Emilie

Ønsker til den første fødselsdag

16 indlæg i dette emne

Ja, nu nærmer de første fødselsdage sig vel snart :)

Så hvad har I på ønskelisterne? Jeg synes, det er svært, men har da fået skrevet lidt på:

Højtlæsningsbøger

Bowlingsæt

Badelegetøj

Tumlemøbler fra bObles

(Tilskud til) silkesommerdyne til voksi

Tumletop / Gonge mini top eller lignende

CD'er med børnesange.

Musikinstrumenter (ikke elektriske!) fra eks. Djeco, Janod eller Vilac.

"Min barndom - minder og gemmer"

Højdemåler

Og ja, jeg kommer sikkert til at hade mig selv for det med de musikinstrumenter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder da fint :-) vi havde fødselsdag i går :-)

Lea har end til videre fået tøj, bog og puslespil.

Derudover køber vi selv en softshell jakke og cykelstol.

Vi holder så fødselsdag part 2 på lørdag, så må vi se hvad hun får der :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende :D

Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya kom jo en måned før tid så hun har haft sin fødselsdag og blev også fejret med manér. :)

Men jeg syntes også det var svært at finde på ønsker.

Det blev til:

Legemad

Cykelhjelm

Lego Duplo

Højdemåler

Fødselsdagstog

Kuglebane fra Djeco

Bygge klodser

Gonge mini top

Rasleæg

Knop puslespil

Det som hun fik:

Fra os blev det til en putte kasse fra Djeco formet som en løve, 2 legekufferter og et hoppedyr.

Derudover fik hun

1 sæt tøj

En dukke

Legemad

Kuglebane fra Djeco

En kørevogn-ting. Formet lidt som en lastbil som hun skal sidde på og skubbe sig frem med benene... den kan så spille en fin lille melodi (meget højt) men Freya elsker den og begynder at rokke til den med det samme!) :)

Penge

En pakke Lego Duplo

En blød mammut krammebamse

Og det der blev til yndlings legetøjet: en zylofonen fra Brio. Hun lyser simpelthen op i et kæmpe smil når man spiller på den. Så sødt altså!

Hvis man ønsker sig legetøj men måske ikke lige helt ved hvad, og man går op i kvalitet og at det er lavet af træ, kan jeg anbefale at man kigger på mærket Djeco. De har lavet så mange søde ting! Jeg kunne godt købe mig fattig. Man kan blandt andet få en del på www.lirumlarumleg.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ønsker vi os kun penge som tilskud til vores nye klapvogn, som btw koster 6600,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MaleneB: nååh ja. Forsinket tilkykke til hende :) sikke nogle gode ønsker :)

Elisamus: wow :o .. jeg har overhovedet ikke tænkt klapvogn endnu.. synes ikke rigtig at behovet er der, så håber at kunne udskyde den post en hel del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ønsker vi os kun penge som tilskud til vores nye klapvogn, som btw koster 6600,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken vogn har i kig på?:)

Emmaljunga super nitro med forlæder og regnslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MaleneB: nååh ja. Forsinket tilkykke til hende :) sikke nogle gode ønsker :)

Elisamus: wow :o .. jeg har overhovedet ikke tænkt klapvogn endnu.. synes ikke rigtig at behovet er der, så håber at kunne udskyde den post en hel del :)

Vi skal på kør selv ferie i maj og vil ikke have barnevognen med da fylder for meget i bilen så derfor er det vores store ønske til hendes fødselsdag. Af os får hun ikea legekøkken og jeg er ved at hækle frugt og grønt dertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til de som har haft fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Vitus blev 1 fik han (bl.a)et legekøkken fra ikea. Det var et kæmpehit og han leger stadig med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Vitus blev 1 fik han (bl.a)et legekøkken fra ikea. Det var et kæmpehit og han leger stadig med det.

 

Ihh det ville vi også så gerne ha' til vores datter, men det er lige udgået hos IKEA. De har så fået et andet, men ser ikke særlig stort ud :S 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det ville vi også så gerne ha' til vores datter, men det er lige udgået hos IKEA. De har så fået et andet, men ser ikke særlig stort ud :S

Ja ok, det kan jeg godt se. Øv. Det gamle var federe.

Men så et andet fint et. Eller måske kan I finde det brugt, hvis I er ok med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok, det kan jeg godt se. Øv. Det gamle var federe.

Men så et andet fint et. Eller måske kan I finde det brugt, hvis I er ok med det.

Kigger også lidt, men synes folk tager overpris for de brugte (ser 800 kr. for et med noget tilbehør jeg ikke er interesseret i) og når der endelig er nogen til god pris forsvinder de hurtigt :S Men ja har egentlig heller ikke plads til det, så nok ikke dumt at vente til vi har mere plads :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det ville vi også så gerne ha' til vores datter, men det er lige udgået hos IKEA. De har så fået et andet, men ser ikke særlig stort ud :S

De har fået det fede lege køkken igen hos ikea, det var udgået pga noget defekt med vandhanen. Men jeg har købt det for 14 dage siden til Klaudia som hendes fødselsdags gave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER