Posted March 3, 2016 Hej alle :-) Jeg er ny herinde og tænker det et det perfekte sted at dele mit spørgsmål. Jeg er idag gået 2 dage over min menstruation og har idag testet, hvor jeg ser to streger. MEN er den mon positiv, selvom den er lidt svag? Jeg tør næsten ikke hoppe af glæde endnu.. På forhånd tak. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2016 Hej alle :-) Jeg er ny herinde og tænker det et det perfekte sted at dele mit spørgsmål. Jeg er idag gået 2 dage over min menstruation og har idag testet, hvor jeg ser to streger. MEN er den mon positiv, selvom den er lidt svag? Jeg tør næsten ikke hoppe af glæde endnu.. På forhånd tak. image.jpeg To streger på en g test er altid positiv, hvis den er kommet inden for tiden. Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2016 Den er positiv... Selv den allermindste streg betyde en positiv test fordi det hormon den tester for KUN findes hos gravide kvinder... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2016 To streger på en g test er altid positiv, hvis den er kommet inden for tiden. Tillykke Den kom lige med det samme, der gik maks 2 min. Tusinde tak for svaret! :-) fantastisk! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2016 Den er positiv... Selv den allermindste streg betyde en positiv test fordi det hormon den tester for KUN findes hos gravide kvinder... Okay. Var bare i tvivl når den var svag, men mange tak for dit svar! :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2016 Tillykke med de 2 fine streger Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2016 Den er da positiv :) Stort tillykke :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2016 Tak for det! Jeg har for en sikkerheds skyld (tryghed) været ved lægen i morges, og den er god nok. Jeg er 4+2 - og drøn lykkelig! :kuller Share this post Link to post Share on other sites