faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Ha ha, ved du hvem det skulle være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det kan jeg

Men nøj et andet problem bliver, min kost, min jdm har gennem hele graviditeten, at jeg ikk skulle tænke over hvad jeg spiste, men bare skulle spise lige hvad jeg havde lyst til, især fordi jeg ikk har haft den store appetit. Og nu skal jeg til at sætte restriktioner på hvad jeg må spise, og stadig for Guds skyld ikke tabe mig. Så tror det bliver lidt svær, så glæder mig til at komme til diætist og høre hende

Men det hele kommer nok til at være virkelig dårligt planlagt, for starter jo i praktik i morgen på Holbæk sygehus, men skal indkaldes til alverdens kontroller og samtaler på Roskilde Så håber på et forstående praktiksted, og håbe på, at jeg kan ligge min studiedag de dage hvor jeg skal på Roskilde.

Ja det bliver nok lidt et puslespil at finde på noget mad som du kan spise og har lyst til hehe Men diætisterne plejer at være rigtig dygtige. 

Og jeg er sikker på at praktikstedet nok skal tage hensyn til dig.  :kiss

Jeg skal til glukosebelastningstest på fredag  :kuller   Krydser alt hvad jeg kan og håber på det bedste.. Men nu må vi se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver nok lidt et puslespil at finde på noget mad som du kan spise og har lyst til hehe Men diætisterne plejer at være rigtig dygtige.

Og jeg er sikker på at praktikstedet nok skal tage hensyn til dig. :kiss

Jeg skal til glukosebelastningstest på fredag :kuller Krydser alt hvad jeg kan og håber på det bedste.. Men nu må vi se..

Lige nu er det avokado, rugbrød, knækbrød med skinkeost, og kødpålæg. Om aftenen primært kød salat og lidt brød eller pasta så der også kommer lidt kulhydrater. Og så gulerødder masser af gulerødder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej kan ikk huske hvad hun hed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver nok lidt et puslespil at finde på noget mad som du kan spise og har lyst til hehe Men diætisterne plejer at være rigtig dygtige.

Og jeg er sikker på at praktikstedet nok skal tage hensyn til dig. :kiss

Jeg skal til glukosebelastningstest på fredag :kuller Krydser alt hvad jeg kan og håber på det bedste.. Men nu må vi se..

Puha, held og lykke med glukosebelastningen! Håber ikke det er for slemt og håber alt ser fint ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hun faktisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0 i dag!! Kun 6 uger til jeg er inden for normal fødselsperiode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0 i dag!! Kun 6 uger til jeg er inden for normal fødselsperiode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt at tiden den går så stærkt, tænk at du om 6 uger ikk skal være nervøs for at gå i fødsel.

Det med babyværelse, det er jo faktisk ikk så vigtigt til en start, der går jo noget tid inden hab skal bruge det. Men kan godt forstå du gerne snart vil ha ordnet pusleplads og tøj opbevaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det går hurtigt lige pludselig!! Synes også det er så hyggeligt, at man kan kommunikere lidt med dem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikk finde ud af hvad der er hvad? Tror måske han ligger med røven op mod ribbene, eller sådan plejer han. I går aftes valgte han at ligge sig i tværleje, det var en fantastisk følelse, kunne sidde ordentlig, spise, ikk kæmpe når jeg skulle vende mig. Fantastisk følelse. Og så i morges lå han igen som han plejer i den ene side, og her til eftermiddag er han rykket lidt mere hen i modsat side.

Aldrig om han har rokeret så meget rundt. Han har eller ligget i min højre side de sidste to måneder tror jeg.

Jeg er heller ikke helt sikker på hvad der er hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke helt sikker på hvad der er hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0 i dag!! Kun 6 uger til jeg er inden for normal fødselsperiode Manden fik lidt stress da jeg nævnte det i dag. Han havde lovet at babyværelset ville stå klar inden babys ankomst, men det når det ikke. Han skal jo heller ikkebeuge det det første stykke tid, men ville gerne snart have styr på pusleplads mm. Og have et eller andet sted at opbevare al babytøjet. Men kunne jo også konstatere, da jeg pakkede al mig gamle tøj ud, at der kommer til at gå laaaang tid før jeg kan bruge meget af det igen - så måske jeg bare skulle rydde lidt ud i mit eget tøj og gøre plads til lillemanden

Synes her er blevet så stille herinde!! Hvor er i alle sammen henne?

Ja tænk som tiden går stærkt pludselig. Jeg er 28+4 idag.. Og er også ved at få lidt stress over at vores puslebord ikke er blevet malet endnu. Må få manden til at skille det ad i aften så vi kan få det afleveret til maleren i denne uge. 

Jeg har været travlt optaget hele weekenden.. Update kommer nedenfor.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikk finde ud af hvad der er hvad? Tror måske han ligger med røven op mod ribbene, eller sådan plejer han. I går aftes valgte han at ligge sig i tværleje, det var en fantastisk følelse, kunne sidde ordentlig, spise, ikk kæmpe når jeg skulle vende mig. Fantastisk følelse. Og så i morges lå han igen som han plejer i den ene side, og her til eftermiddag er han rykket lidt mere hen i modsat side.

Aldrig om han har rokeret så meget rundt. Han har eller ligget i min højre side de sidste to måneder tror jeg.

