Tinakp

Overgangsjakke til 3,5 årig - hvilken?

56 indlæg i dette emne

Nu er der nok lidt tid til at det blir aktuelt med det vejr vi har, men jeg kan godt li at det er velovervejet når det er overtøj vi snakker om.

Jeg har været så glad for Hummel - for den har kunnet klare hele to sæsoner og man kan faktisk ikke se at den har været brugt. Men synes måske at jeg er lidt derhenne at når vi snakker børnehave, så ved jeg ikke helt om jeg kan nænne at købe en Hummel i år...

Hvad har i købt eller hvad regner i med at købe her til foråret/sommer?

Gerne med billeder og links...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt softShell fra name it. Har det også sådan at jeg ikke nænner at købe hummel som skal med i børnehaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig glad for softshell. Både fra nameit og pompdelux. Man kan få nogle rigtig gode nogle, der også er vandtætte, og dem har vi så brugt i stedet for regnjakker, da de er lidt mere behagelige (i mine øjne i hvert fald).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare af nysgerrighed, hvorfor er det i tænker i ikke kan nænne en hummel jakke i børnehaven??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare af nysgerrighed, hvorfor er det i tænker i ikke kan nænne en hummel jakke i børnehaven??

Fordi den er dyr synes jeg... Og jeg ser den nok lidt mere som en jakke til pæn... Men den hun havde sidst blev godt nok brugt i dagpleje...

Men igen - det kommer også meget an på farven, for den sidste Hummel var orange hvor man hurtigt ku se skidt og mudder, så hvis det var en sort Hummel, så var det nok noget andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nok bare at jeg har lidt brug for at se andre muligheder end Hummel - selvom det garanteret ender med sådan en igen - den er dejlig luftig, bred og jeg synes også at den virkede til at være rar at have på - og ikke en tæt jakke. Jeg prøvede at købe softshell fra name it, men endte med at gå ned med den igen, fordi den bare ikke passede Elin ordentlig. Jeg har nok heller ikke været så meget til softshell, selvom jeg selv bruger det. Men jeg synes måske at det virker til at være svært for ånde i... Men jeg vil ikke afvise at det bliver sådan en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi den er dyr synes jeg... Og jeg ser den nok lidt mere som en jakke til pæn... Men den hun havde sidst blev godt nok brugt i dagpleje...

Men igen - det kommer også meget an på farven, for den sidste Hummel var orange hvor man hurtigt ku se skidt og mudder, så hvis det var en sort Hummel, så var det nok noget andet...

Okay, så er jeg med, og ja nogle farver lidt mere sarte og måske ikke helt så oplagte til børnehavebrug. af erfaring ved jeg at Carolines overtøj ikke skal være alt for sart i farven, da jeg så kan vaske hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay, så er jeg med, og ja nogle farver lidt mere sarte og måske ikke helt så oplagte til børnehavebrug. af erfaring ved jeg at Carolines overtøj ikke skal være alt for sart i farven, da jeg så kan vaske hele tiden

Nej lige præcis - de sarte farver er ikke skide godt til bhv. Og det ville jo være fjollet at købe noget, som ikke må blive beskidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været rigtig glad for softshell. Både fra nameit og pompdelux. Man kan få nogle rigtig gode nogle, der også er vandtætte, og dem har vi så brugt i stedet for regnjakker, da de er lidt mere behagelige (i mine øjne i hvert fald).

Hvordan er pdl softshell i str? For jeg overvejer lidt at det skal være sådan en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er pdl softshell i str? For jeg overvejer lidt at det skal være sådan en...

 

De er ret alderssvarende synes jeg. Karlas har dog haft et ombuk på ærmet, for de er ret lange (der er hul til tommelfingeren, så de går lidt ud over håndledet, hvilket jeg ikke synes hun er gammel nok til at få gavn af). Der er ikke alt for meget plads til en strutmave synes jeg. Hvis Karla har tyk trøje på inde under synes jeg den er lidt stram om maven i forhold til de lange ærmer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er ret alderssvarende synes jeg. Karlas har dog haft et ombuk på ærmet, for de er ret lange (der er hul til tommelfingeren, så de går lidt ud over håndledet, hvilket jeg ikke synes hun er gammel nok til at få gavn af). Der er ikke alt for meget plads til en strutmave synes jeg. Hvis Karla har tyk trøje på inde under synes jeg den er lidt stram om maven i forhold til de lange ærmer.

Okay tak fordi du skriver det, for Elin har nemlig en strutmave og derfor duede name it softshell ikke til hende... Hmm... Æv, for den ser ellers fin ud den fra pdl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for nameits softshell, men i år har vi købt en h&m softshell med batman på ;) (Fås også med Frost :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for nameits softshell, men i år har vi købt en h&m softshell med batman på ;) (Fås også med Frost :D)

Haha hvis Elin måtte vælge så blev det helt klart frost! Men der er moderen lidt ond og vil gerne bestemme lidt endnu hvad det skal være.. T-shirts kan til nød gå med Disney print og ikke mindst frost og doc mcstuffins ... Men jeg har prøvet så vidt muligt at få hende væk fra Hello kitty osv... Uh jeg kan bare ik med det...

Jeg ved ik hvorfor men jeg synes Batman osv er noget andet - som om at det er mere i orden... Jeg ved ik hvorfor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvis Elin måtte vælge så blev det helt klart frost! Men der er moderen lidt ond og vil gerne bestemme lidt endnu hvad det skal være.. T-shirts kan til nød gå med Disney print og ikke mindst frost og doc mcstuffins ... Men jeg har prøvet så vidt muligt at få hende væk fra Hello kitty osv... Uh jeg kan bare ik med det...

Jeg ved ik hvorfor men jeg synes Batman osv er noget andet - som om at det er mere i orden... Jeg ved ik hvorfor..

Haha tjaeh det ved jeg heller ikke :) For mit eget vedkommende kunne det godt være noget med, at min datter gerne må være PÆN og at Frost bare ikke er pænt :whistling Der er det på en måde lettere for mig at lade en søn bare være barn og have det på, som han nu synes er fedt.

Jeg glæder mig i hvert fald til at vise V batman jakken (den er hemmelig så længe jeg stadig synes at det er vinter - ellers får vi bare en dum konflikt over det), men fryder mig samtidig over den fiiiiine lyserøde jakke (UDEN figurer!) jeg har købt til E. ;)

Ej jeg ved det ikke. Det kan også være at tøj-magerne bare er bedre til at lave figurtøj til drenge end til piger. Jeg synes o hvert fald oprigtigt at nogle af Vs superhelte bluser er fede, mens jeg virkelig ikke bryder mig om Hello Kitty :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke købt overgangsjakke, men har en TTH sommerjakke fra sidste år som hun stadig kan passe og så kan hun få en trøje under. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en softshell fra Racoon. Den er rigtig lækker. Den er købt på lagersalg og så er den til at betale. Mener de har lagersalg rundt omkring igen i løbet af marts måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en softshell fra Racoon. Den er rigtig lækker. Den er købt på lagersalg og så er den til at betale. Mener de har lagersalg rundt omkring igen i løbet af marts måned.

de har lagersalg d.9 april i Nørresundby.... ;) med både racoon og Phister og philina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke før brugt overgangsjakke men overvejer kraftigt en softshell i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en superfin Wheat jakke - på mega meget tilbud i januar ;)

Men jeg tænker nu mest termojakken som børnehavejakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bliver det en Hummel softshell. Har købt den brugt men man kan slet ikke se at den har været brugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har fået lov til at vælge en batman softshell jakke fra hogm, til børnehave brug. For så kan jeg nemlig få lov at vælge en "pænere" (i moderens øjne) til pæn brug ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en softshell fra Racoon. Den er rigtig lækker. Den er købt på lagersalg og så er den til at betale. Mener de har lagersalg rundt omkring igen i løbet af marts måned.

Der er tit store tilbud på deres hjemmeside:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER