Krydderpigen

Er I begyndt at voske?

25 indlæg i dette emne

Jeg mærker nu tydligt livmoderen nederst på maven - og nu kan graviditeten også ses udefra - medmindre man bare mener jeg er blevet lidt (mere) chubby :)

 

Jeg har stadig ikke taget  på - tværtimod....

 

Ellers har jeg det super godt, er netop gået ind i 12. uge og det eneste jeg kan klage over er lidt træthed, som dog er aftagende, og så FORSTOPPELSE (den er slem tilgengæld).

 

Hvordan går det hos jer?

 

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er kun 9+4... Men var til fødselsdag hele dagen i går og kunne godt mærke at de stramme jeans ikke er mine bedste venner længere! Nu bestiller jeg en røvfuld løse bukser med elastik linning fra Zalando... Håber nogle af dem fungerer... :-)

Men man kan altså ikke se noget endnu, heldigvis...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var netop igår ude og købe ventebukser i H&M. Synes det er alt for tidligt, og kan stadigvæk passe mine jeans, men de strammer bare i løbet af dagen hvor jeg bliver så oppustet  :wacko  Jeg er ikke så høj, så måske er det derfor maven vokser ud af i stedet  ;)  Eller også spiser jeg for meget pga kvalmen... Men man kan ikke se det på kiloene endnu. 

 

Mette, jeg har også hørt at det ses tydeligere når man har et barn i forvejen, tror du ikke det er tilfældet med dig? Og så er du længere henne end Centenary og mig. Er det ikke dejligt at være ovre den mest kritiske periode?

 

- Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser meget frem til NF for at være mere sikker på, at det der vokser også ser normalt ud :)

Jo, der er noget med, når det er anden gang, men man siger også, at efter 7 år, er kroppen 0-stillet - ved ikke om det passer. :)

Jeg har bagudvendt livmoder, men Clara kunne man først se det på mig omkring uge 24 :/ - Så det er så fedt, at det er anderledes denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, mht forstoppelse så kan du prøve Magnesia... Det virker fint, er tilladt for gravide og fås i håndkøb... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får både max magnesia og max Movicol. - Og der går stadig en uge-ish imellem .... Suk! :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men tak <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, hvor skod... :( Det lyder lidt anstrengende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er virkelig dårlig til at få skrevet herinde. Jeg er ogaå allerede begyndt at vokse, har INGEN bukser jeg kan passe, og der er ingen butikker der sælger ventetøj i den by jeg bor i, så skal have taget mig sammen til at tage til en større by så jeg snart kan få bukser på igen. Haha. Jeg har heller ikke taget på i kg,så det føles lidt vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt 7 par løse stof bukser fra Zalando... Håber de kommer i morgen, for vi skal ud og spise med nogle venner... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, mine bukser er kommet... Thank god!

I går opdagede jeg at det er blevet synligt... Man plejer ikke at kunne se min mave under mit tøj, men i går kunne man pludselig se det nederste af maven bule lidt... Måtte ændre tøj planen i sidste øjeblik... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg 12+6 og synes det er gået lidt i stå... Meeen det er vist også fint eftersom familien ikke ved det endnu... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg 12+6 og synes det er gået lidt i stå... Meeen det er vist også fint eftersom familien ikke ved det endnu... :D

Vildt de ikke ved det endnu... Hvor længe vil i vente med at fortælle det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vokset meget. Jeg hoppede i ventebukser for 2 uger siden.

Her i weekenden tog min mave et stort spring, så nu er det tydeligt hele dagen. Før var det kun eftermiddag/aften.

Må snart have taget et billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt de ikke ved det endnu... Hvor længe vil i vente med at fortælle det

Ja, det er lidt crazy... Vi skal se min familie i påsken og min mands familie i ugen efter... Så snart! :)

(Det har været meget vigtigt for os at kunne fortælle det personligt, og det kan åbenbart være lidt svært at få arrangeret noget... Store familier)

Og i første omgang havde vi først tid til NF 22/3, og den skulle uden tvivl være overstået før vi fortalte det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay... Spændende hvad de siger.

Vi siger det også til folk løbende som vi ser dem. Min søster fortalte jeg det dog til over telefonen fordi der ellers ville gå for lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist længe siden jeg har skrevet herinde, jeg har været plaget af en voldsom kvalme og lidt opkast og har ikke haft så meget energi... Men nu tror jeg det er ved at vende  :)

I sidste uge var jeg i Danmark og besøge min familie og venner, og samtidig fik vi svar på blodprøven som jeg fik taget for nogle uger siden... Det er en blodprøve som adskiller babys kromosomer fra mine, for at se om der skulle være Downs syndrom eller andre kromosom-abnormaliteter. Den var heldigvis normal :yay  

Og så fik vi også kønnet at vide - Vi skal have en pige  :D  Det er helt vildt mærkeligt, men også dejligt at vide hvem der er derinde. Min mor strøg selvfølgelig ud og købte noget babytøj, så det bliver mere og mere virkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat, fik I allerede kønnet at vide? Pga blodprøven..?

Tillykke med jeres lille pige! :)

Vi kan først tage til kønsscanning på lørdag... Kan næsten ikke rumme uvidenheden mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih stort tillykke med de gode tal... Og med den lille pige. Det er skønt at være pigemor :D Kom du til nf scanning imens du var i Danmark?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat, fik I allerede kønnet at vide? Pga blodprøven..?

Tillykke med jeres lille pige! :)

Vi kan først tage til kønsscanning på lørdag... Kan næsten ikke rumme uvidenheden mere!

Har i booket tid til kønsscanning?

Jeg tror vi venter til md. Jeg synes det koster en mindre formue :)

Men er virkelig spændt på at finde ud af hvad maven gemmer på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i booket tid til kønsscanning?

Jeg tror vi venter til md. Jeg synes det koster en mindre formue :)

Men er virkelig spændt på at finde ud af hvad maven gemmer på.

Vi har ikke booket tid... Der er en klinik i KBH hvor der er drop-in scanning...

Tror det koster 4-450 kr... Ingen af os kan vente til uge 20, vi er allerede ved at blive sindssyge over uvisheden... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå I vil vide det så hurtigt som muligt ; ) Sådan havde vi det også : ) Du må endelig skrive når I har fundet ud af det!

 

Vi var til nf-scanning i torsdags, dagen efter vi kom hjem fra dk. Hvor var det dejligt at se den lille igen! Nu ligner hun jo en lille baby, ift sidste scanning der mere viste en lille bønne ; )

Vi skal til næste scanning den 21/4, så der er ikke så længe til : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor spændende for jer begge...

Jeg kan næsten heller ikke vente til næste scanning. Nu 1 måned igen.

Hvis jeg skulle have en kønsscanning skulle vi køre en time + betale 600 kr, så tror vi venter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvor spændende for jer begge...

Jeg kan næsten heller ikke vente til næste scanning. Nu 1 måned igen.

Hvis jeg skulle have en kønsscanning skulle vi køre en time + betale 600 kr, så tror vi venter...

Vi var også til en trygheds scanning i uge 8, og tror man får 20% rabat ved 2. scanning... Havde vist egentlig regnet mig frem til 360kr...

Kan godt forstå I prioriterer at vente, når der også er så langt transport tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå I vil vide det så hurtigt som muligt ; ) Sådan havde vi det også : ) Du må endelig skrive når I har fundet ud af det!

Vi var til nf-scanning i torsdags, dagen efter vi kom hjem fra dk. Hvor var det dejligt at se den lille igen! Nu ligner hun jo en lille baby, ift sidste scanning der mere viste en lille bønne ; )

Vi skal til næste scanning den 21/4, så der er ikke så længe til : )

Ja, så stor forskel på de to scanninger... :) Glæder mig vildt meget til kønsscanning, både for at få kønnet, men også for at se baby igen... :)

Har hun så et navn nu..? Eller er I ikke nået frem til det endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER