NSEllekilde

Ellekildes barnedåb og BRYLLUP ❤

233 indlæg i dette emne

Jeg er allerede i gang med invitationer -jeg har foldet utrolig mange æsker hvor invitationen skal ligge i, selve invitationen foldes som en rulle med rosa bånd om. Så bagsiden er udelukket... Umiddelbart er der plads til et par ønsker på selve invitationen - bare ikke så folk kan komme med noget forskelligt!

Online ønskeliste var udelukket fordi selskabet er af lidt ældre generation som ikke bruger sådan noget som apps, Facebook og E-mail :lolhit

Havde overvejet at lave ønskeliste for sig selv og rulle den med rundt (så teksten stadigvæk er inderst) .

Hmm jeg tænker stadigvæk :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er allerede i gang med invitationer -jeg har foldet utrolig mange æsker hvor invitationen skal ligge i, selve invitationen foldes som en rulle med rosa bånd om. Så bagsiden er udelukket... Umiddelbart er der plads til et par ønsker på selve invitationen - bare ikke så folk kan komme med noget forskelligt!

Online ønskeliste var udelukket fordi selskabet er af lidt ældre generation som ikke bruger sådan noget som apps, Facebook og E-mail :lolhit

Havde overvejet at lave ønskeliste for sig selv og rulle den med rundt (så teksten stadigvæk er inderst) .

Hmm jeg tænker stadigvæk :chin:

Så ville jeg vedlægge den eller udnævne en gavekoordinator som kan udlevere den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg vedlægge den eller udnævne en gavekoordinator som kan udlevere den

Vi havde en gavekoordinator og det fungerede super godt. Vi fik ikke noget dobbelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en gavekoordinator og det fungerede super godt. Vi fik ikke noget dobbelt :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare lidt ked af at skulle indvie endnu en person i brylluppet som jo egentlig først skulle offentliggøres når folk fik invitationerne i løbet af april :(

Jeg har spurgt min veninde om hun ville hjælpe os med det, men alt afhængigt af hendes datter (som først kommer til maj) så turde hun ikke at sige ja hvis hun ikke kunne magte opgaven alligevel..

Så ja, det er altså lidt ærgerligt da vi er en stor sladderfamilie og hemmeligheder kan man stortset ikke have for sig selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare lidt ked af at skulle indvie endnu en person i brylluppet som jo egentlig først skulle offentliggøres når folk fik invitationerne i løbet af april :(

Jeg har spurgt min veninde om hun ville hjælpe os med det, men alt afhængigt af hendes datter (som først kommer til maj) så turde hun ikke at sige ja hvis hun ikke kunne magte opgaven alligevel..

Så ja, det er altså lidt ærgerligt da vi er en stor sladderfamilie og hemmeligheder kan man stortset ikke have for sig selv :rolleyes

Lige præcis den opgave er ret overskuelig, jeg har selv været det til flere bryllupper og et simpelt excelark og så kører det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis den opgave er ret overskuelig, jeg har selv været det til flere bryllupper og et simpelt excelark og så kører det

Det tænkte jeg også -men hun takkede nej tak :rolleyes

Vi har tænkt os at spørge toastmasteren om han kan overskue den opgave også... Nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også -men hun takkede nej tak :rolleyes

Vi har tænkt os at spørge toastmasteren om han kan overskue den opgave også... Nu må vi se

Ellers er det en rigtig god mor/svigermor opgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ovenpå flytning og halvsygdom så fik jeg endelig gjort de sidste invitationer færdige..

Vi afleverede et par stykker til de nærmeste i weekenden, heriblandt svigermor som tudbrølede af glæde :wub

Min egen mor begyndte også at græde og var meget rørt.

Jeg havde skrevet et specielt brev til min far, hvor jeg spurgte om han vil gå en tur med mig -nemlig ned af kirkegulvet :biglove han rystede helt og sagde selvfølgelig. Senere på aftenen fik jeg en varm sms om hvor glad han er :loveshower

Glæden var dog kort da min mor begyndte at blande sig. Vi havde lidt aftalt at vi ville "kun" have den nærmeste familie med, da jeg har 18 kusiner og 9 fætre (og 5 søskende) og en masse onkler og mostre.

På trods af at vi skar en masse fra så endte gæstelisten alligevel på 65 personer.

Dette vidste min mor godt, og alligevel gav hun mig så dårlig samvittighed over at jeg ikke inviterede alle mine onkler...

Efter et par dage besluttede jeg egentlig at jeg gerne ville have dem med -ikke fordi min mor pressede på men fordi jeg ville savne dem på dagen.

Så gæstelisten er nu på 75! Nu må vi så se hvor mange der kommer :)

Jeg har lavet box-invitationer men opdagede halvvejs at de jo faktisk ikke kunne sendes med posten uden at de ville blive ødelagte eller at vi skulle betale for dyr pakkepost :(

Så vi lånte en bil og fik afleveret til dem vi kunne køre til -resten får en anden slags invitation som kan ligge i en kuvert.

Jeg må indrømme at jeg ikke er særlig stolt af resultaterne, men nu er det blevet sådan og jeg må vel egentlig bare acceptere at jeg ikke er kreativ :lolhit

Jeg poster billeder separat fordi imgur driller mig..

Udgifter :

Papir: 1 pk lyserød karton (10ark) -19,95

1 pk ivory karton (10 ark) -19,95 (dog fik jeg kun brugt dette til at forstærke papirsæskerne)

1 pakke alm printerpapir- 24,95

Pynt: guldtape 2 ruller -2x 14,95

Lyserødt bånd 5 ruller -5x 5,95

guldstamp med stempel -24,95

Guldklistermærker -9,95

Mærkater 2 pk - 2 x9,95

Vat 1 pk - 5 kr tror jeg

Print på biblioteket: 90 kr

Porto ca 100 kr (:rolleyes)

I alt for 30 invitationer ca: 370 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pf41xlG.jpg

Udenpå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ZYKBOh2.jpg

Indeni

Det er så her hvor kassen ligesom bliver bøjet.. Jeg besluttede at det var ligegyldigt -jeg skal giftes, skidt pyt med detaljer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sA5MXTU.jpg

Og kuvert -invitationen til dem som desværre ikke kunne få en æske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og som nogen nok så i bryllupssmalltalk så har jeg fundet en brudekjole brugt på trendssales :loveshower

Hun har lovet at sende billeder på mails, men har glemt det i to dage nu :rolleyes

Men jeg håber virkelig at det kan lade sig gøre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kjolen kan selvfølgelig ikke klemmes over mine bryster :( Øv!

Pga omstændighederne synes jeg ikke at jeg vil betale for at få lagt den ud når jeg jo ikke aner hvor store ammebryster jeg får :rolleyes

Så jagten er gået ind på at finde en kjole med plads til bryster (evt stræk), eller en kjole med snøre i ryggen så størrelsen kan strækkes mellem 36-38.. Til en formidabel pris, helst under 2000 kr :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine invitationer :biglove

Surt med kjolen :(

Det er vist ikke det nemmeste at finde en amme venlig kjole.

Tror ikke at min ville være det, ikke uden det ville se sært ud. Den var ellers indenfor budgettet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine invitationer :biglove

Surt med kjolen :(

Det er vist ikke det nemmeste at finde en amme venlig kjole.

Tror ikke at min ville være det, ikke uden det ville se sært ud. Den var ellers indenfor budgettet :D

Jeg kigger egentlig ikke som sådan efter en ammekjole, vores lille pige skal nok få mad (jeg håber lidt at hun måske kan klare at få et par flasker den dag og at jeg ellers lige må trække mig fra festen kort (hvor kjolen jo så "bare" må ryge op eller ned) ..

Det er hvertfald ikke det jeg leder allermest efter -jeg søger bare efter noget der kan rumme et par bryster :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb en kjole med lynlås, det er 1 mio gange nemmere når den skal af og på.... Min store brudekjole tog 5 min at tage af og på, min venindes med snørreryg tog næsten 40 min hver gang, det var et helvede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nogle super flotte invitationer! :)

 

Må man spørge hvor stor du er om barmen nu? Medmindre du meget gerne vil eje og have en hvid, så har jeg en guld blondekjole med lynlås, som du gerne må låne - hvis du da kan passe den (tror nu mere det er taljen på kjolen der vil være for stor til dig...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nogle super flotte invitationer! :)

Må man spørge hvor stor du er om barmen nu? Medmindre du meget gerne vil eje og have en hvid, så har jeg en guld blondekjole med lynlås, som du gerne må låne - hvis du da kan passe den (tror nu mere det er taljen på kjolen der vil være for stor til dig...)

Hvor er du sød! Men jeg vil gerne være hvid brud :blush

Men ellers måler jeg nu 95 cm på det største sted på brystet (eller det hedder måske fyldigste?!)

Jeg er normalt en str 36 i kjoler (men hvor jeg ofte har presset brysterne godt sammen) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød! Men jeg vil gerne være hvid brud :blush

Men ellers måler jeg nu 95 cm på det største sted på brystet (eller det hedder måske fyldigste?!)

Jeg er normalt en str 36 i kjoler (men hvor jeg ofte har presset brysterne godt sammen) :)

 

Det er også fuldstændig forståeligt :) Tilbuddet står åbent, hvis det hele pludselig brænder på ;)

 

Ellers må du ind på søster-bk :) Der er en salgstråd med brugte brudekjoler også, måske er din der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ladies! Kjolen er fundet!

Jeg har faktisk kigget på den før jeg fandt den første, og jeg var in love. Men sælger skrev at der var stor interesse og at den egentlig var afsat :(

Derfor ledte jeg videre, men har hele tiden brugt den som udgangspunkt.

Men sælger kontaktede mig for en uges tid siden og sagde at køber aldrig dukkede op - om jeg stadig var interesseret.

Og det var jeg!

Min mor og far ville gerne med mig (og det synes jeg var så hyggeligt) så vi er lige kommet hjem derfra -MED kjolen :wub

Den er SÅ smuk og lige mig :kuller

Jeg kommer med et billede om lidt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bl7rl3y.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk smuk kjole :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg jo også :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den kjole smuk! Og det bliver du også når du skal giftes....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER