Guest

November smalltalk

167 indlæg i dette emne

Det lyder da helt fantastisk :7himmel - ja altså lige bortset fra din måde at fejre det på :P

Hehe ja og for at det ikke skal være løgn, så kom vi hjem til en knægt med skoldkopper :rolleyes

Men hvad, vi får det vel alle godt igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay skoldkopper :D det er sgu altid rart at få det overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay skoldkopper :D det er sgu altid rart at få det overstået

Ja, og utroligt det ikke er sket før, for han har været sammen med børn med skoldkopper masser af gange. Og så lige nu hvor farmand tager to uger til USA med arbejdet. Wupii :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og utroligt det ikke er sket før, for han har været sammen med børn med skoldkopper masser af gange. Og så lige nu hvor farmand tager to uger til USA med arbejdet. Wupii :rolleyes

oh my, dårlig timing :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forstår da at fejre hjemme ved jer :blink :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha dårlig timing og klasse fejring er vores motto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik vi været til allerførste scanning - det var FANTASTISK :loveshower

Jeg var så nervøs fordi jeg stort set ikke har nogen symptomer, men alt så helt fint ud, lige som det skulle :) og midt i det hele lå en fin lille baby med er fint blinkende hjerte :7himmel

Jeg er bare så lettet og glad :glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt Mimi! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt Mimi ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt Mimi! :glad

  

Skønt Mimi ❤️

Ja det er bare helt fantastik, kunne ikke have ønsket mere :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er stille herinde i november... Hvordan går I andre og har det :)

Jeg er lidt mere træt, sulten og oppustet end sædvanligt, men ellers har jeg det dejligt :7himmel

En gang imellem får jeg dog lige den der "der må være noget galt, jeg har det for godt", men jeg prøver at stoppe de tanker med det samme og nyde det i stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er meget stille herinde, det synes jeg du har ret i Mimi.. Er i med i grupper på Facebook eller lignende? jeg har ikke villet melde mig ind endnu, dels af frygt for at jinxe, dels fordi jeg ikke helt kan sikre mig, at det ikke kan ses nogen steder... Nu nærmer jeg mig uge 11 (imorgen  :loveshower ) Så nu tror jeg, at jeg venter til at det alligevel er officielt og sparer bekymringerne.. 

Grundlæggende har jeg det godt. :) Som du Mimi undrer jeg mig nogle gange over, om det virkelig kan være så nemt? Jeg er træt.. Men ikke så træt som for et par uger siden.. Kan undvære lur om eftermiddagen, og blot gå i seng i ordentlig tid. 

Udover det er jeg sulten.. Men jeg forsøger at spise nogenlunde ordentligt så det ikke bliver alt for meget arbejde at komme af med vægten igen. Indtil videre har jeg taget 700 g. på.. Det er ok.. Jeg havde et BMI på 26, så jeg har noget at give af.. 

 

Jeg tror ikke man kan se det på mig i løbet af dagen endnu.. Ingen tvivl om, at jeg har fået mere mave, men jeg passer stadig mine jeans. Om aftenen er jeg dog noget oppustet..  :balloons så der er der ikke så meget tvivl. 

 

Jeg har ferie i næste uge.. Det er restferie fra dette ferieår, som egentlig skulle bruges inden Maj, men som jeg har fået dispensation til at bruge den første uge i Maj, så det ser jeg frem til. Jeg har ikke holdt meget ferie i dette ferieår.. Det er lidt noget spændende noget med arbejdet lige nu.. Der er ikke rigtig nogen der kan tage over for mig, så jeg skal arbejde foran når jeg holder fri, og med behandlingen osv. har jeg ikke lige synes det passede.. Så jeg har overført 8 dage til næste år, hvilket var det jeg måtte og så bruger jeg 4 dage i næste uge.. Alt i alt er jeg ret godt tilfreds.. :)

 

Håber i har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er begyndt at få allerhelvedes ondt i ryggen <_< har lige været hos en kammerat i dag der er uddannet sports massør der stoppede nogle nåle i måsen på mig, og nogle i skuldrene, og så fik jeg nogle øvelser med, så må vi se om det hjælper ^^

 

Ellers har jeg næsten ikke kvalme mere.. Min appetit er ligeså stille kommet igen :) Og så er jeg godt nok også ved at have mave på, når man får at vide, eller ved at jeg er gravid kan man godt se det, ellers kan man nok godt mistænke det for, for stor topmave :lolhit

 

Men jeg bløder stadig lidt her og der, typisk efter samkvem <_< pisse irriterende og ikke just sexet eller romantisk

Øv med ryggen! Kan fys eller kiropraktor måske hjælpe? 

Jeg er kæmpe fan af akupunktur, så jeg håber det virker :)

 

Dejligt at du er ovre kvalme stadiet! Det må være en stor lettelse.. 

Hehe, jeg glæder mig godt nok til at man kommer over topmave stadiet.. Det er lidt øv bare at gå rundt og se små-tyk ud synes jeg. 

 

Øv med blødnning!! Det må være skræmmende! Er det så lidt så du ikke har været til lægen eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er begyndt at få allerhelvedes ondt i ryggen <_< har lige været hos en kammerat i dag der er uddannet sports massør der stoppede nogle nåle i måsen på mig, og nogle i skuldrene, og så fik jeg nogle øvelser med, så må vi se om det hjælper ^^

Ellers har jeg næsten ikke kvalme mere.. Min appetit er ligeså stille kommet igen :) Og så er jeg godt nok også ved at have mave på, når man får at vide, eller ved at jeg er gravid kan man godt se det, ellers kan man nok godt mistænke det for, for stor topmave :lolhit

Men jeg bløder stadig lidt her og der, typisk efter samkvem <_< pisse irriterende og ikke just sexet eller romantisk

Hvor æv med ryggen, lad os håbe at det hjælper, så du ikke skulle have nåle i måsen for ingenting ;) irriterende med blodet - jeg tjekker stadig hver gang jeg er på wc, da det er noget jeg hele tiden har været bange for at opleve...

Super dejligt at kvalmen er næsten forsvundet og appetitten er på vej tilbage :)

Jeg synes meget hurtigt man har kunne se det på mig, jeg troede at fordi jeg havde topmave (nederst på maven) i forvejen, så ville jeg kunne skjule det lidt længere, men næ nej :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er meget stille herinde, det synes jeg du har ret i Mimi.. Er i med i grupper på Facebook eller lignende? jeg har ikke villet melde mig ind endnu, dels af frygt for at jinxe, dels fordi jeg ikke helt kan sikre mig, at det ikke kan ses nogen steder... Nu nærmer jeg mig uge 11 (imorgen :loveshower ) Så nu tror jeg, at jeg venter til at det alligevel er officielt og sparer bekymringerne..

Grundlæggende har jeg det godt. :) Som du Mimi undrer jeg mig nogle gange over, om det virkelig kan være så nemt? Jeg er træt.. Men ikke så træt som for et par uger siden.. Kan undvære lur om eftermiddagen, og blot gå i seng i ordentlig tid.

Udover det er jeg sulten.. Men jeg forsøger at spise nogenlunde ordentligt så det ikke bliver alt for meget arbejde at komme af med vægten igen. Indtil videre har jeg taget 700 g. på.. Det er ok.. Jeg havde et BMI på 26, så jeg har noget at give af..

Jeg tror ikke man kan se det på mig i løbet af dagen endnu.. Ingen tvivl om, at jeg har fået mere mave, men jeg passer stadig mine jeans. Om aftenen er jeg dog noget oppustet.. :balloons så der er der ikke så meget tvivl.

Jeg har ferie i næste uge.. Det er restferie fra dette ferieår, som egentlig skulle bruges inden Maj, men som jeg har fået dispensation til at bruge den første uge i Maj, så det ser jeg frem til. Jeg har ikke holdt meget ferie i dette ferieår.. Det er lidt noget spændende noget med arbejdet lige nu.. Der er ikke rigtig nogen der kan tage over for mig, så jeg skal arbejde foran når jeg holder fri, og med behandlingen osv. har jeg ikke lige synes det passede.. Så jeg har overført 8 dage til næste år, hvilket var det jeg måtte og så bruger jeg 4 dage i næste uge.. Alt i alt er jeg ret godt tilfreds.. :)

Håber i har det godt :)

Jeg er ikke med i en gruppe på facebook, men melder mig nok ind når det er offentligt - der går dog lidt tid, da jeg kun er 9+4 ;)

Jeg har også lidt ekstra på sidebenene og har altid haft topmave, så troede det kunne skjules bag den ;) men jeg synes hurtigt den begyndte at bule på en "kan ikke trække maven ind"-måde og ligesom dig er jeg især oppustet om aftenen :balloons da jeg har flest aftenvagter på jobbet begynder det derfor at blive lidt svært at finde tøj hvor det "kun" ligner en snickers-mave og ikke en babymave :P

Dejligt med lidt ferie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ikke med i en gruppe på facebook, men melder mig nok ind når det er offentligt - der går dog lidt tid, da jeg kun er 9+4 ;)

Jeg har også lidt ekstra på sidebenene og har altid haft topmave, så troede det kunne skjules bag den ;) men jeg synes hurtigt den begyndte at bule på en "kan ikke trække maven ind"-måde og ligesom dig er jeg især oppustet om aftenen :balloons da jeg har flest aftenvagter på jobbet begynder det derfor at blive lidt svært at finde tøj hvor det "kun" ligner en snickers-mave og ikke en babymave :P

Dejligt med lidt ferie :yay

 

Hehe, jeg troede det samme... Men nej.. Det eneste gode ved det, er at man har noget tøj, som allerede er købt til at skjule topmave.. Men jeg er godt nok typen der smider jeansene så snart jeg kommer inden for døren derhjemme.. Håber lidt at jeg kan finde noget fint tøj på ferien, men er lidt nervøs ved at købe ventetøj.. Men kan godt se det er den vej det går..  :loveshower

 

Hold nu op jeg er træt og sulten i dag.. Mødte for 2 timer siden og har spist 2 rugbrødder.. Og jeg er suuulllteen.. Holder den lige lidt længere, men jeg er godt nok klar til noget formiddagsmad.. Og det er vidst ikke rigtig formiddag endnu.. 

Har i andre cravings?

Jeg har ikke rigtigt.. Er meget glad for Sweppes zero, men begrænser mig til et enkelt glas om aftenen.. Ellers synes jeg ikke der er så meget.. Sennep måske.. Men det kunne jeg også godt lide før, nu kan jeg bare godt lide lidt mere  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg troede det samme... Men nej.. Det eneste gode ved det, er at man har noget tøj, som allerede er købt til at skjule topmave.. Men jeg er godt nok typen der smider jeansene så snart jeg kommer inden for døren derhjemme.. Håber lidt at jeg kan finde noget fint tøj på ferien, men er lidt nervøs ved at købe ventetøj.. Men kan godt se det er den vej det går.. :loveshower

Hold nu op jeg er træt og sulten i dag.. Mødte for 2 timer siden og har spist 2 rugbrødder.. Og jeg er suuulllteen.. Holder den lige lidt længere, men jeg er godt nok klar til noget formiddagsmad.. Og det er vidst ikke rigtig formiddag endnu..

Har i andre cravings?

Jeg har ikke rigtigt.. Er meget glad for Sweppes zero, men begrænser mig til et enkelt glas om aftenen.. Ellers synes jeg ikke der er så meget.. Sennep måske.. Men det kunne jeg også godt lide før, nu kan jeg bare godt lide lidt mere :oops

Spot on med tøjet - jeg plejer også at gå i noget som kan skjule topmaven, men jeg plejer jo også at kunne trække den lidt ind til hjælp, men det gider den ikke mere og slet ikke sidst på dagen :P Bløde leggings er det bedste, men det skal være uden den der råddent stamme elastik øverst ;)

Jeg synes jeg får spist lidt for meget hver dag og tænker hele tiden at nu må jeg tage mig sammen, men det er svært når man føler sig træt og sulten :rolleyes

JUICE er min store kærlighed og har været det siden positiv test :kuller og generelt drikkelse; kakao, mælk, Faxe kondi free - mmmmhh :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spot on med tøjet - jeg plejer også at gå i noget som kan skjule topmaven, men jeg plejer jo også at kunne trække den lidt ind til hjælp, men det gider den ikke mere og slet ikke sidst på dagen :P Bløde leggings er det bedste, men det skal være uden den der råddent stamme elastik øverst ;)

Jeg synes jeg får spist lidt for meget hver dag og tænker hele tiden at nu må jeg tage mig sammen, men det er svært når man føler sig træt og sulten :rolleyes

JUICE er min store kærlighed og har været det siden positiv test :kuller og generelt drikkelse; kakao, mælk, Faxe kondi free - mmmmhh :7himmel

haha, har du også noget med juice?? Den havde jeg faktisk glemt.. Gav mig faktisk til at tude fordi der ikke var mere for en uge siden.. Jeg har 45 min på job, og kl. 6 skal jeg have min juice..  :boo Armen for pokker da.. Men ja, JUICE er gooodddttt.. :)

 

Jeg synes virkelig også maden er svær.. Men jeg fandt nogle tabeller for gennemsnitlig vægtøgning på nettet, og der er jeg heldigvis stadig under.. Men det er noget svært noget, for på den ene side skal den lille jo ikke mangle noget, og når maven knurrer er der jo noget om det, men på den anden side kan jeg bare heller ikke overskue at blive alt for tung og tage 25-30 kg på.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, har du også noget med juice?? Den havde jeg faktisk glemt.. Gav mig faktisk til at tude fordi der ikke var mere for en uge siden.. Jeg har 45 min på job, og kl. 6 skal jeg have min juice.. :boo Armen for pokker da.. Men ja, JUICE er gooodddttt.. :)

Jeg synes virkelig også maden er svær.. Men jeg fandt nogle tabeller for gennemsnitlig vægtøgning på nettet, og der er jeg heldigvis stadig under.. Men det er noget svært noget, for på den ene side skal den lille jo ikke mangle noget, og når maven knurrer er der jo noget om det, men på den anden side kan jeg bare heller ikke overskue at blive alt for tung og tage 25-30 kg på..

Mit problem ift mad er klart at jeg burde spise flere grøntsager - men det har desværre bare aldrig været yndlings :(

Jeg prøver at få gået nogle lange ture og løbet nogle korte for at kompensere lidt ;)

Puha, prøver at lige at vågne efter en 3-timers eftermiddagslur, jeg havde aftenvagt igår og morgenvagt idag - det var vist lige i overkanten :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til NF i går ☺️ Der ligger en bette fis og drøner rundt inde i min mave ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var vi til NF i går ☺️ Der ligger en bette fis og drøner rundt inde i min mave ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :yay :bd

Jeg glæder mig også til nf, men synes der er læææænge til :P

Så skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER