Centenary

Gratis babypakker

10 indlæg i dette emne

Jeg ved godt emnet er i den overordnede graviditets chat, men jeg må li ytre min begejstring her... :)

Har li hentet vores første gratis babypakke i Fakta... Det er altså baby's første ting - ret stort... Og en meget fin samling af produkter, synes jeg...

Har også bestilt fra Lidl, Rema1000 og Føtex...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tidligere fået den fra rema. Den var jeg meget imponeret over.

Lad være med at Bestille fra Babysam hvis de stadig har, for det første var det kun små prøver og for det andet fik jeg så mange reklameopkald efterfølgende at det var helt ulideligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt : ) 

Jeg har slet ikke købt noget til baby endnu... Står ellers længe og kigger i babytøjs afdelingen, hvis jeg er i nærheden af sådan en ; ) Men det er selvfølgelig heller ikke til, før vi kender kønnet. Men en babypakke eller to må jeg da også bestille, så bliver det ligesom endnu mere virkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh irriterende! Jeg hader reklameopkald! Tager aldrig tlf'en når det er numre jeg ikke kender, så kan se at de bliver ved i flere måneder... Haha... Har ikke brug for flere af dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt : )

Jeg har slet ikke købt noget til baby endnu... Står ellers længe og kigger i babytøjs afdelingen, hvis jeg er i nærheden af sådan en ; ) Men det er selvfølgelig heller ikke til, før vi kender kønnet. Men en babypakke eller to må jeg da også bestille, så bliver det ligesom endnu mere virkeligt!

Vi går også lidt at venter på kønnet, så skal jeg virkelig ud og shoppe noget tøj... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke købt noget endnu, men har da lavet en liste..

Har selvfølgelig det meste i forvejen, så det haster heller ikke sådan.

Vi mangler en ny Babyalarm, da den gamle har givet op.

Et nyt blødt Badehåndklæde.

2 ens nusseklude.

En Kravlegård.

En Bedsidecrib (bliver vi vidst nødt til da de store sover hos os engang imellem, så vil ikke risikere at baby bliver klemt).

Barnets bog.

Og hvis det er en dreng kræver det også nyt tøj og sengetøj... Ellers har vi vidst alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være rart at ha styr på det meste allerede... :)

Første gang er selvfølgelig speciel, men det kan også virke lidt uoverskueligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidls er nu også ret fin, har lige hentet min :-D

 

har også bestilt rema 1000, fakta og føtex.... har valgt matas' og babysams fra....

 

og så skal jeg lige forbi apoteket og se om de har en :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, jeg har helt glemt resten jeg bestilte... Ups!

Er der en bestemt grund til du har valgt Matas fra? Jeg ved intet om den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er så mange på nettet der har været skuffede over matas' da den ikke indeholder meget mere end små bitte prøver og 2 blade, og ærligt så gad jeg den ikke....

 

Var dog til aften arrangement i babysam igår med manden, der fik vi en fin goodiebag med en sebra hagesmæk, en sut og en sutteflaske, det er jeg svært tilfreds med :-) Så det kan anbefales at holde øje med babysam på facebook for at se om der holdes lign. der hvor I bor...
:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER