Guest

November smalltalk

167 indlæg i dette emne

Så er hemmeligheden ude til nærmeste familie og venner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er hemmeligheden ude til nærmeste familie og venner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med glade familiemedlemmer for jer begge Diden og Mulle! Vi har stadig ikke fortalt noget.. Men det bliver i denne uge for mine svigerforældre og næste uge for mine forældre.. Glæder mig og er skræmt på en gang..  Men forhåbentlig ender det med at blive godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak :) ganske stille og rolig!

Vi fik nyheden delt med vores store pige, med Jans kusine og hendes mand (vi skal på ferie med dem til sommer, så det var god info til dem) samt mine forældre og søskende. Min mor hoppede op og ned på stedet og kunne næsten ikke være i sig selv ;)

Min far sagde ikke så meget, men da vi skulle sige farvel igen fik jeg en "tak! Tak fordi i skænker os et barnebarn til for vores skyld". Nu er det jo ikke direkte for deres skyld, men blev alligevel rørt :)

Ellers har mine bryster sagt POM! Så hvis jeg måske var i tvivl før er jeg det Da ikke mere :Lolhit

Ej, det var da også en skøn reaktion, din far kom med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med glade familiemedlemmer for jer begge Diden og Mulle! Vi har stadig ikke fortalt noget.. Men det bliver i denne uge for mine svigerforældre og næste uge for mine forældre.. Glæder mig og er skræmt på en gang..  Men forhåbentlig ender det med at blive godt :)

Hvor bliver det spændende for jer, at få det sagt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var da også en skøn reaktion, din far kom med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan jeg da godt forstå, Diden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan jeg da godt forstå, Diden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja med trygheds scanninger kan man vel komme afsted med et par ugers mellemrum? :)

Vi har selv betalt os til vores tidlige scanning, så det bliver lidt dyrt, hvis vi skal afsted hver anden uge - selvom det kunne være fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv betalt os til vores tidlige scanning, så det bliver lidt dyrt, hvis vi skal afsted hver anden uge - selvom det kunne være fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HM troede faktisk trygheds scanninger var gratis.. Jeg er så åbenbart meget heldig at min egen læge kan scanne (i hvert fald med indvendig scanner)

Og ja jeg har været i hormon behandling det sidste halve år :)

Nej, man bliver kun scannet, hvis der er god grund til bekymring, ellers vil de ikke spilde ressourcer på det, hvilket jo er forståeligt nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh, jeg har simpelthen været så hårdt ramt af kvalme i denne graviditet, at jeg intet har kunne spise, og bare har haft det elendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger lige helt forsigtigt Hej herinde :)

Jeg testede positiv for to uger siden, men har været simpelthen så bange lige siden for at noget skal gå galt - jeg er det stadig, men har lovet mig selv at prøve at slippe de unødige bekymringer (det skal jeg lige øve mig lidt i)...

Så derfor lige et forsigtigt Hej :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger lige helt forsigtigt Hej herinde :)

Jeg testede positiv for to uger siden, men har været simpelthen så bange lige siden for at noget skal gå galt - jeg er det stadig, men har lovet mig selv at prøve at slippe de unødige bekymringer (det skal jeg lige øve mig lidt i)...

Så derfor lige et forsigtigt Hej :kuller

Hej og velkommen til ;) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh, jeg har simpelthen været så hårdt ramt af kvalme i denne graviditet, at jeg intet har kunne spise, og bare har haft det elendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til ;) :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen Mimi :)

Kan godt forstå du har været lidt nervøs, jeg tror det er meget normalt for os alle :)

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger lige helt forsigtigt Hej herinde :)

Jeg testede positiv for to uger siden, men har været simpelthen så bange lige siden for at noget skal gå galt - jeg er det stadig, men har lovet mig selv at prøve at slippe de unødige bekymringer (det skal jeg lige øve mig lidt i)...

Så derfor lige et forsigtigt Hej :kuller

Velkommen til og tillykke!

Jeg har haft det på samme måde! Jeg er 7+5 i dag og er lige blevet scannet i dag i forbindelse med afslutning hos fertilitetsklinikken. Nu tør jeg tro på det, men ind til nu har jeg været meget tilbageholdende.

Giv tid, så kommer det lige så stille, det gør det i hvert tilfælde for mig kan jeg mærke...

Og endnu en gang tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh, jeg har simpelthen været så hårdt ramt af kvalme i denne graviditet, at jeg intet har kunne spise, og bare har haft det elendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke!

Jeg har haft det på samme måde! Jeg er 7+5 i dag og er lige blevet scannet i dag i forbindelse med afslutning hos fertilitetsklinikken. Nu tør jeg tro på det, men ind til nu har jeg været meget tilbageholdende.

Giv tid, så kommer det lige så stille, det gør det i hvert tilfælde for mig kan jeg mærke...

Og endnu en gang tillykke!

Tak :kram2

Vi har besluttet os til at købe en tidlig scanning, da min læge ikke scanner, og jeg tror heller ikke jeg rigtig vil forstå det, før jeg (forhåbentlig) ser med mine egne øjne, at der er noget derinde :kuller

Og så går det lige op for mig, at jeg havde så travlt med mig selv, at jeg slet ikke har skrevet tillykke til jer andre :badgirl

Men STORT TILLYKKE til jer også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Vi har besluttet os til at købe en tidlig scanning, da min læge ikke scanner, og jeg tror heller ikke jeg rigtig vil forstå det, før jeg (forhåbentlig) ser med mine egne øjne, at der er noget derinde :kuller

Og så går det lige op for mig, at jeg havde så travlt med mig selv, at jeg slet ikke har skrevet tillykke til jer andre :badgirl

Men STORT TILLYKKE til jer også :balloons

 

Det kan jeg godt forstå, hvis ikke vi havde fået en tilbudt tror jeg også vi havde købt en. Nu føler jeg mig egentlig ok med at vente til NF, men lad os se om det holder i 4 uger :D

 

og tak :) Det er helt ok at blive lidt fokuseret på sig selv :) Det er også en ret vild ting der sker lige pludselig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, hvis ikke vi havde fået en tilbudt tror jeg også vi havde købt en. Nu føler jeg mig egentlig ok med at vente til NF, men lad os se om det holder i 4 uger :D

og tak :) Det er helt ok at blive lidt fokuseret på sig selv :) Det er også en ret vild ting der sker lige pludselig.

Ja det er nemlig ret vildt :kuller

Hehe ja utålmodigheden kan hurtigt snige sig ind på en og så går tiden bare laaaangsomt -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til en tryghedsscanning. Bettenok har det fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til en tryghedsscanning. Bettenok har det fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER