SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det handler om mere end det... De andre har det fællesskab at de er forældre til præmature, at de er sammen som par, nogle af dem deler stuer. Og så er der mig... Alene, med et 'stort' barn med nogle helt andre problematikker, i isolation og i forvejen socialt akavet...

Jeg skal bare lære at leve med det, selvom det gør pisse lorte ondt

Det er fandme en latterlig situation! :( Men uanset hvad, tænker jeg altså godt, du kan være en del af deres fælleskab med pizza osv.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæft jeg hader at være indlagt på denne forældrevinge... Hver eneste freaking gang jeg skal spise bliver jeg mindet om at jeg er hende de andre ikke vil lege med...

Min hylde i køleskabet bliver brugt til de andres rester når der ikke er plads på deres egne. Endnu en gang til aftebsmad har de aftalt at kæbe pizza sammen. Og så er der mig... Lille lorte mig som ingen vil have eller snakke med....

Ej det er fandme (undskyld mit franske) heller ikke ok! Shit altså, hvor skal du holde meget ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dybt rystet over, at en kvinde tidligt i morges er blevet overfaldet på sin løbetur og har ligget livløs i op til ti timer :O :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dybt rystet over, at en kvinde tidligt i morges er blevet overfaldet på sin løbetur og har ligget livløs i op til ti timer :O :boo

Ej det har jeg slet ikke hørt om! Hvor frygteligt.. livløs i op til 10 timer - altså død?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det har jeg slet ikke hørt om! Hvor frygteligt.. livløs i op til 10 timer - altså død?

I livsfare - det er lige hvor jeg bor. Uanset hvem det er, er det frygteligt. Lige nu kan jeg alligevel ikke lade være med at tænke om alle vi kender, har det godt.

Det er svært at formulere - og jeg er skræmt på flere niveauer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men altså.. :( hvor må det bare være svært! Og du er jo bare ikke i en position hvor du har overskud til at tænke på, at der INTET lortet er ved dig, og at kun skyldes, at de netop har præcis samme udgangspunkt.

Men du er eddermandme det modsatte af lortet eller lille - du er rocker sej, klog, sjov, modig og stærkere end man kan begribe! Altså, VIRKELIG!

*indsæt klapsalver*

Og et ekstra kram til dig, JustMe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I livsfare - det er lige hvor jeg bor. Uanset hvem det er, er det frygteligt. Lige nu kan jeg alligevel ikke lade være med at tænke om alle vi kender, har det godt.

Det er svært at formulere - og jeg er skræmt på flere niveauer.

Jeg fik også lyst til lige at ringe op til min veninde på Østerbro og tjekke, at alt er ok :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det har jeg slet ikke hørt om! Hvor frygteligt.. livløs i op til 10 timer - altså død?

Nej, heldigvis ikke død, men hun er stadig i livsfare :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også lidt ondt i maven af at læse det. Det er lige ved min tidligere arbejdsplads. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna driver mig til vanvid under det her såkaldte "putning"

Hun erså næsvis, provokerende og direkte øretæveindbydende at jeg er ved at koge over!

Det er KUN når det er mig der putter! og når jeg markere at nok er nok, så griner hun.. Argh! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna driver mig til vanvid under det her såkaldte "putning"

Hun erså næsvis, provokerende og direkte øretæveindbydende at jeg er ved at koge over!

Det er KUN når det er mig der putter! og når jeg markere at nok er nok, så griner hun.. Argh! :gal

Dybe vejrtrækninger :kram2 lille bølle altså. Måske farmand skal stå for putningen, mens det er mest træls, hvis det er muligt? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dum aften:prik

Jeg havde sådan en trang til at lave noget rart med Nichlas her til aften og vi beslutter helt spontant at tage toget til kbh.

Vi tager bussen til Rungsted Kyst St og skal videre med toget. Toget er forsinket hvortil at de lover at det ankommer om 6 min. Vi venter og venter. I 45 min! Nova er ked af det og sulten og jeg havde planer om at give hende mad på toget. Men det skide tog kom ikke. De siger i højtaleren at toget først ankommer om 25 min og jeg bliver virkelig irriteret og beslutter så at amme hende på stationen. Ligesom at jeg får sat hende ordentligt til og mælken løber kommer toget selvfølgelig. Helt før de 25 min de lige havde sagt.

I panik nærmest ammer jeg hende løbende mod toget mens Nichlas nærmest vælter ind med barnevognen. Jeg sætter mig hurtigt op på et sæde for at give hende uforstyrret mad. I dèt at dørene lukker kan jeg ikke finde min mobil. Den har jeg jo selvfølgelig glemt på stationen.

Vi står af på næste station og igen er toget meget forsinket den anden vej også. Nichlas vil tage en taxa tilbage i håb om at min mobil endnu lå der.

Men der var selvfølgelig ingen taxaer.

Toget kommer endelig og Nichlas løber mod toget og taber sin mobil i farten så den har fået en revne bagpå og skræmmer hist og her men vi stiger på. Nichlas er MEGET irriteret på mig for det er en helt ny mobil, både min og hans, som skulle være tidligere bryllupsgaver til hinanden (havde han bestemt :() og jeg er virkelig ked af det.

Vi står af og Nichlas løber hen til der hvor vi sad og HELDIGVIS lå den der endnu. Vi besluttede at bare tage hjem nu. Uden aftensmad.

Kender i bare det hvor det alt bare går galt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en øv aften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dum aften:prik

Jeg havde sådan en trang til at lave noget rart med Nichlas her til aften og vi beslutter helt spontant at tage toget til kbh.

Vi tager bussen til Rungsted Kyst St og skal videre med toget. Toget er forsinket hvortil at de lover at det ankommer om 6 min. Vi venter og venter. I 45 min! Nova er ked af det og sulten og jeg havde planer om at give hende mad på toget. Men det skide tog kom ikke. De siger i højtaleren at toget først ankommer om 25 min og jeg bliver virkelig irriteret og beslutter så at amme hende på stationen. Ligesom at jeg får sat hende ordentligt til og mælken løber kommer toget selvfølgelig. Helt før de 25 min de lige havde sagt.

I panik nærmest ammer jeg hende løbende mod toget mens Nichlas nærmest vælter ind med barnevognen. Jeg sætter mig hurtigt op på et sæde for at give hende uforstyrret mad. I dèt at dørene lukker kan jeg ikke finde min mobil. Den har jeg jo selvfølgelig glemt på stationen.

Vi står af på næste station og igen er toget meget forsinket den anden vej også. Nichlas vil tage en taxa tilbage i håb om at min mobil endnu lå der.

Men der var selvfølgelig ingen taxaer.

Toget kommer endelig og Nichlas løber mod toget og taber sin mobil i farten så den har fået en revne bagpå og skræmmer hist og her men vi stiger på. Nichlas er MEGET irriteret på mig for det er en helt ny mobil, både min og hans, som skulle være tidligere bryllupsgaver til hinanden (havde han bestemt :() og jeg er virkelig ked af det.

Vi står af og Nichlas løber hen til der hvor vi sad og HELDIGVIS lå den der endnu. Vi besluttede at bare tage hjem nu. Uden aftensmad.

Kender i bare det hvor det alt bare går galt??

Ej, men for pokker da! Det må sgu betyde god søvn i nat ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af manden... Det hele har han i munden, men han gør intet aktivt ved noget som helst... Jeg har været syg de sidste to dage, men stadig render jeg rundt og laver alting... Selvom han flere gange siger "det skal jeg nok", men der sker intet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dum aften:prik

Jeg havde sådan en trang til at lave noget rart med Nichlas her til aften og vi beslutter helt spontant at tage toget til kbh.

Vi tager bussen til Rungsted Kyst St og skal videre med toget. Toget er forsinket hvortil at de lover at det ankommer om 6 min. Vi venter og venter. I 45 min! Nova er ked af det og sulten og jeg havde planer om at give hende mad på toget. Men det skide tog kom ikke. De siger i højtaleren at toget først ankommer om 25 min og jeg bliver virkelig irriteret og beslutter så at amme hende på stationen. Ligesom at jeg får sat hende ordentligt til og mælken løber kommer toget selvfølgelig. Helt før de 25 min de lige havde sagt.

I panik nærmest ammer jeg hende løbende mod toget mens Nichlas nærmest vælter ind med barnevognen. Jeg sætter mig hurtigt op på et sæde for at give hende uforstyrret mad. I dèt at dørene lukker kan jeg ikke finde min mobil. Den har jeg jo selvfølgelig glemt på stationen.

Vi står af på næste station og igen er toget meget forsinket den anden vej også. Nichlas vil tage en taxa tilbage i håb om at min mobil endnu lå der.

Men der var selvfølgelig ingen taxaer.

Toget kommer endelig og Nichlas løber mod toget og taber sin mobil i farten så den har fået en revne bagpå og skræmmer hist og her men vi stiger på. Nichlas er MEGET irriteret på mig for det er en helt ny mobil, både min og hans, som skulle være tidligere bryllupsgaver til hinanden (havde han bestemt :() og jeg er virkelig ked af det.

Vi står af og Nichlas løber hen til der hvor vi sad og HELDIGVIS lå den der endnu. Vi besluttede at bare tage hjem nu. Uden aftensmad.

Kender i bare det hvor det alt bare går galt??

Røv! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dybe vejrtrækninger :kram2 lille bølle altså. Måske farmand skal stå for putningen, mens det er mest træls, hvis det er muligt? :kiss

Vi skifter hver 3-4. Dag. Hun er ikke sådan når far putter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tumling er vågnet op og vil ikke sove...er tæt på at vække lillebror også....jeg får skældt ud og sidder nu og er ked af det...forpulede møg nætter de her dage....drenge lær at sove hele natten tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt, men kan ikke sove. Lige nu ville jeg ønske jeg var derhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myg i soveværelset. Lilly har fået de styggeste kæmpe myggestik i nat og nu kan jeg høre bæstet. VÆK FRA MIT BARN GRRRR! *Klask klask*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover stadig ikke...og skal op mellem 5 og 6 hvor lillebror plejer at vågne...øv jeg er ked af det lige nu :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt, men kan ikke sove. Lige nu ville jeg ønske jeg var derhjemme :(

Faldt endelig i søvn omkring 00.25... 00.50 vågnede Sofie og græd. Spiste og var rasende. Tilbød vand og så drak hun grådigt. Hun sover stadig ikke roligt, men pt græder hun i det mindste ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer med dårlige nætter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da også noget mærkeligt noget! Det betyder jo så meget for børnene at de bliver budt velkommen af de voksne og 'taget imod'.

Alle steder vi har afleveret vores børn har en pædagog stået klar til at tage dem og rakt ud efter børnene hvis de har virket kede af det. Det forventer jeg sådan set også at de gør - så er jeg måske bare forvent?

Jeg synes faktisk godt at man som forældre kan spørge 'vil du hjælpe William med at vinke', det gør jeg selv de dage han har brug for det.

Det er også lidt svært at stå på den anden side, for hvornår trænger man sig på? Hvornår spørger man for tidligt?

Altså jeg siger ikke at det er ok at de slet ikke henvender sig, men man må også som forældre spørge/kræve/snakke med dem om det.

J&D :kram2 det er noget pissemøg at være ked af institutionen! Jeg for også jævnligt ondt i maven over Ws. De bliver bare aldrig lige så gode som os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er da også noget mærkeligt noget! Det betyder jo så meget for børnene at de bliver budt velkommen af de voksne og 'taget imod'.

Alle steder vi har afleveret vores børn har en pædagog stået klar til at tage dem og rakt ud efter børnene hvis de har virket kede af det. Det forventer jeg sådan set også at de gør - så er jeg måske bare forvent?

nej, det har jeg da også altid været vant til! og da ALTID når det var et barn, som bliver ked. Lige til sidst i vuggestuen kunne Inger sagtens afleveres uden at komme over til en voksen, men de tog da imod hende alligevel. Altså selvom de sad med et mindre barn, var der da altid nogen, som smilede og sagde noget ala "godmorgen Inger, hvor er det dejligt, at du er kommet" eller "SÅ er vi klar til en ny dag" og sørgede for, at de blev inkluderede i legen, vinkede farvel til os etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.