Sonea

Graviditetstegn

7 indlæg i dette emne

Hej er ny her inde på forummet i forbindelse med at vi har startet projekt barn.

Og nu er det så at min krop er begyndt at opføre sig tosset.

Har normalt en meget stabil cyklus hvor min mens kommer dag 28 om morgenen og hvor jeg har haft voldsomme smerter dagene op til. (Har endometriose)

Fik smerterne som jeg plejede men ikke så konstante som de plejer. Mere sådan lidt i krampeanfald. Samtidig er jeg gået 1 1/2 dag over tid. Har i denne måned også forsøgt at finde min ÆL vha temperatur, og den er ikke faldet som man ellers ville forvente op til mens. Det frustrerende er så bare at jeg tester negativt. Har testet både i går og idag.

Så er mit spørgsmål. Er der andre der har haft let feber i starten af en graviditet? Og er der andre der ikke har kunnet teste bare svagt positivt på første udeblevne dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har god erfaring med ægløsningstests.

Med min nr 3 kunne jeg først teste positivt i uge 6. Prøv at teste hver 2. Dag indtil der er enten mens eller positiv test.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne få de tests til at fungere. Synes de giver samme svagt positive svar alle dagene jeg tester, så er nu gået over til at prøve med temp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne få de tests til at fungere. Synes de giver samme svagt positive svar alle dagene jeg tester, så er nu gået over til at prøve med temp.

Jeg testede hele sidste cyklus. Testede om eftermiddagen. Min ægløsning lå så næsten en uge senere end normalt og nu har jeg positive graviditetstests.

Hvornår testede du på dagen? Og ca samme tid hver dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede hver morgen. Og hver dag med samme resultat. Så nu prøver jeg med temp-metoden. Har til gengæld ikke fået min mens endnu og min temperatur er stadig omkring 37,5. Så nu håber jeg på en positiv test i morgen.

Stort tillykke med de positive test. Så er det termin sidst i oktober?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ÆL-test er først positiv, når teststregen er tydeligere end kontrolstregen. Mange kan altid lave en ekstra streg gennem hele cyklus og det er helt normalt, men den er ikke positiv.

Og så må du ikke tage dem på morgenurin, da det kan give en falsk positiv test :)

Temperaturmetoden er også god, men har jo den ulempe, at den fortæller hvornår man HAR haft ÆL og så er det for sent ;)

Men den er god til at lære kroppen at kende på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Synes nu ellers der stod på pakken at jeg skulle bruge morgenurin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER