SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Synes simpelthen min kæreste burde komme ind i kampen hvad angår fødselsdag. Han ved jeg hader min fødselsdag, fordi den altid bliver glemt, men han gør aldrig noget for at det skal blive en god dag... Han kunne da godt lige have hentet morgenbrød og en blomst, men nej

Tillykke med fødselsdagen :hurra det er en ommer fra hr. Mand derhjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes simpelthen min kæreste burde komme ind i kampen hvad angår fødselsdag. Han ved jeg hader min fødselsdag, fordi den altid bliver glemt, men han gør aldrig noget for at det skal blive en god dag... Han kunne da godt lige have hentet morgenbrød og en blomst, men nej

Kæmpe tillykke med fødselsdagen!!! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine ord søde :kiss det er giga hårdt :( men vi håber, vi er heldige en dag :7himmel

Det SKAL I være! Du og M bliver de bedste forældre, når den dag kommer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det SKAL I være! Du og M bliver de bedste forældre, når den dag kommer :kiss

Hvor er du sød :kiss :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes simpelthen min kæreste burde komme ind i kampen hvad angår fødselsdag. Han ved jeg hader min fødselsdag, fordi den altid bliver glemt, men han gør aldrig noget for at det skal blive en god dag... Han kunne da godt lige have hentet morgenbrød og en blomst, men nej

Tillykke!!! :hurra

Og :sm <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det hvert år, altså det gør det måske heller ikke bedre at de fine antikke stole jeg har fået i gave ikke er kommet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og en fartbøde fra politiet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv nu ligger jeg med kvalme og måtte gå hjem fra job. Og lige op til min ferie, hvor jeg har en masse, jeg skal ordne hjemme, da det længe har haltet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At katten elsker at lege storvildjæger- mor er knap så begejstret! Jeg forstår ikke han tør- han havde 3 meget vrede solsorte i hælene da han kom med en unge :o :( Heldigvis har den ikke lidt overlast og er netop fløjet med forældrene efter min mand reddede den fra bæstet!

Jeg elsker katte, men det der morderinstinkt- føj :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nogle ikke altid lige tænker sig om inden de siger noget.

Eigil kravler(ja okay, han går som en gorilla, men han kommer fremad) hvilket vi fik at vide at overlægen på brandsårsafdelingen vi nok ikke skulle regne med han ville før om 4-6 måneder. Så ja mor her stolt af hans gorilla kravl.

Men fik slynget kommentaren "ja men han kravler jo ikke rigtigt, vel?" I hovedet idag.

Hallo han kommer fremad, så kan hvordan for fanden da være lige meget. Vi havde ligesom ikke regnet med at han ville gøre det så hurtigt, når nu vi havde fået den besked fra riget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, endnu engang kan min svigerfar og svoger ikke melde ud om de kommer til Silke Elia' fødselsdag, fordi den ligger i høstperioden (altså på lørdag, så hvis der er godt vejr skal de jo høste - det er jo klart for enhver at de ikke kan afsige 4-5 timer. Det vil ødelægge hele høsten!) Det er det samme år efter år... Jeg synes simpelthen ikke det er fair overfor Silke Elia og jeg bliver så skuffet på hendes vegne! Og Jesper gør ingenting, fordi han er opvokset i det og ved at han alligevel snakker for døve ører. Men jeg synes bare ikke det er okay... Men I min familie betyder fødselsdage også bare rigtig meget!

Så tillykke til dig Cmatilde - jeg ville også være skuffet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, endnu engang kan min svigerfar og svoger ikke melde ud om de kommer til Silke Elia' fødselsdag, fordi den ligger i høstperioden (altså på lørdag, så hvis der er godt vejr skal de jo høste - det er jo klart for enhver at de ikke kan afsige 4-5 timer. Det vil ødelægge hele høsten!) Det er det samme år efter år... Jeg synes simpelthen ikke det er fair overfor Silke Elia og jeg bliver så skuffet på hendes vegne! Og Jesper gør ingenting, fordi han er opvokset i det og ved at han alligevel snakker for døve ører. Men jeg synes bare ikke det er okay... Men I min familie betyder fødselsdage også bare rigtig meget!

Så tillykke til dig Cmatilde - jeg ville også være skuffet :kiss

:ditto med min svigerfar :( jeg forstår virkelig ikke, at man ikke prioriterer sine elskede over høsten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, endnu engang kan min svigerfar og svoger ikke melde ud om de kommer til Silke Elia' fødselsdag, fordi den ligger i høstperioden (altså på lørdag, så hvis der er godt vejr skal de jo høste - det er jo klart for enhver at de ikke kan afsige 4-5 timer. Det vil ødelægge hele høsten!) Det er det samme år efter år... Jeg synes simpelthen ikke det er fair overfor Silke Elia og jeg bliver så skuffet på hendes vegne! Og Jesper gør ingenting, fordi han er opvokset i det og ved at han alligevel snakker for døve ører. Men jeg synes bare ikke det er okay... Men I min familie betyder fødselsdage også bare rigtig meget!

Så tillykke til dig Cmatilde - jeg ville også være skuffet :kiss

Kan godt forstå du er skuffet, men omvendt så er det jo bare deres levevej, og hvis vejret endelig bliver godt, så skal de jo ud! Altså det er jo indtægten!

Til sammenligning så kunne min bror ikke komme til min nieces fødselsdag pga modeugen i Kbh (altså pga arbejde), og det forstod alle jo godt. Jeg kan selv via mit eget arbejde planlægge det meste af min mødetid, men har også obligatoriske (mødepligt) møder, pædagogiske dage mv, som jeg bare skal komme til. Og det kan godt være i weekender også. Har i juni måned måtte melde afbud til min kusines studenterfest pga mødepligt på mit arbejde. Det er irriterende, men kan ikke gøre noget ved det.

Kan de ikke komme en anden dag i stedet? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, endnu engang kan min svigerfar og svoger ikke melde ud om de kommer til Silke Elia' fødselsdag, fordi den ligger i høstperioden (altså på lørdag, så hvis der er godt vejr skal de jo høste - det er jo klart for enhver at de ikke kan afsige 4-5 timer. Det vil ødelægge hele høsten!) Det er det samme år efter år... Jeg synes simpelthen ikke det er fair overfor Silke Elia og jeg bliver så skuffet på hendes vegne! Og Jesper gør ingenting, fordi han er opvokset i det og ved at han alligevel snakker for døve ører. Men jeg synes bare ikke det er okay... Men I min familie betyder fødselsdage også bare rigtig meget!

Så tillykke til dig Cmatilde - jeg ville også være skuffet :kiss

  

:ditto med min svigerfar :( jeg forstår virkelig ikke, at man ikke prioriterer sine elskede over høsten :(

:kram2 til jer to. Jeg kan godt forstå skuffelsen... Jeg må dog erkende, at jeg ikke selv ville tænke et sekund over lige præcis dét... Som opvokset på en gård, så er det fuldstændig integreret i min bevidsthed, at man høster, når det er godt at høste. Min far deltog i min fødsel - men var hjemme at høste undervejs :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer også fra en familie hvor vi høstede og der måtte meldes fra til arrangementer, hvis det rigtige vejr faldt netop samtidig. Med høst er det jo 100% vejrafhængigt, så jeg synes egentlig, det er fair nok. Møgærgerligt, og der er forskellige måder at forholde sig til det på, men sådan er det bare med august og vejrforhold for en landmandsfamilie. Det er jo virkelig den ting, man ikke KAN planlægge sig ud af. 

Når det er sagt, så håber jeg, de formår at være nærværende overfor ungerne resten af året. Høst skal i hvert fald ikke være en dårlig undskyldning. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemer er bare at det ikke er deres levevej mere, så forstår ikke hvorfor nogle timer kan være så afgørende. Altså de kan godt tage ud i deres sommerhus m.m, men melde til eller fra for den sags skyld - det er ikke muligt. Jeg begriber det ikke.

Min svigermor får heldigvis et lift af min mor, så det ikke går ud over hende.

Men altså min svoger prioriterer ingengang sit eget barn, så det er vel forventeligt, men er stadig skuffer over min svigerfar. Igen i år... Mest fordi Silke Elia jo ikke forstår hvad en høst kan have af betydning. Kun at farfar igen, igen ikke kan være med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemer er bare at det ikke er deres levevej mere, så forstår ikke hvorfor nogle timer kan være så afgørende. Altså de kan godt tage ud i deres sommerhus m.m, men melde til eller fra for den sags skyld - det er ikke muligt. Jeg begriber det ikke.

Min svigermor får heldigvis et lift af min mor, så det ikke går ud over hende.

Men altså min svoger prioriterer ingengang sit eget barn, så det er vel forventeligt, men er stadig skuffer over min svigerfar. Igen i år... Mest fordi Silke Elia jo ikke forstår hvad en høst kan have af betydning. Kun at farfar igen, igen ikke kan være med.

"Land... It's the only thing that matters - it's the only thing that lasts."* Jeg siger egentlig ikke, at det nødvendigvis har noget med fornuft at gøre :)

*Borte med blæsten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Land... It's the only thing that matters - it's the only thing that lasts."* Jeg siger egentlig ikke, at det nødvendigvis har noget med fornuft at gøre :)

*Borte med blæsten :)

Det er bare SÅ langt fra min livsfilosofi, hvad jeg er opvokset med og hvad der faktisk betyder allermest for mig. Tid - med familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ langt fra min livsfilosofi, hvad jeg er opvokset med og hvad der faktisk betyder allermest for mig. Tid - med familien.

Jeg er total med her :kram2 jeg ville også være blevet skuffet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene hjemme med drengene og jeg har selvfølgelig sørget for snolder. Så nu sidder jeg med mega kvalme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ langt fra min livsfilosofi, hvad jeg er opvokset med og hvad der faktisk betyder allermest for mig. Tid - med familien.

  

Jeg er total med her :kram2 jeg ville også være blevet skuffet!

Og jeg forstår jer skam godt med mit hoved ;) Jeg pipper bare til de høstende familiemedlemmers forsvar, fordi min rygmarv sparker ind med en klokkeklar "jamen, det er jo høsten" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene hjemme med drengene og jeg har selvfølgelig sørget for snolder. Så nu sidder jeg med mega kvalme <_<

Øv. Fnis ;) og øv... Ae ae.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ langt fra min livsfilosofi, hvad jeg er opvokset med og hvad der faktisk betyder allermest for mig. Tid - med familien.

:ditto min familie står altid på spring for at være sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gået tidligt i seng igen i dag...en egentlig ok hyggelig dag formår manden endnu engang at ødelægge...armen altså så gå dog på arbejde hvis du skal ødelægge vores fritid sammen :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff har smittet mig med snot - og så er jeg øm i halsen!

Magter faktisk ikke rigtig at være sløj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.