Nynne1984

Feber

8 indlæg i dette emne

Man behøver ikke være bekymret når man har influenza med feber sidst i graviditeten vel ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor høj er din feber?

Jeg havde lidt feber først på ugen. Min jm spurgte faktisk til det, men sagde intet til det, fordi den ikke var høj.

Jeg ved ikke, hvornår man skal reagere, men hvis den er meget høj ville jeg nok ringe til fødegangen bare for lige at tjekke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor høj er din feber?

Jeg havde lidt feber først på ugen. Min jm spurgte faktisk til det, men sagde intet til det, fordi den ikke var høj.

Jeg ved ikke, hvornår man skal reagere, men hvis den er meget høj ville jeg nok ringe til fødegangen bare for lige at tjekke

Altså nu er den ikke høj. Jeg tog den da jeg lige begyndte at fryse osv (hvilket jo plejer at betyde at den stiger)... Der var den 38.3... Skyndte mig at tage to Panodil for at den ikke skulle stige til HØJT. Men så blir den jo holdt kunstigt nede nu hvor den er 38.1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig, ville jeg se tiden lidt an. Men jeg har altså også tendens til at reagere meget sent, skal det lige siges. Hvis du på nogen måde er bekymret, så ring med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville altså ringe, om ikke andet for at få at vide, hvornår du skal reagere - ved bestemt temperatur eller efter bestemt tid.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. :kram2

Men der er heldigvis nogle gode, lange dage inden det bliver torsdag. Jeg hepper på god bedring til dig! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER