Caramia

Testhold uge 12

43 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Så blev det tid til at få oprettet et testhold for uge 12! Kom frisk!

Gravid: :gravid

Ikke gravid: :numse

Negativ test - Ingen mens: :blink

Mandag d. 21/3

MinHemmeligeProfil :numse

Tirsdag d. 22/3

Onsdag d. 23/3

Torsdag d. 24/3

Caramia :gravid

Fredag d. 25/3

Tina80 :gravid

Lørdag d. 26/3

Søndag d. 27/3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg er ny i denne verden og vil godt på om mandagen. Jeg har fået at vide, der hvor jeg går i behandling: "at enten så er du gravid eller også så får du mens senest d. 21/3". Så nu skal jeg bare overtale mig selv til at købe nogle tests. Men der skal stor overtagelse til, da jeg faktisk ikke tror på det. Er først lige begyndt i behandling og skal vist være meget heldig hvis det lykkes første gang, da både medicin og mad ikke er kørt 100% ind endnu. Håber dog en anelse, så derfor vil jeg gerne sættes på.

Sikke en smøre det blev til.

Ønsker alle held og lykke med testugen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du sat på listen :)

Jeg håber for dig at der er bid i første omgang, så du ikke skal igennem alt for mange behandlingsforsøg :hurra

Held og lykke :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på fredag - håber virkelig der er bid da vi ellers så skal i behandling i næste måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på fredag - håber virkelig der er bid da vi ellers så skal i behandling i næste måned!

Så er du også kommet på listen :)

Jeg krydser fingre for at der er bid i denne cyklus :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg er begyndt at få graviditetssymptomer (morgenkvalme, træthed, oppustethed)

Jeg håber ikke at det er min psyke der spiller mig et puds, men er opmærksom på at det godt kan være tilfældet.

Hvordan går det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg er begyndt at få graviditetssymptomer (morgenkvalme, træthed, oppustethed)

Jeg håber ikke at det er min psyke der spiller mig et puds, men er opmærksom på at det godt kan være tilfældet.

Hvordan går det hos jer?

Krydser fingrer for du har heldet med dig :goodluck

Jeg har allerede fået mens for fuld udblæsning... Blot knap 1½ uge efter ÆL (selvom vi ikke helt nåede at få styr på hvornår det var, da det lige pludselig gik stærkere en gynokologen havde regnet med)... Men nu hvor jeg er begyndt at blive scannet flere gange i hver cyklus, bliver jeg også en hel del klogere omkring hvordan min cyklus er... Så mandag d. 28. marts starter jeg hos min gynokolog igen og så må vi se tiden an...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingrer for du har heldet med dig :goodluck

Jeg har allerede fået mens for fuld udblæsning... Blot knap 1½ uge efter ÆL (selvom vi ikke helt nåede at få styr på hvornår det var, da det lige pludselig gik stærkere en gynokologen havde regnet med)... Men nu hvor jeg er begyndt at blive scannet flere gange i hver cyklus, bliver jeg også en hel del klogere omkring hvordan min cyklus er... Så mandag d. 28. marts starter jeg hos min gynokolog igen og så må vi se tiden an...

Det er jeg godt nok ked af at høre :(

Jeg skriver det på listen og så håber jeg at næste cyklus bringer en positiv test med sig :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja hvordan går det. Havde jo lidt blodig sekret 4 dage efter ÆL og har haft mange mens smerter siden. har også 2 nætter i trak nu drømt om jeg enten fødte en lille bitte dreng med sort krøllet hår eller jeg lå med veer og skulle føde og vågnede af smerterne, som så bare viste sig at være "mens" smerter.

Så venter spændt til på fredag. Er jo kun på dag 20 nu og har en cuklus på 24-25 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg vil bare ønske jer begge held og lykke med test ugen. Håber I har bedre held end jeg havde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja hvordan går det. Havde jo lidt blodig sekret 4 dage efter ÆL og har haft mange mens smerter siden. har også 2 nætter i trak nu drømt om jeg enten fødte en lille bitte dreng med sort krøllet hår eller jeg lå med veer og skulle føde og vågnede af smerterne, som så bare viste sig at være "mens" smerter.

Så venter spændt til på fredag. Er jo kun på dag 20 nu og har en cuklus på 24-25 dage

Hvor lyder det spændende!! :goodluck

Jeg kaster alt den babystøv i din retning jeg kan og håber at vi begge står med en positiv graviditetstest i slutningen af denne uge! :gravid :gravid

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Hejsa

Jeg vil bare ønske jer begge held og lykke med test ugen. Håber I har bedre held end jeg havde :goodluck

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh for pokker da. Kunne ikke tæmme mit test monster mere, så testede i går aftes hvor jeg var 3+3 og testen blev altså lidt positiv.

Prøver at lægge et billede ind og håber I også kan se det.

post-1508-061779000 1300784428_thumb.jpg

post-1508-032272900 1300784435_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh for pokker da. Kunne ikke tæmme mit test monster mere, så testede i går aftes hvor jeg var 3+3 og testen blev altså lidt positiv.

Prøver at lægge et billede ind og håber I også kan se det.

Hejsa :)...

Jeg kan godt se de to streger :loveshower ..

Så alt muligt held og lykke med det :goodluck :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ret tidlig jeg testede i går, så det er vel okay den er så svag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ville jeg da mene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se dine to streger.... og så har jeg tilmed også selv produceret to streger på en graviditetstest her til morgen!! :yay :yay :yay

SE!!! :loveshower :loveshower :loveshower

23sf720.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se dine to streger.... og så har jeg tilmed også selv produceret to streger på en graviditetstest her til morgen!! :yay :yay :yay

SE!!! :loveshower :loveshower :loveshower

23sf720.jpg

Tillykke begge to i kan bare i denne test uge ss håber at de bliver ved med at være der ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se dine to streger.... og så har jeg tilmed også selv produceret to streger på en graviditetstest her til morgen!! :yay :yay :yay

SE!!! :loveshower :loveshower :loveshower

23sf720.jpg

Ej hvor fedt for dig, så var dine symptomer rigtige. Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten hvor er din test fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt for dig, så var dine symptomer rigtige. Stort tillykke

Tusind tak! Ja, det lader det til! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kæmpe tillykke til Caramia og Tina80 :loveshower

Og rigtig meget :goodluck og :bd til næste gang til MinHemmeligeProfil :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Meggers :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på fredag - håber virkelig der er bid da vi ellers så skal i behandling i næste måned!

Åhh for pokker da. Kunne ikke tæmme mit test monster mere, så testede i går aftes hvor jeg var 3+3 og testen blev altså lidt positiv.Prøver at lægge et billede ind og håber I også kan se det.

Tillykke Tina!! Hvor er det da bare super fedt at I nåede at blive gravide inden behandling! Tillykke tillykke tillykke!! :loveshower :loveshower

Jeg kan også godt se dine to streger.... og så har jeg tilmed også selv produceret to streger på en graviditetstest her til morgen!! :yay :yay :yay SE!!! :loveshower :loveshower :loveshower23sf720.jpg

Hvor er det fedt! Rigtig mange gange tillykke!! :loveshower :loveshower

Det er en fantastisk tid I begge går i møde - glæd jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER