Elisamus

Nr 2, hvornår valgte i?

38 indlæg i dette emne

Ihhhhh Chris altså :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuuuuuhhhh :kuller han er her fra marts, ikke?

 

 

Ihhhhh Chris altså :kuller

 

Hihi... Ja, Taylor bliver 1 år på næste onsdag :kuller

 

Ja ihhhh... sådan har jeg det også :wub :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vores nr. 1 var 6 måneder, blev jeg (planlagt) gravid med nummer 2

Da vores nr. 2 var 2 år, blev jeg (planlagt) gravid med nr. 3

...... og måske bliver jeg gravid igen når nr. 3 er omkring 1,5 år :blush (shhhhh....)

Vi ville gerne have vores børn meget tæt, så derfor gik vi i gang efter 6 måneder første gang, og jeg blev så gravid med det samme, hvilket resulterede i pseudotvillinger med 15 måneder imellem :wub

Jeg blødte rigtig meget efter min 2. fødsel (mistede knap 3 liter blod) og vi blev derfor rådet til at vente 2 år med en ny graviditet. Derfor testede jeg positiv på Charlies 2 års fødselsdag :P Dvs der er 2 år og 9 måneder mellem de 2 yngste.

..... og denne gang går tankerne på hvornår det, rent praktisk, giver mening at holde barsel... hvis nu.... :wub

Det er så vildt med jer :D Så vidt jeg husker, så er Marlon ikke meget ældre end Erica. Du overvejer en nummer fire - jeg har ikke født nummer to endnu!!

Men fedt i har mod på flere :yay Så skal du altså blive mere aktiv herinde igen ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde inden nr 1 blev født snakket om at vi gerne tog pseudotvillinger. Det blev så lavet om, delvist fordi nr 1 endte i AKS og de anbefaler 2 år mellem fødsler, delvis fordi jeg fik nyt arbejde efter barsel og gerne ville nå at være der noget tid først, og delvis fordi jeg ikke var klar før. 

 

Vi havde nogle fryseæg tilbage i Skejby, som vi meget gerne ville bruge i Skejby og helst ikke skulle køre helt til Horsens, så derfor gik vi i gang i efteråret (de resterende blev flyttet midt december). Der ville have været 2 år og 4 måneder mellem havde det lykkes i første forsøg (holy shit, det er jo nu, så skulle jeg allerede have født!), det endte med at termin ligger så der bliver 2 år og 7 måneder. 

 

Jeg synes R er klar til at blive storebror på mange måder nu, i hvert fald sammenlignet med for et år siden... Samtidig tror jeg det bliver hårdt med to så små børn. Vi ville dog gerne have dem relativt tæt på hinanden, vi glæder os egentlig rimelig meget til mindsten har samme alder som den største nu og vi kan begynde at rejse lidt mere igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vores nr. 1 var 6 måneder, blev jeg (planlagt) gravid med nummer 2

Da vores nr. 2 var 2 år, blev jeg (planlagt) gravid med nr. 3

...... og måske bliver jeg gravid igen når nr. 3 er omkring 1,5 år :blush (shhhhh....)

Vi ville gerne have vores børn meget tæt, så derfor gik vi i gang efter 6 måneder første gang, og jeg blev så gravid med det samme, hvilket resulterede i pseudotvillinger med 15 måneder imellem :wub

Jeg blødte rigtig meget efter min 2. fødsel (mistede knap 3 liter blod) og vi blev derfor rådet til at vente 2 år med en ny graviditet. Derfor testede jeg positiv på Charlies 2 års fødselsdag :P Dvs der er 2 år og 9 måneder mellem de 2 yngste.

..... og denne gang går tankerne på hvornår det, rent praktisk, giver mening at holde barsel... hvis nu.... :wub

Hey hey hey! Spændende!!! :kiss :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 2 år og 10 måneder imellem vores. Det tog 10 måneder fra p-pillerne blev smidt. Synes det passer perfekt og hvis vi tænker lidt praktisk så passer det lige med søskende garantien i børnehave, så vi er sikker på at få ham i samme børnehave som storebror :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt med jer :D Så vidt jeg husker, så er Marlon ikke meget ældre end Erica. Du overvejer en nummer fire - jeg har ikke født nummer to endnu!!

Men fedt i har mod på flere :yay Så skal du altså blive mere aktiv herinde igen ;) :p

Nej det har du ikke endnu, men er det ikke lige om lidt? :wub

Marlon bliver 5 år her d. 31. :)

Hehe, altså jeg kan hvert fald godt mærke det trækker lidt mere igen med BK :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey hey hey! Spændende!!! :kiss :yay

Meget! :wub :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har du ikke endnu, men er det ikke lige om lidt? :wub

Marlon bliver 5 år her d. 31. :)

Hehe, altså jeg kan hvert fald godt mærke det trækker lidt mere igen med BK :P

 

Erica bliver 5 år slut juni, så han er 3 måneder ældre. Og jo! det kan være når som helst! :kuller Jeg har termin på lørdag.

 

BK er et dejligt sted. Jeg har også haft stille perioder, men her i graviditeten og sikkert under hele barslen bliver det flittigt brugt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 2 år og godt 7 måneder mellem mine to drenge, og det er også fint - men den "perfekte" afstand hos os ville have været 3,5 år, fordi storebror ville have været mere selvhjulpne og ville have været bedre til at forstå hele fidusen med familieforøgelsen :)

Der er flere børn i børnehaven der blev/bliver storesøskende med omkring 3,5 år, og der mener jeg også at kunne se at det er en god afstand mht. forståelse, selvhjulpenhed og glæde over lillebrøster.

Jeg mistede mit job og vi gik så i gang med at prøve at blive gravid imens jeg søgte job - og efter 3 måneder var der gevinst. Og da vi begge to har rundet 35 år, ville vi heller ikke vente for langt med at prøve igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har altid tænkt at jeg gerne ville have ca 3 år imellem, og ja det ser ud til der bliver 3 år og 13 dage imellem dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik igang ca 10 år efter den første :-)

De er fra samme måned så der er 11 år imellem dem.

Føler mig såååååå gammel. Er altså kun 32 :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER