190987

Hvornår kan jeg teste?

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Som emnet hedder, hvornår kan jeg teste om jeg er gravid eller ikke gravid?

I januar havde jeg mens første dag d. 16 januar og fik så igen min mens d. 14 februar dvs cykles på 29 dage, hvis jeg så tog ægløsnings test på nettet sagde de alle at jeg ville ha det d. 29/2 men jeg tog rigtige ægløsnings test fra i torsdags og mine veninder sagde den var god nok jeg havde positive æl teste fredag-lørdag og lidt søndag men det var jo ikke d. 29 som nettet sagde for der tog jeg også en test men den var negativ så det var i weekenden så hvornår kan jeg teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer helt an på hvor hurtigt graviditetshormonet bliver højt nok til at det kan ses på tests. Men man siger som hovedregel at man kan teste 14 dage efter ægløsning :)

Men man har også først ægløsning 24-48 timer efter man har taget positiv ægløsningstest :)

Held og lykke. Håber du får en positiv test meget snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker omkring den 12-13 marts ... :)

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu bliver jeg helt forvirret og nervøs, jeg testede positiv fredag, lørdag og lidt søndag og der har vi rent ud sagt knaldet løs for at se om vi ku ramme men er det først mandag, tirsdag og måske onsdag at vi skulle ha gjort det så ? Der var testerne negative

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige du kunne teste i hvert fald d. 11. Så vidt jeg husker havde vi samme testsag sidst og min cyklus endte også på 29 dage sidst. Jeg tester nok søndag/mandag.

Jeg troede min æl test var positiv torsdag aften, men den var helt sikkert fredag morgen. Du skal huske at positiv æl test er når begge streger er lige tydelige eller når teststregen er tydeligere end kontrolstregen.

Mine streger var lige tydelige torsdag aften, men fredag tidlig formiddag var teststregen tydeligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind maj, ja det var vidst ca sammen dag sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind maj, ja det var vidst ca sammen dag sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at testen først er positiv når begge steger er lige tydelige. Og derefter ja så er æl inden for de næste 24-48 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter i har skrevet det med testerne så har jeg desværre heller ikke de store forventninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter i har skrevet det med testerne så har jeg desværre heller ikke de store forventninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så burde jeg vel ku teste d. 10-11 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så burde jeg vel ku teste d. 10-11 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og krydser alt hvad vi kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk har jeg læst at det er op til 8 dage, men det må være super sæd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER