NSEllekilde

Ellekildes barnedåb og BRYLLUP ❤

233 indlæg i dette emne

Uh Ja, NU kan jeg altså ikke holde det inde...

JEG SKAL GIFTES! Vi vælger at slå det sammen med vores datters barnedåb, da jeg synes det er så smukt at vi officielt og navnemæssigt bliver en familie SAMMEN :wub

Lige nu er idéerne på tegnebordet og vi er faktisk kommet ret langt -men nu må vi se om de planer bliver holdt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Imorgen ringer Nichlas til den eneste præst der har fået ham til at sætte ben i kirke, dog høre vi ikke til det sogn længere og derfor håber vi virkelig at hun har mod på at tage os alligevel.. Det er jo lidt af en mundfuld når det både er bryllup og barnedåb på en lørdag :unsure

Vi har tænkt os at spørge om hun og kirken er ledig den 22. Oktober. Det er dagen før han friede og det passer med at vores datter på det tidspunkt er omkring 4 måneder :kuller

Så kryds fingre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tillykke.

Vi smuttede på rådhuset under graviditeten men holdt festen sammen med navngivningen og det var bare den bedste dag :kuller

Glæder mig til at følge med i jeres planlægning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor spændende :loveshower

Håber præsten siger ja! Jeg er i hvert fald fan af datoen (Det er min fantastiske fars fødselsdag ;)) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor romantisk! Nu glæder jeg mig ekstra meget til at følge din planlægning! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke søde.

Vi slår også barnedåb og bryllup sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger jeg er så spændt :loveshower

Og tillykke til SaSS da :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas ringede til præsten igår som ifølge deres hjemmeside bedst kunne kontaktes mellem 17-18 om torsdagen.... Uden held! Han lagde en besked om hun ville ringe tilbage til ham, men vi har intet hørt idag... Så næste telefontid er på tirsdag da hun har tidligt fri om fredagen og har fri hver mandag. Jeg er bare i tvivl om hun overhovedet er til at få fat på op til påsken... :unsure

Er det dumt at sende en mail til hende også? Jeg vil så gerne have datoen i hus! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas ringede til præsten igår som ifølge deres hjemmeside bedst kunne kontaktes mellem 17-18 om torsdagen.... Uden held! Han lagde en besked om hun ville ringe tilbage til ham, men vi har intet hørt idag... Så næste telefontid er på tirsdag da hun har tidligt fri om fredagen og har fri hver mandag. Jeg er bare i tvivl om hun overhovedet er til at få fat på op til påsken... :unsure

Er det dumt at sende en mail til hende også? Jeg vil så gerne have datoen i hus! :rolleyes

Der kan vel ikke ske noget ved at sende en mail. Evt. skriv at I har forsøgt at ringe uden held, så derfor skriver I istedet.

Mht. datoen, så var det sådan for os, at kirken ikke ville lægge en dato før Adam var født. Heller ikke selvom det også var bryllup. Bare så du måske ikke bliver skuffet, hvis det er samme procedure ved jer. Jeg kan se rundt omkring at det er meget forskelligt hvad kirkerne gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan vel ikke ske noget ved at sende en mail. Evt. skriv at I har forsøgt at ringe uden held, så derfor skriver I istedet.

Mht. datoen, så var det sådan for os, at kirken ikke ville lægge en dato før Adam var født. Heller ikke selvom det også var bryllup. Bare så du måske ikke bliver skuffet, hvis det er samme procedure ved jer. Jeg kan se rundt omkring at det er meget forskelligt hvad kirkerne gør :)

Tak for det -det troede jeg slet ikke var et problem når det netop var et bryllup også :unsure

Nu bliver jeg helt nervøs ift at kunne planlægge og sende invitationer ud -det bliver hvertfald lige sent nok :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det -det troede jeg slet ikke var et problem når det netop var et bryllup også :unsure

Nu bliver jeg helt nervøs ift at kunne planlægge og sende invitationer ud -det bliver hvertfald lige sent nok :chin:

Som nævnt gør de det på mange forskellige måder rundt omkring, så det kan godt være det slet ikke er et problem :) jeg ville sende en mail og om ikke andet bliver du så snart klogere ;)

Og ellers kunne man vel smide en 'save-the-date'-SMS rundt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som nævnt gør de det på mange forskellige måder rundt omkring, så det kan godt være det slet ikke er et problem :) jeg ville sende en mail og om ikke andet bliver du så snart klogere ;)

Og ellers kunne man vel smide en 'save-the-date'-SMS rundt? :)

Jeg har skrevet en mail nu hvertfald :)

Men jeg kan jo ikke lave en "save the date" hvis de ikke vil have kirken booket før hun er født :unsure

Jeg kan lave en "save maybe the date" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men uanset hvad så kan de vel booke kirken til vielsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den kommende bryllup og barnedåb... Hvor bliver det spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men uanset hvad så kan de vel booke kirken til vielsen?

Men hele idéen er hvertfald at vi så ikke skulle holde 2 fester... Men nu må vi se hvad hun siger -jeg håber ikke at det bliver et problem :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hele idéen er hvertfald at vi så ikke skulle holde 2 fester... Men nu må vi se hvad hun siger -jeg håber ikke at det bliver et problem :unsure

Det er jeg klar over :) Men hvis I booker tid og dato til vielse, så kan begge dele vel holdes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg klar over :) Men hvis I booker tid og dato til vielse, så kan begge dele vel holdes?

Jeg håber at du har ret :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at det lyder som en god plan søde og giver rigtig god mening, det med at I alle tre i officiel og navnemæssig sammenhæng bliver en familie på samme dag. Det er da super romantisk :kuller 

 

Håber at præsten snart vender retur (er selv mega dårlig til at vente på svar på den slags) og at det kan lade sig gøre at booke dagen i god tid, så I kan planlægge ordentligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger så er det officielt...

Jeg skal giftes den 22. Oktober :boo :loveshower

Hun svarede tilbage her til aften at hun har brugt hele dagen på at rykke rundt på aftaler så hun kunne gøre det her for os :wub Dåb og vielse :kuller

Så spurgte hun hvad tid at det skulle være...

Hmm. Det har jeg da egentlig ikke spekuleret så meget over, så jeg har spurgt om hvilke tidspunkter vi har at vælge imellem -jeg tror at hun må have en tidsramme i tankerne :)

Så nu har jeg 7 måneder til at planlægge bryllup og barnedåb, samtidig med at jeg skal nå at blive mor og fortrolig med det hele.. Åh altså hvor er jeg bare lykkelig :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Det bliver da så vildt :) Og tillykke med beslutningen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER