NSEllekilde

Ellekildes barnedåb og BRYLLUP ❤

233 indlæg i dette emne

Nøj den er flot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så flot en kjole :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smuk en kjole :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den smuk :) og sikkert og dejlig behagelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig en smuk kjole :biglove Det lyder bare som en rigtig skøn dag, i er ved at planlægge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, smuk kjole :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Det begynder så småt at gå op for mig :blush Jeg skal faktisk giftes :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget smuk kjole :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super flot kjole, og hvis ikke du synes, maven helt er blevet sig selv endnu efter graviditeten til den tid, så vil den ikke afsløre det! :) Dejligt med kjole på plads :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin kjole! Glæder mig til at se dig i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4dLFKSk.jpg

Så er der indkøbt Verdi til velkomstdrink :loveshower

Der var 25% i bilka idag så vi slog til!

Faktisk var der 3 flasker for 80 kr -vi købte så 24 flasker i alt :)

Vi regner med at omkring 50 personer vil drikke dette, og så køber jeg noget iste til børn og voksne som ikke drikker alkohol :)

I posen ved siden af er der kaffe i. Der var 3 poser for 90 kr. Vi har købt 6 poser -men jeg ved ikke om det er nok :S jeg tænker at folk nok drikker meget kaffe henover sådan en dag -både eftermiddagskaffe og aftenkaffe hvertfald.

Ingen af os drikker kaffe så vi aner ikke hvor mange kander der er i sådan en pose -og hvor mange kopper der er pr kande :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

qzeQUwZ.jpg

Og alkohol til aftens fest :loveshower

Det købte vi også i bilka med 25% rabat, her har jeg ikke lige styr på hvad den enkelte koster -men vi har kvitteringen og regner med at jeg laver et "det har brylluppet kostet i alt" til sidst når vi er ved at være der :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flot kjole og super fine invitationer søde :yay Og dejligt at I er i så god tid med mange ting, det må være dejligt at kunne krydse ting af listen så længe inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flot kjole og super fine invitationer søde :yay Og dejligt at I er i så god tid med mange ting, det må være dejligt at kunne krydse ting af listen så længe inden :)

Tak :kram

Vi har fra starten aftalt at vi jo skal prøve at holde budgettet nede, og det kræver at vi holder øje med tilbud og sådan, selvom det stadigvæk bliver en dyr dag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror I har rigeligt med kaffe ;) Dejligt med besparelser på drikkevarerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har totalt second thoughts omkring kjolen :chin:

Jeg synes den er så flot, men ikke "bryllupskjole" -jeg tror at mange af kvinderne kommer i lignende kjoler (bare i andre farver selvfølgelig) .. Jeg tror at jeg faldt lidt for at jeg kunne skjule en evt fødselsmave og at den var billig. Jeg bliver dog ked af det når jeg tænker på at dét skal være min brudekjole... Man bliver jo kun gift én gang (helst ;)) og derfor er jeg blevet meget sikker på at jeg ville være ked af at den her var det jeg valgte..

Min mormor blev gift for 1-2 år siden (yes i læste rigtigt :D), og hun havde købt en smuk Lilly kjole. Jeg har tænkt at det skulle være i den stil (en A-line kjole med sten på) . Skæbnen ville så at min mormor faktisk har tilbudt at jeg må få hendes kjole :blink

Der skal nogle tilretninger i fordi hun har en mindre barm end jeg, men jeg tror faktisk at jeg tager imod tilbuddet :chin:

Jeg skal lige se flere billeder igennem og mærke godt efter i maven denne gang, men jeg er vild med kjolen, vild med idéen om at hun har haft den på og så må jeg lige se om den overhovedet kan rettes til i butikken..

Min mormor ELSKER pink så hun havde valgt et pink bånd som snørrelukning, og jeg vil bare gerne have et hvidt bånd i -så det bliver jo nærmest en helt anden kjole :wub

Men det skal føles helt rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som en god idé med din mormors kjole. Så kan du jo have den anden kjole som backup/skiftekjole. Jeg skiftede til en mere behagelig kjole efter brudevals, og jeg fik i øvrigt også en chokoladeplet på kjolen, så jeg var glad for at have en pæn skiftekjole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart synes jeg at tanken er virkelig sød, men husk at til retninger kan koste det samme, som en helt ny kjole. De har udsalg mange steder efter sommeren, måske er det værd at vente og se, hvad der kommer? Lily kunne gå få nogle billige kjoler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en skøn ide. :7himmel

 

Jeg kan anbefale syposen i Allerød til tilretninger. De er rigtig søde og dygtige, og meget fair i forhold til pris. De syede mit slør :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal da så meget se mormors kjole :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VnniQ4C.jpg

Det eneste billede jeg lige har :chin:

Det er en rigtig Girly-dress :wub

Bagpå er der snørre som lukning, så måske den ikke engang behøver at laves om :goodluck

Jeg har dog blødere former end min mormor -som man kan skimte så er min mormor så tynd og hoften stikker nærmest ud i kjolen :chin:

Jeg har søgt på nettet efter kjolen for at få en idé om hvordan den ser ud på en almindelig model, men uden held -det er nemlig en "gammel" Lilly model fra 2013 vil jeg tro :chin:

Men altså worst case så prøver jeg kjolen ligeså snart jeg har født (altså et par uger efter) og hvis den ikke passer eller ikke er mig, så vil min mor gerne med i Lilly og finde en kjole i august :wub

Så det skader jo hvertfald ikke at prøve den :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk er den i hvert fald :biglove

(Og :respekt til mormor for sådan et brudelook - og figur!!! - i hendes alder :o :toot )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk er den i hvert fald :biglove

(Og :respekt til mormor for sådan et brudelook - og figur!!! - i hendes alder :o :toot )

Det er det eneste bryllup hun har fået, så hun ville gerne gå All in :biglove

Det er desværre hendes kost som er skyld i den krop.. Der er jo ikke meget næring i rugbrød med ost på hver evig eneste dag de sidste 50 år fordi man er for fattig til andet mad (eller da man endelig havde lidt penge hellere vil bruge det på pink neglelak og Chanelparfumer og dior læbestifter :lol) ..

Min mormor vil hellere sulte og kunne købe de ting end at få næringsrig mad :rolleyes

Men jeg kan love dig, alle i byen ved hvem min mormor er -sådan som hun slentre igennem byen med krøller, pink læbestift, pink neglelak, pink jakke og en eller anden mærketaske (som også har noget pink i sig) og sin lille hund -som i øvrigt hedder Chanel og OGSÅ har pink jakke på :biglove

Min mormor har stil og ELSKER pink :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER