tazdiginez

Leg: Hvad arbejder jeg som?

125 indlæg i dette emne

Skal vi ikke lege? :D

Hvad arbejder personen før dig, som og med? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal vi ikke lege? :D

Hvad arbejder personen før dig, som og med? :)

 

Taz, du er studerende :) Men jeg kan ikke huske hvad du læser..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz, du er studerende :) Men jeg kan ikke huske hvad du læser..?

Pada du er pædagog!

Jeg vil gerne sige noget med udviklingshæmmede? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz, du er studerende :) Men jeg kan ikke huske hvad du læser..?

Sandt! :D 

Men hvis du så mig på gaden, (udfra mine indlæg) hvad ville du så TRO, at jeg arbejdede som? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taz, du er studerende :) Men jeg kan ikke huske hvad du læser..?

Udfra dit billede, tænker jeg faktisk noget... pædagog/rådgiver :) 

 

Pada du er pædagog!

Jeg vil gerne sige noget med udviklingshæmmede? :)

Du er en kontormus :D Det er det jeg tænker, når jeg læser nogle af dine indlæg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandt! :D

Men hvis du så mig på gaden, (udfra mine indlæg) hvad ville du så TRO, at jeg arbejdede som? :)

Fritidshjemspædagog!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fritidshjemspædagog!

Hmm... 

Jeg tænker 2 karrierer for dig - i hver sin retning.

Den ene; noget bank-relateret, økonom/bankrådgiver, og den anden er børnehave pædagog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er en kontormus :D Det er det jeg tænker, når jeg læser nogle af dine indlæg :D

En kontormus? :D

Hvor er det altså sjovt at man har sådanne forestillinger om folk :D

Taz jeg tror at du læser noget socialrådgiver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig ikke gætte noget om nogen, men skal folk ikke sige om der er gættet rigtigt :)? Gør det da lidt sjovere :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada du er pædagog!

Jeg vil gerne sige noget med udviklingshæmmede? :)

Helt ramt plet! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig ikke gætte noget om nogen, men skal folk ikke sige om der er gættet rigtigt :)? Gør det da lidt sjovere :).

Det kan de sagtens, hvis de vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forvirret - skal vi gætte hvad folk virkelig arbejder med, eller byde på, hvad vi kunne forestille os, hvis vi ikke "kendte" dem? :chin:

NS er i øvrigt sosu, ikk'?

Jeg kan ikke huske hvad Carcasonne er, men jeg tænker noget i retning af noget CBS-uddannelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvem skal jeg sige noget om? For taz du er jo gættet på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov så sku jeg vel egentlig skrive noget om barbamama? Du nåede lige ind foran hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama du er nyuddannet psykolog ik? Uh hvorfor blir jeg luge pludselig i tvivl om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forvirret - skal vi gætte hvad folk virkelig arbejder med, eller byde på, hvad vi kunne forestille os, hvis vi ikke "kendte" dem? :chin:

NS er i øvrigt sosu, ikk'?

Jeg kan ikke huske hvad Carcasonne er, men jeg tænker noget i retning af noget CBS-uddannelse?

Begge dele gerne :D Hvis man kender vedkommendes arbejde, så kan man jo sige det, og så gætte hvad man ville tro de var, hvis man ikke kendte dem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må gerne gætte på andre, end den før sig selv :) 
Det var bare for at have et "system" - sådan ligesom med sangtekst-tråden; hvis i kan huske den? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barbamama du er nyuddannet psykolog ik? Uh hvorfor blir jeg luge pludselig i tvivl om det?

Joeh sådan alt efter hvor meget man vil bøje ordet "nyuddannet" (hvilket måske er grunden til din tvivl?). Det er snart 2 år siden jeg blev uddannet, men jeg har kun arbejdet som psykolog i et halvt år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Tina, du er pædagog, mener jeg.

Jeg kunne også godt forestille mig dig som musikterapeut. Sådan en, der får folk til at have det godt vha en guitar. Eller måske noget andet i "få det godt"-genren. Eller blomsterbinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM jo jeg er sosu-assistent ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Tina, du er pædagog, mener jeg.

Jeg kunne også godt forestille mig dig som musikterapeut. Sådan en, der får folk til at have det godt vha en guitar. Eller måske noget andet i "få det godt"-genren. Eller blomsterbinder.

Åh ja! Blomsterbinder passer virkelig godt til Tina!

BBM: du kunne være sp eller sygeplejerske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...

Jeg tænker 2 karrierer for dig - i hver sin retning.

Den ene; noget bank-relateret, økonom/bankrådgiver, og den anden er børnehave pædagog :)

Jeg har læst finansøkonom (bank) og overvejet pædagog, indtil jeg besluttede bare at få mange børn selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja! Blomsterbinder passer virkelig godt til Tina!

BBM: du kunne være sp eller sygeplejerske!

Haha jeg kunne aldrig blive sygeplejerske! :D Jeg har latterligt langsom reaktionsevne, er verdensmester til at stå i vejen når det skal gå hurtigt, og kigger stadig væk, når nogen skal stikkes :lolhit

Sp til gengæld kunne jeg godt se mig selv være sp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi, du skulle være professionel blogger. "Stephis strikkeunivers" eller "Slow life by Stephi". Du kunne få mange læsere og samtidig være hjemme med guldklumperne. :super

Jeg kan slet ikke se dig i noget så tørt som økonomi (undskyld til dem, der sidder i det). Og jeg ser dig egentlig heller ikke som pædagog. Ikke fordi, du ikke ville være fantastisk (for det ville du), men jeg ville forestille mig, at det gav for mange indtryk med 50 børn og 10 voksne-ish og at du derfor ikke selv ville trives. Men DP eller pædagog i en mini-vs/bh. Eller også sp, faktisk.

Eller måske kogebogsforfatter. Stærk kylling og Stephis kødsovs ;)

Egentlig tænker jeg at hjemmegående er et virkelig godt job til dig - evt som plejefamilie for et socialt udsat barn, når dine egne er store. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Tina, du er pædagog, mener jeg.

Jeg kunne også godt forestille mig dig som musikterapeut. Sådan en, der får folk til at have det godt vha en guitar. Eller måske noget andet i "få det godt"-genren. Eller blomsterbinder.

Haha ja du har helt ret, jeg er pædagog - som ALTID har drømt om at ku spille guitar - men måtte opgive karrieren, da jeg slet ikke fattede det på seminariet! Men jeg elsker at synge og spille på Elins guitar haha. (Der er der nemlig en undskyldning for at det lyder dårligt - udover at jeg spiller dårligt)

Men det er ret så søde ord må jeg sige. Tak for det Mette!

Blomsterbinding tror jeg ikke jeg ville egne mig til selvom jeg elsker at lave juledekorationer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER