SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Dømmende og bedrevidende mødre/mennesker. Øj, hvor jeg ikke orker det

Eller svigermødre af samme karakter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller svigermødre af samme karakter.

Haha ja de er vel også en slags mennesker :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork for helvede da os.

Klaudia har diare på 5 døgn nu og egen læge har taget crp (infektionstal) og lyttet på hende og alt er normalt så vi skal bare gi masser af væske.

Ja det er flot, vi skal så have stor 30 års fødselsdag i morgen så er det bare så træls. Men hvad kan vi gøre ??? Regner med at købe imodium og så hente hende hjem fra dp nu.

Må børn i den alder godt få imodium?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller sagt på en anden måde, Myliona:

 

1446969940383766.jpg

 

So don't let him... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt jeg burde kyle ham ud... Men jeg elsker jo det fjols! Og han finder sig også i mine trælse sider.. Eller.. Han er her jo i hvert fald endnu.. Eller.. Ikke fysisk. Men.. Ja :/

Jeg har også elsket alle mulige, der ikke har elsket mig. Da jeg så mødte min mand oplevede jeg for første gang, hvordan det er at blive behandlet af en der elsker mig. Og det har intet at gøre med den opførsel G lægger for dagen.... efter min allerbedste opfattelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ringer han fandme og spørger om det er okay han bliver på Sjælland, fordi der er en fest i morgen hun gerne vil med til også kan han arbejde næste uge...

:boo

Jeg fik sagt han rigtig gerne må arbejde næste uge - altså køre herhjemme fra mandag morgen kl 6, også skal han stå her fredag kl 17 (der har han lovet at passe Leah), fordi jeg har en aftale..

Men at hvis ikke han kom hjem i dag, så behøvede han ikke komme hjem nogensinde :( han blev mega sur, men siger dog han nok skal komme hjem..

Jeg kan ikke forstå han har så svært ved at forstå at hvis det skal fungere skal vi have tingene planlagt :( han må gerne arbejde derovre, men jeg regnede jo med at han kom hjem i går.. Og Leah skal vaccineres i næste uge, og jeg sov nærmest ikke i nat :( jeg ville bare ønske han forstod mig.

Jeg har sagt, at han skulle tænke over om han selv synes han havde været fair.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også elsket alle mulige, der ikke har elsket mig. Da jeg så mødte min mand oplevede jeg for første gang, hvordan det er at blive behandlet af en der elsker mig. Og det har intet at gøre med den opførsel G lægger for dagen.... efter min allerbedste opfattelse..

Jeg har en eks, som elskede mig. Og det ved jeg også Camilles far gjorde.

Det er de eneste to hvor jeg VED de elskede mig, og hvor jeg ved de på trods af alt, den dag i dag stadigvæk begge to står der hvis jeg har brug for dem. Jeg løber bare væk fra sådan noget.. Ved sgu ikke om jeg bare er ødelagt på kærlighedsfronten, og tænker jeg ikke fortjener at blive elsket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig enig - på trods af at jeg nok tilhører dp-politiet ;)

:ditto

Med al respekt for at der er forskellige måder at være dp på, så synes jeg, det er meget store krav til både jer og Clara. Det var måske bedre at arbejde LIGE SÅ STILLE på rytmen, og så bagefter evt arbejde på, hvordan hun faldt i søvn.

Vi trillede i øvrigt Valdemar lang tid efter at han startede i dp. Han lærte, at der var forskellige måder at falde i søvn på, alt efter om man var hjemme eller i dp.

Og jeg - som dp - vugger og vipper gerne mine dp-børn. Selvfølgelig i det omfang, at jeg fysisk kan (jeg kan jo have 4 børn at rende imellem), men ellers hvis der er behov, så er det da det, jeg gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Larmende naboer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne her varme! Både mig og bassen er jo ved at smelte. Det er fuldstændig umuligt at foretage sig noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke fan af den her varme.. Glæder mig mega meget til jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu har jeg faktisk mest lyst til bare at droppe den dumme jobsøgning (som alligevel ikke fører til noget) og så blive hjemme med Clara. Men det vil ikke fungere. Og vi har ikke rigtigt noget alternativ til den dagpleje. Men altså, hun er også sød osv, og jeg har da hele tiden følt det nok skal fungere.

Men der er godt nok mange ting jeg ikke er glad for lige nu og som en del af det nok bare hører med at være dp. Hun er jo kun 1 person og det er begrænset hvad hun kan. Der startede en anden ny i sidste uge som også kræver ret meget og hun kan ikke det hele med dem begge. Så nu tror jeg måske Clara havde en dårlig oplevelse med at være der i går. I dag kunne jeg ikke engang vende ryggen til hende før hun græd og jeg har aldrig før oplevet hende klynge sig så meget til mig. Hun har det ok med dp for sig selv, men jeg tror bare det hele er for meget.

Men lige nu føler jeg lidt at jeg har et besværligt barn som jeg har givet forskellige dårlige vaner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad gør man egentlig når ens baby bare græder ulykkeligt når hun skal ligge ned i barnevognen? Sådan har det været længe, så vi har gået med hende mens hun sad op indtil hun nærmest faldt i søvn. Selvfølgelig er det ikke holdbart for dp, men jeg aner ikke hvordan jeg skal ændre det. Det var noget andet hvis hun bare ikke ville sove, satte sig op osv, men jeg bryder mig ikke meget om at hun bor græder sådan.

(og i dag tror jeg bliver endnu en dag uden søvn og derfor sikkert en ligeså træls aften og nat som i går)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en eks, som elskede mig. Og det ved jeg også Camilles far gjorde.

Det er de eneste to hvor jeg VED de elskede mig, og hvor jeg ved de på trods af alt, den dag i dag stadigvæk begge to står der hvis jeg har brug for dem. Jeg løber bare væk fra sådan noget.. Ved sgu ikke om jeg bare er ødelagt på kærlighedsfronten, og tænker jeg ikke fortjener at blive elsket.

Jeg tror ikke på, du er ødelagt. Jeg tror, du er helt i orden. Jeg synes selv det er svært og krævende at være i er forhold. Og nogle gange har jeg lyst til at gå. Men jeg tror simpelthen ikke på, at du er i stykker og alle vi andre har regnet den ud. Og grunden til jeg ikke tror på der er, at det bare ikke giver mening! Har du tænkt på, hvordan det ville være ganske enkelt at forvente et andet engagement? Jeg synes btw det er rigtig godt klaret, at du har forlangt, han kommer hjem. Mer' af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja: måske skal du være der noget mere sammen med hende? Udnyt da, at du ikke går på arbejde lige pt. Og så skal I altså have en samtale med dp!

Da vi skulle vænne A fra at blive gået i søvn, holdt vi ham i hånden eller nussede på maven, så han kunne mærke, vi var der. Ellers kan man trille med vognen, til hun falder til ro, og så stoppe. Det kan evt gentages flere gange.

Og så lige tusind af dem her: :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja: jeg vipper til Nohr putter sig og så stopper jeg og ser. Nogle gange skal han vippes MANGE gange. Nogle gange få gange. Andre gange skal han hjælpes helt i søvn.

Det er ok med lidt surt brokkeri, men de skal ikke græde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aja: måske skal du være der noget mere sammen med hende? Udnyt da, at du ikke går på arbejde lige pt. Og så skal I altså have en samtale med dp!

Da vi skulle vænne A fra at blive gået i søvn, holdt vi ham i hånden eller nussede på maven, så han kunne mærke, vi var der. Ellers kan man trille med vognen, til hun falder til ro, og så stoppe. Det kan evt gentages flere gange.

Og så lige tusind af dem her: :kram

 

 

Aja: jeg vipper til Nohr putter sig og så stopper jeg og ser. Nogle gange skal han vippes MANGE gange. Nogle gange få gange. Andre gange skal han hjælpes helt i søvn.

Det er ok med lidt surt brokkeri, men de skal ikke græde.

 

Tak :kiss 

 

Problemet er jo bare at hun slet ikke vil ligge ned - heller ikke selvom jeg triller. Så snart jeg lægger hende græder hun. Medmindre hun har siddet op og er blevet så træt at hun næsten bare sover allerede. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Problemet er jo bare at hun slet ikke vil ligge ned - heller ikke selvom jeg triller. Så snart jeg lægger hende græder hun. Medmindre hun har siddet op og er blevet så træt at hun næsten bare sover allerede.

Hmm... Måske en tur forbi ørelæge? Eller kst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må børn i den alder godt få imodium?

Det hedder tasectan og så har jeg købt mælkesyre bakterie så håbet jeg det går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder tasectan og så har jeg købt mælkesyre bakterie så håbet jeg det går.

Jeg tror altså, jeg ville tøve med medicin, hvis hun ikke er generet af det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adr!

Ja! VS tror at det måske er på grund af tænder, men jeg synes godt nok det er voldsomt. Især fordi han også har omkring tre pøllebleer inden vi overhovedet er kommet ud af døren om morgenen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså, jeg ville tøve med medicin, hvis hun ikke er generet af det :unsure

Hun er nemlig plaget af det og mega pylret og er bange for vi har en ond cirkel for hun vil ikke rigtig spise fordi maven jo gør ondt og når der ikke kommer noger ordenlig mad i maven så kommer der heller ikke ordenlig pøller ud i den anden ende, suuuuuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går AMOK! Jeg har i over en måned bedt B om at få afsat ungerne ved sin mor fordi jeg MEGA trænger til en børnefri dag. Han har så endelig fået nosset sig sammen til at få det arrangeret imorgen og jeg har bare glædet mig SÅ meget hele ugen. Og nu får jeg så at vide at Bs søsters 3 børn også skal være der. Så svigermor skal stå med 5 børn på 8, 4, 3, 1 og 1/2 år. Og E har aldrig været passet der før og V har skoldkopper. Det synes jeg faktisk ikke er særlig hensigtsmæssigt. Men Bs søster skal til begravelse (ved meget meget gammelt svigerfamiliemedlem så ingen tragedier) og så føles det bare meget egoistisk at stå og pippe om sin fridag. Og jeg får heller ikke noget ud at det anyway... Så nu kan jeg vælge at droppe fridagen eller sende mine børn ud i noget jeg ikke har det ret godt med. For helvede altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! VS tror at det måske er på grund af tænder, men jeg synes godt nok det er voldsomt. Især fordi han også har omkring tre pøllebleer inden vi overhovedet er kommet ud af døren om morgenen :o

Årh, det lyder irriterende voldsomt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er nemlig plaget af det og mega pylret og er bange for vi har en ond cirkel for hun vil ikke rigtig spise fordi maven jo gør ondt og når der ikke kommer noger ordenlig mad i maven så kommer der heller ikke ordenlig pøller ud i den anden ende, suuuuuk

Ok. Min erfaring er bare at de der midler skaber forstoppelse i stedet, og så er man jo lige vidt :rolleyes

Har du prøvet med banan? Eller risafkog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.