SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg ved simpelthen ikke hvad der skal til for at vi kan få bare lidt bedre søvn om natten. Men har efterhånden opgivet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

The Affair på hbo?

Forfærdelig slutning den havde altså :prik november er laaaangt væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I set LOST? Kongen af irriterende serier man MÅ kende slutningen på.

Jeg har set til midt i sæson 3 tror jeg. Så blev jeg så irriteret over, at man absolut ingen svar fik, men det hele bare blev mere og mere mærkeligt og så stoppede jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad der skal til for at vi kan få bare lidt bedre søvn om natten. Men har efterhånden opgivet

Vi har også døjet med dårlige nætter i lang tid og har bare affundet mig med det...men nu er der endelig begyndt at komme gode nætter et par gange i ugen nu.

Men kæmpe kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad der skal til for at vi kan få bare lidt bedre søvn om natten. Men har efterhånden opgivet

Jeg har ingen gode råd men håber snart det vender for jer. Jeg kan godt forstå at du er opgivende, men du må bare holde ud. Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forfærdelig slutning den havde altså :prik november er laaaangt væk :(

Altså, den er vel som sådan ikke forfærdelig. Jeg havde bare troet og forventet, at den ville slutte der. Man fik jo også mange svar og i og for sig, så KUNNE den jo godt være stoppet sådan. Håber 3. sæson bliver ligeså god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også døjet med dårlige nætter i lang tid og har bare affundet mig med det...men nu er der endelig begyndt at komme gode nætter et par gange i ugen nu.

Men kæmpe kram herfra

 

 

Jeg har ingen gode råd men håber snart det vender for jer. Jeg kan godt forstå at du er opgivende, men du må bare holde ud. Kram herfra

 

 

Tak for kram. Ja, der er jo ikke andet at gøre end at holde ud. Men det er ikke bare en periode lige nu. Det har aldrig været godt. Det kan tælles på en hånd de gange C har sovet 4 timer i træk om natten og det er længe siden. Ellers er det 1-2-3 timer. Og nu er hun jo 8½ måned, så synes det har været længe nok. 

Håbet om at det nok vender lige om lidt når vi begynder på xxx eller når fx tigerspring er slut, er efterhånden væk. Synes ikke der er mere vi kan gøre :unsure

 

Edit: jo, det er der sikkert, men jeg aner ikke hvad det er!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i skulderen.. Mavekramper igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Ja, der er jo ikke andet at gøre end at holde ud. Men det er ikke bare en periode lige nu. Det har aldrig været godt. Det kan tælles på en hånd de gange C har sovet 4 timer i træk om natten og det er længe siden. Ellers er det 1-2-3 timer. Og nu er hun jo 8½ måned, så synes det har været længe nok.

Håbet om at det nok vender lige om lidt når vi begynder på xxx eller når fx tigerspring er slut, er efterhånden væk. Synes ikke der er mere vi kan gøre :unsure

Edit: jo, det er der sikkert, men jeg aner ikke hvad det er!!

Lily er 7 mdr., og hun sover også kun omkring de 2-3 timer af gangen om natten.

Jeg kan ikke huske om du stadig ammer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elendige lortefugl - eller muligvis - en musvit. (Er mere sikker på det første ens det sidste ;))

 

Ja sku da! Til begge :D men slog lige musvit lyd op, det er lige præcis den. Nå må prøve at instruere katten i hvordan den ser ud :P

Er det gøgen du tænker på? :chin:

Nej det var en musvit tror jeg. Langt mere hysterisk enerverende lyd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor er her, og har været her siden fredag middag - og det er som sådan også okay. MEN!!! Hver gang M og jeg snakker om et eller andet, så blander hun sig, og når jeg spørger M om noget, så svarer hun, som om det var hende jeg havde spurgt. Er konstant nødt til at sige til hende, at det altså ikke var hende jeg snakkede til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Ja, der er jo ikke andet at gøre end at holde ud. Men det er ikke bare en periode lige nu. Det har aldrig været godt. Det kan tælles på en hånd de gange C har sovet 4 timer i træk om natten og det er længe siden. Ellers er det 1-2-3 timer. Og nu er hun jo 8½ måned, så synes det har været længe nok.

Håbet om at det nok vender lige om lidt når vi begynder på xxx eller når fx tigerspring er slut, er efterhånden væk. Synes ikke der er mere vi kan gøre :unsure

Edit: jo, det er der sikkert, men jeg aner ikke hvad det er!!

Sådan var det også med min datter. Omkring de 10 måneder blev det lidt bedre og fra de 13- 14 måneder begyndt hun at have flere nætter hun sov igennem. Nu som halvandet årig sover hun igennem 27/30 nætter på en måned vil jeg tro.

Håber jeres pige også vil sove - det er ulidelig hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Ja, der er jo ikke andet at gøre end at holde ud. Men det er ikke bare en periode lige nu. Det har aldrig været godt. Det kan tælles på en hånd de gange C har sovet 4 timer i træk om natten og det er længe siden. Ellers er det 1-2-3 timer. Og nu er hun jo 8½ måned, så synes det har været længe nok.

Håbet om at det nok vender lige om lidt når vi begynder på xxx eller når fx tigerspring er slut, er efterhånden væk. Synes ikke der er mere vi kan gøre :unsure

Edit: jo, det er der sikkert, men jeg aner ikke hvad det er!!

sådan var min store pige. Det er røv hårdt!

Har I fået tjekket hendes ører? Vores vendte nemlig først da hun fik dræn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah har heller aldrig sovet godt.. Hun er endelig begyndt at sove stræk om natten på 4-5 timer og hun er snart 15 mdr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige en "hvor tilfreds er du med din kontakt til pixum-kundeservice?" Mail. Lad os bare sige de fik bundkarakter.. det gode er at de slutter med en mulighed for at man kan skrive sin mail om at blive kontaktet, så man kan diskutere sagen videre. Det har jeg så sagt ja til og lige kort skrevet at et godt råd til dem fremover ville være at yde en venlig service og læse spørgsmålet ordentligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sku da! Til begge :D men slog lige musvit lyd op, det er lige præcis den. Nå må prøve at instruere katten i hvordan den ser ud :P

Nej det var en musvit tror jeg. Langt mere hysterisk enerverende lyd

 

Min svigerfar kaldte den cykelpumpefuglen :) den lyder som en forkølet cykelpumpe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily er 7 mdr., og hun sover også kun omkring de 2-3 timer af gangen om natten.

Jeg kan ikke huske om du stadig ammer?

 

 

Sådan var det også med min datter. Omkring de 10 måneder blev det lidt bedre og fra de 13- 14 måneder begyndt hun at have flere nætter hun sov igennem. Nu som halvandet årig sover hun igennem 27/30 nætter på en måned vil jeg tro.

Håber jeres pige også vil sove - det er ulidelig hårdt.

 

 

sådan var min store pige. Det er røv hårdt!

Har I fået tjekket hendes ører? Vores vendte nemlig først da hun fik dræn :unsure

 

Godt at høre jeres erfaringer. Så bliver det vel bedre engang :rolleyes

 

Jo, jeg ammer stadig. Relativt meget endda (det er i hvert fald den reaktion jeg får fra mange). Lige nu er det mindst 3 gange om dagen og 2 gange om natten. Jeg vil helst ikke amme mere end 2 gange om natten, men nogle gange er det nødvendigt  <_<

 

Vi har fået tjekket hendes ører 2 gange - sidste gang er bare et par uger siden. Der var intet nogle af gangene og ørelægen sagde at han heller ikke lige tænkte der ville komme problemer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige vågnet :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige vågnet :blink

 

Håber du er udhvilet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feberramt baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du er udhvilet :kram2

Jeg er helt forvirret! :D Jeg afleverede tandramt baby kl 7 og gik så åbenbart i koma og fik 4 timers søvn. :D Det er dæleme mange måneder siden det er sket :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B der tager V med op og handler og så skriver om jeg vil sende en indkøbsliste. Som om, jeg selvfølgelig allerede har lavet både madplan og planlagt indkøb. For han kunne da i hvert fald ikke selv have kigget sig om i køkkenet inden de gik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre jeres erfaringer. Så bliver det vel bedre engang :rolleyes

Jo, jeg ammer stadig. Relativt meget endda (det er i hvert fald den reaktion jeg får fra mange). Lige nu er det mindst 3 gange om dagen og 2 gange om natten. Jeg vil helst ikke amme mere end 2 gange om natten, men nogle gange er det nødvendigt <_<

Vi har fået tjekket hendes ører 2 gange - sidste gang er bare et par uger siden. Der var intet nogle af gangene og ørelægen sagde at han heller ikke lige tænkte der ville komme problemer.

Kan godt forstå at I er løvet tør for ideer... Måske lidt hjælp udefra kan ændre det. Fx sundhedsplejerske eller søvncoach? Jeg har en veninde det hjalp rigtig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B der tager V med op og handler og så skriver om jeg vil sende en indkøbsliste. Som om, jeg selvfølgelig allerede har lavet både madplan og planlagt indkøb. For han kunne da i hvert fald ikke selv have kigget sig om i køkkenet inden de gik <_<

Haha, min mand efterlyser også altid seddel - også selvom han går hjemme på barsel, og jeg sidder på kontoret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i skulderen.. Mavekramper igen :(

Er du scannet? Det er ikke for at gøre dig bange, men ved en GUL kan man have skuldersmerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.