SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er syg.

Mit barn skriger.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isolation!!!

Jeg er helt med på at Ester (og dermed mig) er i isolation, men kæft det stinker! De andre forældre på forældre ægget ser på mig som om jeg havde pest...

De modige spørger mig hvorfor vi har de blå kitler på, og godtager en forklaring om at det er for at vi ikke bærer smitte ud, alle andre går en stor bue udenom... Meget få tør så meget som at sige goddag til os :boo :boo

Så jeg kan passende sidde og se på alle de andre forældre sidde i klynger, høre dem grine og snakke, og alle kigger forfærdet op når jeg kommer ind i rummet... Røv!

Nej, hvor træls! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isolation!!!

Jeg er helt med på at Ester (og dermed mig) er i isolation, men kæft det stinker! De andre forældre på forældre ægget ser på mig som om jeg havde pest...

De modige spørger mig hvorfor vi har de blå kitler på, og godtager en forklaring om at det er for at vi ikke bærer smitte ud, alle andre går en stor bue udenom... Meget få tør så meget som at sige goddag til os :boo :boo

Så jeg kan passende sidde og se på alle de andre forældre sidde i klynger, høre dem grine og snakke, og alle kigger forfærdet op når jeg kommer ind i rummet... Røv!

Det lyder dødsygt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg.

Mit barn skriger.

Åh nej :( god bedring, håber snart I finder noget der hjælper på de skrigeture

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot, nys, hovedpine, øm hals og trykken for ørerne :prik jeg giiiider ikke!

God bedring, øv for sygdom :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh min mens er stadig kraftig og irriterende...suk...det var nu rart at slippe for det da man var gravid...tsk...

Og drengene er blevet snottede...håber dog Tobias ikke får det værre så han kan komme i dagpleje i morgen...

Og nåå ja det har regnet meget her idag s0 vores tur til marked blev til at lave ingenting herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isolation!!!

Jeg er helt med på at Ester (og dermed mig) er i isolation, men kæft det stinker! De andre forældre på forældre ægget ser på mig som om jeg havde pest...

De modige spørger mig hvorfor vi har de blå kitler på, og godtager en forklaring om at det er for at vi ikke bærer smitte ud, alle andre går en stor bue udenom... Meget få tør så meget som at sige goddag til os :boo :boo

Så jeg kan passende sidde og se på alle de andre forældre sidde i klynger, høre dem grine og snakke, og alle kigger forfærdet op når jeg kommer ind i rummet... Røv!

Isolation sucks! A30 sucks!

Håber din oplevelse af sygeplejerskerne er lige så gode som vi havde da Asger var der. Vi var helt trygge ved at de tog sig af ham om natten osv.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personalet er vi glade for! Det er bare den der følelse af at stå udenfor fællesskabet og kigge ind som en åbenlys uønsket gæst.

Det er jo også skrøbelige liv der ligger der. Synes selv det var svært at være der da vi var indlagt til trods for ingen isolation. Men vores ophold var kortere og kom hurtigt på en anden afdeling så det var jo til at holde ud. Dengang var forældregangen ikke færdig og jeg sov ovre i tryghuset og i weekenden kunne Felix og manden også være der og der var det meget nemmere at være. Men igen kom Asger sig jo hurtigt til trods på vi var tætte på at miste ham.

Kan godt forstå det er hårdt at blive holdt uden for fællesskabet når I er der så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personalet er vi glade for! Det er bare den der følelse af at stå udenfor fællesskabet og kigge ind som en åbenlys uønsket gæst.

Det er ikke sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægger bare og vender og drejer mig. Hvordan kan det være SÅ svært at falde i søvn???! Jeg er suuuuper træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ødelagt over det her skrigeri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et bygkorn i øjet som svier :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ødelagt over det her skrigeri

 

Nu ved jeg jo ikke hvorfor jeres W græder, men vores datter havde jo problemer med maven i starten og vi havde bare heller ingen ro overhovedet. Især om aftenen og natten var det slemt. Hun kunne ikke sove og græd rigtig meget på grund af ondt i maven (og mangel på søvn, går jeg ud fra). Vi fik hentet nogle såkaldte 'kolikdråber' (hjælper til at få luft ud af tarmene) på apoteket, Minifom hedder de, og det hjalp altså rigtig meget efter et par dage. Jeg aner desværre ikke om de fås i Danmark, men her i Sverige er det håndkøb og kan absolut anbefales at prøve, synes jeg.

 

Og stort kram, det er bare opslidende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk tror jeg at det er øjenbetændelse af en art... Mit øverste øjenlåg hæver da hvertfald og presser på og er helt rødt og ømt. Jeg har også feber så det må da være betændelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk tror jeg at det er øjenbetændelse af en art... Mit øverste øjenlåg hæver da hvertfald og presser på og er helt rødt og ømt. Jeg har også feber så det må da være betændelse

Du må vist afsted til lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ødelagt over det her skrigeri

Føler med dig. Vi var også hårdt ramt med Oliver :kram2

Har du været afsted til kiropraktor med ham? Oliver fik 3 behandlinger og så var det HELT slut med aftengråden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i dag skal ringe til vores kontaktlæge på Herning Sygehus og bede om at de kommer herop på Skejby til en snak inden vi på et tidspunkt skal tilbage til Herning... Har allerede ondt i maven :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så ødelagt over det her skrigeri

Jeg føler virkelig med dig! :kram De første 3 mdr af Nayas liv var SÅ hårde, fordi hun skreg fra 16 - 23 hver aften. Har aldrig oplevet noget så hårdt!

Jeg håber kst kan hjælpe ham, det havde i hvert fald god effekt på Naya :)

Derudover har Naya refluks, hvilket vi først fandt ud af da hun var 3 mdr, og derfor først fik medicin til hende der. Det havde virkelig også stor effekt, og hun får det stadig, da hun endnu ikk kan klare sig uden. Nu ved jeg jo ikk hvordan W ellers er og reagerer, men kan han være plaget af refluks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på toilet og håndværkerne er stadigvæk derude :( og den ene er altså pænt lækker :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i dag skal ringe til vores kontaktlæge på Herning Sygehus og bede om at de kommer herop på Skejby til en snak inden vi på et tidspunkt skal tilbage til Herning... Har allerede ondt i maven :unsure

:kram

Jeg håber det kommer til at gå rigtig fint :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på toilet og håndværkerne er stadigvæk derude :( og den ene er altså pænt lækker :blush

 

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41+1 i dag og der er ingen tegn på at lillebror lægger an til at komme ud. :( Er så ked af det og nervøs for ham. Er nok en smule påvirket af at min svoger og svigerinde i februar mistede deres dreng da hun var 35 uger henne. Vil bare gerne have ham ud så vi kan passe på ham :( Og synes heller ikke han er ret aktiv længere.. Har lige lagt mig en halv time og prøve at provokere ham til at give "lyd" fra sig, men der sker ikke noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41+1 i dag og der er ingen tegn på at lillebror lægger an til at komme ud. :( Er så ked af det og nervøs for ham. Er nok en smule påvirket af at min svoger og svigerinde i februar mistede deres dreng da hun var 35 uger henne. Vil bare gerne have ham ud så vi kan passe på ham :( Og synes heller ikke han er ret aktiv længere.. Har lige lagt mig en halv time og prøve at provokere ham til at give "lyd" fra sig, men der sker ikke noget :(

Mon du ikke skal give fødegangen et kald om mindre aktivitet? :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon du ikke skal give fødegangen et kald om mindre aktivitet? :kram2 :kram2

Er sådan i tvivl - og jeg har endda været i praktik på en Fødegang i 4 mdr - men på den halve time har jeg to gange mærket en lille bitte bevægelse fra ham. Så små at jeg næsten er i tvivl om det er ham. Men dog har jeg jo mærket noget. Måske er jeg bare ekstra pylret pga overtid og familiens historie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sådan i tvivl - og jeg har endda været i praktik på en Fødegang i 4 mdr - men på den halve time har jeg to gange mærket en lille bitte bevægelse fra ham. Så små at jeg næsten er i tvivl om det er ham. Men dog har jeg jo mærket noget. Måske er jeg bare ekstra pylret pga overtid og familiens historie?

Siger man ikke hellere et kald for meget end for lidt :kram2 jeg ville ringe hvis jeg var dig. Man kan ikke være prof. når det er en selv :kram2

Et opkald efter dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.