NSEllekilde

Ellekildes barnedåb og BRYLLUP ❤

233 indlæg i dette emne

Smuk er den i hvert fald :biglove

(Og :respekt til mormor for sådan et brudelook - og figur!!! - i hendes alder :o :toot )

 

:ditto Sådan, mormor! :) Lilly har også lagersalg i jylland i starten af september, vist nok. Men der kommer også noget på udsalg på nettet og sikkert også i butikken. I øvrigt har de god service i Lilly, synes jeg. Jeg endte selv med at købe kjolen et andet sted, men jeg fik en god oplevelse hos dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er det eneste bryllup hun har fået, så hun ville gerne gå All in :biglove

Det er desværre hendes kost som er skyld i den krop.. Der er jo ikke meget næring i rugbrød med ost på hver evig eneste dag de sidste 50 år fordi man er for fattig til andet mad (eller da man endelig havde lidt penge hellere vil bruge det på pink neglelak og Chanelparfumer og dior læbestifter :lol) ..

Min mormor vil hellere sulte og kunne købe de ting end at få næringsrig mad :rolleyes

Men jeg kan love dig, alle i byen ved hvem min mormor er -sådan som hun slentre igennem byen med krøller, pink læbestift, pink neglelak, pink jakke og en eller anden mærketaske (som også har noget pink i sig) og sin lille hund -som i øvrigt hedder Chanel og OGSÅ har pink jakke på :biglove

Min mormor har stil og ELSKER pink :D

 

He he, hun lyder som et livsstykke, din mormor. Lidt ærgerligt, at hun ikke får lidt mere næring, men fedt at hun er en ener :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, hun lyder som et livsstykke, din mormor. Lidt ærgerligt, at hun ikke får lidt mere næring, men fedt at hun er en ener :)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, skal i ikke se lidt lokaler? :D

Vi har jo fået lov til at låne Nichlas' mors skole (altså der hvor hun arbejder -hun ejer ikke en skole :p) og heri er der en festsal. Faktisk er der også en forhal som minder lidt om cafeterie hvor jeg tænker at barnedåbsdelen ligesom bliver holdt inden vi sætter os til middag (jeg ved ikke om det er urealistisk at vi er i kirken kl 13 og så forventer vielse og barnedåb afsluttet allerede kl 14-14.30?).

Jeg synes nemlig at forhalen er meget sådan løst og afslappet hvor planen er at der er gjort klart med noget nemt spiseligt (måske små sandwiches og cupcakes) og så har vi jo købt velkomstdrink i lyserøde toner :wub

Folk skal jo ikke være mætte når vi skal have mad omkring kl 1730 :chin: Men det er en detalje der må komme senere! Noget mad skal de hvertfald have..

Den rigtige sal, er en helt normal sal med en scene på -som jeg dog ikke ved om skal bruges til noget.. Vi har jo valgt band fra, men jeg kunne faktisk godt forestille mig at vores toastmaster kunne finde på at stille sig derop når han snakkede :D Jeg skulle så godt nok ikke stille mig derop når jeg skal holde tale :blush

Har i andre nogle idéer til hvad vi kan bruge scenen til?

Desuden skal denne sal primært bruges til middag i første omgang og senere bliver den gjort til et stort dansegulv -under rotationen tænker jeg at have gjort klar med kaffe/kagebord ude i forhallen.. Altså det er ikke helt slået fast fordi vi jo gerne vil undgå at folk deler sig op -men jeg er glad for at der er plads til alle :)

Ift til middagsbordopstilling tror jeg at vi må sidde i en hestesko. Men hvilken vej? Jeg synes at det er vildt svært.. I øvrigt bestiller vi buffet så der skal være plads til at folk kan hente mad..

Det var lige lidt hurtige tanker :)

Pictures coming up :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAnw34F.jpg

Her er forhallen til barnedåb /reception.

Her bliver der pyntet op med lyserødt tema :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hYxQncG.jpg

Og selve salen :)

Her er temaet guld og hvidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver i øvrigt omkring 80 personer :blink

Så i forhallen håber jeg at folk er friske på at gå rundt og børnene leger ude på legepladsen -og så er der ret mange rygere i vores familie så der sker meget udskiftning undervejs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

a0YwARO.jpg

Jeg har bestilt en prøve af disse falske blomster og de var overraskende flotte! Så jeg har taget chancen og bestilt til forhallen -i lyserøde og hvide som jeg vil mixe.

Det ville blive en kæmpe udgift i blomster og vaser hvis vi skulle have friske blomster begge steder så jeg har valgt falske. Nogle ville måske synes at det er lidt smagsløst men jeg synes at de er flotte og så har de kun kostet mig 14 kr pr buket.

Planen er at de skal være i vores store vinglas fra ikea med sukker i som sand. Min prøveversion så flot ud (desværre glemte jeg billede!) -så det er helt okay synes jeg. Med stearinlys og lidt chips så tror jeg at det samlede billede er flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKGlmPf.jpg

Og så har jeg bestilt disse engangskrus med matchende sugerør til -også barnedåbsdelen, fordi jeg tænker at folk render meget rundt og det bliver en lettere oprydning for det personale vi vælger.

Velkomstdrinken bliver selvfølgelig hældt i rigtige glas.

Jeg tror også at disse kopper pynter på bordene når folk går rundt med dem :)

Jeg overvejer at købe matchende balloner til -men jeg ved ikke om det bliver for meget polkaprikket :D

Og ellers er planen måske bare hvide og lyserøde balloner og det samme med servietter :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9GDdJsb.jpg

Sådan her ser min mormors kjole i øvrigt ud på en rigtig model :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det ligner noget, der har potentiale til at helt overdådigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor er din mormors brudekjole flot! Det bliver spændende hvilken brudekjole du ender i :) 

 

Festsalen ser da så fin ud! Tænker ikke scenen behøves at bruges til noget - men måske musikken kunne stå deroppe - om det er en bærbar eller iPhone koblet til højtalere eller hvilken løsning i tænker. Også hvis der er nogle rekvisitter der skal bruges i løbet af dagen, så kan de stå deroppe til at starte med, i stedet for at fylde på gulvet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det ligner noget, der har potentiale til at helt overdådigt :)

Jeg er godt tilfreds hvertfald -og vi låner det helt gratis :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor er din mormors brudekjole flot! Det bliver spændende hvilken brudekjole du ender i :)

Festsalen ser da så fin ud! Tænker ikke scenen behøves at bruges til noget - men måske musikken kunne stå deroppe - om det er en bærbar eller iPhone koblet til højtalere eller hvilken løsning i tænker. Også hvis der er nogle rekvisitter der skal bruges i løbet af dagen, så kan de stå deroppe til at starte med, i stedet for at fylde på gulvet.

Jeg synes hvertfald ikke at kjolen skriger mormor :p

Det var en god idé med at musikken kan være deroppe :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk kan holde deres taler på scenen måske. Ser super ud og gode ideer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk kan holde deres taler på scenen måske. Ser super ud og gode ideer :)

Ja det tænkte jeg også først, men personligt ville det være så angstprovokerende at skulle snakke for 70+ gæster på en scene :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Der er sket meget herinde :D

 

Jeg forstår så udmærket dine tanker om kjolen - den skal bare være rigtig ;) Jeg synes det er en super flot kjole din mormor blev gift i og virkelig sødt af hende at du må få den :)

 

Et helt andet bud på scenen - kunne maden stå deroppe? Og måske kaffebord efter maden, så festen ikke bliver delt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Der er sket meget herinde :D

Jeg forstår så udmærket dine tanker om kjolen - den skal bare være rigtig ;) Jeg synes det er en super flot kjole din mormor blev gift i og virkelig sødt af hende at du må få den :)

Et helt andet bud på scenen - kunne maden stå deroppe? Og måske kaffebord efter maden, så festen ikke bliver delt?

Jeg havde selv tænkt på om maden skulle stå deroppe, men jeg ved ikke helt om jeg tør.. Tænk hvis folk kommer til at drikke en øl for meget og falder ned, eller at jeg selv pludselig træder forkert i mine stilletter :unsure sandsynligheden er lav, men den er der :rolleyes

Jeg overvejer lidt måske bare at tage gardinerne for -men jeg synes at det ødelægger det hvide og guld tema :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er foreslået med hvad med at bruge scenen til gavebord? På den måde vil det også være nemmere for folk at følge med i hvad i får :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er foreslået med hvad med at bruge scenen til gavebord? På den måde vil det også være nemmere for folk at følge med i hvad i får :)

Det havde jeg også tænkt på :)

Men der løber vi ind i "problemet" med at de første to timer skal folk jo ikke ind i den sal :rolleyes der skal vi opholde os i rummet for barnedåbsdelen.

Så skal man rykke dem efterfølgende :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke bruge scenen til mad, uden at folk skal derop? Så maden står ud mod kanten "på gulvet"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke bruge scenen til mad, uden at folk skal derop? Så maden står ud mod kanten "på gulvet"?

Det kunne man måske godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meget fint lokale :) fedt hvis man kunne sætte den sofa et sted nede bag i :) er vild med mormors kjole :) !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker også at du slipper for fulde folk på scenen, hvis det er "madbordet" :) og for at skulle der op og holde tale :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud havde slet ikk fanget at i skulle holde dåb og bryllup samtidig.

Men stort tillykke og fin dato ( min terminsdato)

Og hvor er din mormor brudekjole flot, kan godt forstå du hellere vil ha den på, da det er en "rigtig" brudekjole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER