SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er bare SÅ langt fra min livsfilosofi, hvad jeg er opvokset med og hvad der faktisk betyder allermest for mig. Tid - med familien.

Kan sagtens forstå dig! Men der skal vel også høstes? Altså er det ikke deres marker eller hvordan? For hvis de godt kan tage i sommerhus og andet, så forstår jeg dig udmærket! Tænkte bare at høsten er deres indtægtskilde og jo en ting der skal ordnes!

Jeg prioriterer også tid med min familie, men nogle gange kommer mit arbejde bare i vejen, og det tror jeg mange kender til, fx de der ofte har weekend-arbejde, skiftende arbejdstider, aftenarbejde mv.. Synes ikke det "alm arbejde" adskiller sig fra høsten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagtens forstå dig! Men der skal vel også høstes? Altså er det ikke deres marker eller hvordan? For hvis de godt kan tage i sommerhus og andet, så forstår jeg dig udmærket! Tænkte bare at høsten er deres indtægtskilde og jo en ting der skal ordnes!

Jeg prioriterer også tid med min familie, men nogle gange kommer mit arbejde bare i vejen, og det tror jeg mange kender til, fx de der ofte har weekend-arbejde, skiftende arbejdstider, aftenarbejde mv.. Synes ikke det "alm arbejde" adskiller sig fra høsten?

Ja, det skal det selvfølgelig. De fleste marker er der andre der lejer, det der er tilbage er det meste græs til hestene.

Mine svigerforældre ejer en rideskole. Men de har et firma, som er indtægtskilden.

Og ja, de kan sagtens tage i sommerhus hver aften. Og de har også ofte andre til at ordne deres marker. Derfor er det mig uforståeligt.

Men måske er det det med: en gang landmand, altid landmand. Fordi man førhen netop bare SKULLE ud, når det var godt vejr. Min svigerfar er i øvrigt folkepensionist!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi: tak, det havde jeg også gættet :kiss

Øv med slikket. Er selv helt fyldt op efter en uges ferie og sagde for en gangs skyld nej til at Jesper skulle købe med til mig. Det er uhørt :D

Skruk: dejligt. Det gør min familie også. Jeg synes det er svært at forestille mig andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver sindssyg af den uro der starter kl 18-19!

Elsker min baby dreng, men føj !!! Hvor bliver jeg træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det skal det selvfølgelig. De fleste marker er der andre der lejer, det der er tilbage er det meste græs til hestene.

Mine svigerforældre ejer en rideskole. Men de har et firma, som er indtægtskilden.

Og ja, de kan sagtens tage i sommerhus hver aften. Og de har også ofte andre til at ordne deres marker. Derfor er det mig uforståeligt.

Men måske er det det med: en gang landmand, altid landmand. Fordi man førhen netop bare SKULLE ud, når det var godt vejr. Min svigerfar er i øvrigt folkepensionist!

Ej okay! Så forstår jeg bedre du er skuffet :( :kiss jeg havde opfattelsen af at det var hans job!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tænker timelønnet, men får udbetalt hver måned er ved også en månedsløn?

Ah ja det er klart. :) sådan havde jeg ikke lige tænkt på det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej okay! Så forstår jeg bedre du er skuffet :( :kiss jeg havde opfattelsen af at det var hans job!

 

:ditto. Om ikke fuldtidsjob, så at han var bundet af at skulle have høstet her i august i en weekend, fordi han ellers var på andet job.

 

Kram til dig louisevibe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh! Jeg kan ikke sove... Det er virkelig belastende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh! Jeg kan ikke sove... Det er virkelig belastende..

 

:ditto :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet piv ringe og mens kører for fulde gardiner...suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man får lov at sove længe.. Men bliver vækket kl 6.30 af tumling, far står op - dejligt så kan jeg sove!

Kl 7, kommer den store ind og begynder at snakke og smider sine kolde fødder under min dyne..

Får hende sendt i stuen med et "du kan jo spille lidt på iPad!".

7.30 kommer der et "jeg er fææææærdig!" Bah så må man op og tørre.. Nu er jeg i sengen igen, mega træt, men ved ikke om det helt kan betale sig at lægge sig til at sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet syg.... Det magter jeg ærlig talt ikkeb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet syg.... Det magter jeg ærlig talt ikkeb

Åh nej, håber på hurtig bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger at man ikke skal græde over spildt mælk, men når jeg nu sidder og malker ud, og jeg pludselig kan mærke at mit lår bliver vådt, så har jeg sku alligevel lyst til at tude! Lorte håndpumpe! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare TRÆT. Og synes der er en mærkelig stemning herhjemme.. Camille går mig på nerverne, og jeg er så ked af min tålmodighed er på nulpunktet med hende.

:(

Det er simpelthen en forfærdelig følelse , for jeg "glæder" mig til hun skal hjem til sin far. Jeg ved simpelthen ikke hvordan vi får vendt alt det her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er bare TRÆT. Og synes der er en mærkelig stemning herhjemme.. Camille går mig på nerverne, og jeg er så ked af min tålmodighed er på nulpunktet med hende.

:(

Det er simpelthen en forfærdelig følelse , for jeg "glæder" mig til hun skal hjem til sin far. Jeg ved simpelthen ikke hvordan vi får vendt alt det her...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man siger at man ikke skal græde over spildt mælk, men når jeg nu sidder og malker ud, og jeg pludselig kan mærke at mit lår bliver vådt, så har jeg sku alligevel lyst til at tude! Lorte håndpumpe! :(

DET forstår jeg godt! Det er dyre spildte dråber :(

Jeg hadede at malke ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet syg.... Det magter jeg ærlig talt ikkeb

Også mig :ditto

Kram til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Krampe fra knæene og op til hoften. Av, hvor er det smertefuldt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET forstår jeg godt! Det er dyre spildte dråber :(

Jeg hadede at malke ud <_<

Det er bare heller ikke det fedeste i verden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skæv slutning på dagen... øv!

Godt der starter en ny uge i morgen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fortsætter bare.

Vi skulle have en hyggeaften, inden G skulle tilbage til Sjælland og arbejde.. Han sover så. Der er kun skod i tv..

Og jeg er bare trist :boo synes simpelthen alt er for meget i mit hoved for tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot, nys, hovedpine, øm hals og trykken for ørerne :prik jeg giiiider ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg.

Mit barn skriger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.