eller trives med ham ved din side, ikk?

Og at elske nogen på en sund måde indebærer også at man har respekt overfor hinanden... Og han har ingen respekt for dig, når han gør sådan. Det har helt sikkert mere med ham selv at gøre end med dig, skal du vide, men du er simpelthen nødt til at give dig selv ro til at finde ud af hvordan DU alene trives.

Jeg tror faktisk ikke at jeg kan trænge igennem til dig...honestly, men jeg bliver bare så pissevred over at mennesker kan misbruge hinanden på den måde. Det er enormt svært at give kærlighed og forståelse, hvis modtageren ikke vil ud af den fælde hun står i. Men du skal vide, at den dér måde at være "familie" på er der ingen velfungerende mennesker, som synes er ok. Kom ud til os andre!

PREACH IT WOMAN!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok. Min erfaring er bare at de der midler skaber forstoppelse i stedet, og så er man jo lige vidt :rolleyes

Har du prøvet med banan? Eller risafkog?

Tasectan stopper ikke maven som imodium (som man ikke bruger til børn), så det er det ingen problemer i :)

Edit: er lige på job, så det blev det hurtige svar. Vil gerne uddybe i aften, hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder tasectan og så har jeg købt mælkesyre bakterie så håbet jeg det går.

Jeg læste lige dit indlæg længere oppe... Hvordan er de læse bleer??

De kan nemlig godt have læse bleer og i virkeligheden være forstoppede... Bare lige en tanke her fra bag skærmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tasectan stopper ikke maven som imodium (som man ikke bruger til børn), så det er det ingen problemer i :)

Edit: er lige på job, så det blev det hurtige svar. Vil gerne uddybe i aften, hvis det er :)

Super :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Min erfaring er bare at de der midler skaber forstoppelse i stedet, og så er man jo lige vidt :rolleyes

Har du prøvet med banan? Eller risafkog?

jep og lige som jeg tror hun er ovenpå så begynder det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste lige dit indlæg længere oppe... Hvordan er de læse bleer??

De kan nemlig godt have læse bleer og i virkeligheden være forstoppede... Bare lige en tanke her fra bag skærmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de er helt tynde, altså rent vand og så lidt mad rester fx kerne fra rugbrød eller havergrøds rester. Hun spiser lidt i perioder men er meget småt spisende ift hvad hun plejer. Dp siger os at hendes humør kører lidt op og ned og hun sover mere end hun plejer.

Det kan også være forstoppelse hvis det ser sådan ud... Så er det kun det der kommer ud men der sidder en prop... Det gir også småtspisende barn... Min den store var forstoppet Da jeg troede han fejlede noget i tarnene efter længere tids problemer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ubehagelig drøm, hvor jeg var H utro til en nytårsfest. FruSP var også med og skældte meget ud. Selvom hun også kyssede med en anden :blink

Og så er jeg træt! :zzz

What the?! :huh

Rimelig crazy drøm, men altså pånær utro delen, hyggeligt med nytårsfest sammen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går AMOK! Jeg har i over en måned bedt B om at få afsat ungerne ved sin mor fordi jeg MEGA trænger til en børnefri dag. Han har så endelig fået nosset sig sammen til at få det arrangeret imorgen og jeg har bare glædet mig SÅ meget hele ugen. Og nu får jeg så at vide at Bs søsters 3 børn også skal være der. Så svigermor skal stå med 5 børn på 8, 4, 3, 1 og 1/2 år. Og E har aldrig været passet der før og V har skoldkopper. Det synes jeg faktisk ikke er særlig hensigtsmæssigt. Men Bs søster skal til begravelse (ved meget meget gammelt svigerfamiliemedlem så ingen tragedier) og så føles det bare meget egoistisk at stå og pippe om sin fridag. Og jeg får heller ikke noget ud at det anyway... Så nu kan jeg vælge at droppe fridagen eller sende mine børn ud i noget jeg ikke har det ret godt med. For helvede altså!

Noooooo! Jeg ville nok aflyse fridagen - øv øv ØV - men nej, hvor ville jeg være bitter :boo

Ingen alternativer? Din mor, far, brormand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What the?! :huh

Rimelig crazy drøm, men altså pånær utro delen, hyggeligt med nytårsfest sammen ;)

Hahaha! Det var meget mærkeligt :D Det var som om vi var sådan unge og uden forpligtelser. Lige indtil vi begge to havde kysset med en anden, så havde vi pludselig børn. Men det var åbenbart kun problematisk for mig. Og så var S der vist også, og han så godt, du kyssede med en anden, men H fandtes først, da jeg havde knaldet med en :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får faktisk lidt ondt i maven over dine indlæg :unsure Jeg ville virkelig være ked af det, hvis det var Lily, der skulle opleve så mange forandringer på én gang i så lille en alder.

Har I haft en eller anden form for opstartssamtale med DP? Jeg synes ikke det er ok, alt det hun "kræver", før Clara overhovedet er kørt ind :blink Var det ikke mandag hun startede?

Efter min mening burde den første uge handle om, at få Clara til at blive tryg og føle sig godt tilpas hos DP. Og det indebærer da ikke at lave om på alt, hvad hun har været vant til indtil nu :unsure Det med rytme må komme hen af vejen.

Med fare for at få DP-politiet på nakken (;)), så lyder hun som én, der har været DP for længe.

:ditto

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha! Det var meget mærkeligt :D Det var som om vi var sådan unge og uden forpligtelser. Lige indtil vi begge to havde kysset med en anden, så havde vi pludselig børn. Men det var åbenbart kun problematisk for mig. Og så var S der vist også, og han så godt, du kyssede med en anden, men H fandtes først, da jeg havde knaldet med en :blink

Holy crap! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooooo! Jeg ville nok aflyse fridagen - øv øv ØV - men nej, hvor ville jeg være bitter :boo

Ingen alternativer? Din mor, far, brormand?

Jeg tror, vi er ude i at sende dem afsted alligevel, fordi Bs søster snakkede om, at deres børn ville være der forholdsvis kortvarigt (og fordi jeg var lige ved at hoppe ud over altanen da jeg visualiserede min voksendag smuldre...). Min mor skal i byen i aften og E er i en fase, hvor hun er panisk overfor alle mænd undtagen B :unsure Er bare pissetræt af det, men det er også bare svært at bebrejde nogen, at de skal til begravelse (men fordi jeg er så sur på situationen kan jeg godt bebrejde dem LIDT at de ikke "bare" tager børnene med til begravelsen...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, vi er ude i at sende dem afsted alligevel, fordi Bs søster snakkede om, at deres børn ville være der forholdsvis kortvarigt (og fordi jeg var lige ved at hoppe ud over altanen da jeg visualiserede min voksendag smuldre...). Min mor skal i byen i aften og E er i en fase, hvor hun er panisk overfor alle mænd undtagen B :unsure Er bare pissetræt af det, men det er også bare svært at bebrejde nogen, at de skal til begravelse (men fordi jeg er så sur på situationen kan jeg godt bebrejde dem LIDT at de ikke "bare" tager børnene med til begravelsen...)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak for kram :kiss Jeg har godt nok lyst til at trække i land, men B holder ret hårdt på den fridag og han har - nærmest for første gang - virkelig gjort sig umage med at planlægge dagen med både bif, gåtur og spise ude, og det vil jeg jo også gerne "ære" ved ikke at aflyse... Heldigvis er V ikke ret plaget af skoldkopperne, og måske synes E bare det er en fest med mange børn? :goodluck :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooooog når jeg nu er igang med at brokke mig:

- Jeg har glemt at skrive mit fede dp-fradrag på forskudsopgørelsen = Hej Hej endnu en måned på dagpenge-agtig indkomst :prik

- Afløbet på vores badeværelse er vist stoppet

FFS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy crap! :lol

Meget, meget mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss Jeg har godt nok lyst til at trække i land, men B holder ret hårdt på den fridag og han har - nærmest for første gang - virkelig gjort sig umage med at planlægge dagen med både bif, gåtur og spise ude, og det vil jeg jo også gerne "ære" ved ikke at aflyse... Heldigvis er V ikke ret plaget af skoldkopperne, og måske synes E bare det er en fest med mange børn? :goodluck :unsure

Hvis svigermor er ok med alle de børn, så skal de da bare afsted, og du skal nyde den dag, som din mand har arrangeret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooooog når jeg nu er igang med at brokke mig:

- Jeg har glemt at skrive mit fede dp-fradrag på forskudsopgørelsen = Hej Hej endnu en måned på dagpenge-agtig indkomst :prik

- Afløbet på vores badeværelse er vist stoppet

FFS.

Så bliver næste måneds udbetaling det bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss Jeg har godt nok lyst til at trække i land, men B holder ret hårdt på den fridag og han har - nærmest for første gang - virkelig gjort sig umage med at planlægge dagen med både bif, gåtur og spise ude, og det vil jeg jo også gerne "ære" ved ikke at aflyse... Heldigvis er V ikke ret plaget af skoldkopperne, og måske synes E bare det er en fest med mange børn? :goodluck :unsure

Det kan jeg godt se :chin: well, hæng på Lisserbeth - brormand er med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! VS tror at det måske er på grund af tænder, men jeg synes godt nok det er voldsomt. Især fordi han også har omkring tre pøllebleer inden vi overhovedet er kommet ud af døren om morgenen :o

Wow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis svigermor er ok med alle de børn, så skal de da bare afsted, og du skal nyde den dag, som din mand har arrangeret :)

Jeg ved ikke om hun er helt glad ved det, men hun kan sagtens. Det bliver bare vildere end planlagt. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver næste måneds udbetaling det bedre :kiss

True! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt se :chin: well, hæng på Lisserbeth - brormand er med :)

Ja gudskelov tager han sig godt af hende :biglove (Iøvrigt apropos Lisserbeth - han kalder hende pt oftest ved hans helt selvopfundne kælenavn til hende: Fifi. :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om hun er helt glad ved det, men hun kan sagtens. Det bliver bare vildere end planlagt. :P

Haha :D Hvor længe skal de andre børn være der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.