Hehe min lille mand rykker også noget rundt i disse dage.. syntes ellers han har ligget pænt stabilt i hø side.. med hovedet nedad og numsen op. Men så vendte han sig pludselig fra torsdag til fredag.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men min weekend begyndte godt og skidt..

Fredag startede jeg med en glukosebelastningstest. Manden og jeg startede med at være lidt morgensure så det var ikke den bedste start på dagen.

Og så endte mit blodsukker med at lande på 8,3 som er i grænseområdet, så jeg fik en helt gratis ny test om 4 uger !!  :boo  Jeg ved at jeg i de kommende uger ville have godt af at passe lidt på med hvad jeg spiser og hvordan jeg motionere, da jeg læner mig kraftigt op af en diabetes. Kan næsten ikke overskue det.

Nå men bagefter ventede vi så i 35 min på ar komme ind til lægesamtale/vækstscanning. Hvilket pissede min kære mand endnu mere af. Ifølge ham så ville det jo aldrig ske i det privat ha ha ha Ja min mand duer ikke til den slags. Men vi kom ind og lille M var efter bogen 1207 gram (Jeg var 28+1) og han havde i dagens anledning valgt at vende sig over natten og lå derfor med hovedet oppe og numsen ned. Han har ligget hovedet ned og numsen op i flere uger. 

Nå men efter vellykket scanning skyndte vi os til lilleliv.dk - en scanningsklinik inde i Kbh. Hvor vi kl 12 havde en tid til en 3D scanning med mine forældre. Vi var alle spændte og endte så med at måtte vente i godt 40 min på at komme ind!! Ja i må selv gætte hvordan det påvirkede min mands temperament !!! Han var ude i skranken og brokke sig et par gange. For nu var vi jo på en privat klinik. Al denne ventetid gjorde desværre at min mand ikke var særlig meget med da jeg så blev scannet. Hans tanker var andre steder og han sad en del med sin mobil. Det var jeg noget ked af - da vi jo endelig skulle se vores søn. Det hjalp så heller ikke at knægten faktisk umiddelbart ligner mig mest. Min mand spurgte om jeg nu var sikker på at det var ham der var faderen. (Ja hans humør var bare på toppen!!! ) Det fik vi så også lige diskuteret på vej ud til frokost bagefter.

For ja vi skulle så ud og spise frokost med mine forældre bagefter. Det endte så med at være super hyggeligt og stemningen vendte (for min mands side) og det endte med at være rigtig dejligt.

Bagefter kørte vi til Lyngby for at købe noget Hay baby sengetøj . som er ved at udgå. Og vi kom i Ønskebørn og så en sprit ny model af autostol fra Recaro (Den hedder Zero 1) og den forelskede vi os i. Så nu håber vi at den måske er med på en af de kommende babymesser. Den er nemlig godkendt til i-size og kan dreje 360 grader - hvilket er perfekt når baby skal ind og ud af bilen. Og så kan den bruges til baby M er 4 - 4,5 år gammel :) 

Lørdag var jeg forbi mine forældre og hente/høste lit over 6 kg blommer. De 3,1 kg blev straks lavet til marmelade og de sidste 3,2 kg skal i morgen renses og lægges i fryseren. 

Søndag kørte vi en tur til tyskland med nogle gode venner og shoppede sodavand, vaskemiddel slik osv.  

Idag mandag har jeg så været til første fødselsforberedelse. Det var helt vildt godt og det var egentlig mest træning og så snak om hvem vi er hver især og så noget om bækkenbunden og knibeøvelser. :) 

 

Håber i andre har haft en dejlig weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men min weekend begyndte godt og skidt..

Fredag startede jeg med en glukosebelastningstest. Manden og jeg startede med at være lidt morgensure så det var ikke den bedste start på dagen.

Og så endte mit blodsukker med at lande på 8,3 som er i grænseområdet, så jeg fik en helt gratis ny test om 4 uger !! :boo Jeg ved at jeg i de kommende uger ville have godt af at passe lidt på med hvad jeg spiser og hvordan jeg motionere, da jeg læner mig kraftigt op af en diabetes. Kan næsten ikke overskue det.

Nå men bagefter ventede vi så i 35 min på ar komme ind til lægesamtale/vækstscanning. Hvilket pissede min kære mand endnu mere af. Ifølge ham så ville det jo aldrig ske i det privat ha ha ha Ja min mand duer ikke til den slags. Men vi kom ind og lille M var efter bogen 1207 gram (Jeg var 28+1) og han havde i dagens anledning valgt at vende sig over natten og lå derfor med hovedet oppe og numsen ned. Han har ligget hovedet ned og numsen op i flere uger.

Nå men efter vellykket scanning skyndte vi os til lilleliv.dk - en scanningsklinik inde i Kbh. Hvor vi kl 12 havde en tid til en 3D scanning med mine forældre. Vi var alle spændte og endte så med at måtte vente i godt 40 min på at komme ind!! Ja i må selv gætte hvordan det påvirkede min mands temperament !!! Han var ude i skranken og brokke sig et par gange. For nu var vi jo på en privat klinik. Al denne ventetid gjorde desværre at min mand ikke var særlig meget med da jeg så blev scannet. Hans tanker var andre steder og han sad en del med sin mobil. Det var jeg noget ked af - da vi jo endelig skulle se vores søn. Det hjalp så heller ikke at knægten faktisk umiddelbart ligner mig mest. Min mand spurgte om jeg nu var sikker på at det var ham der var faderen. (Ja hans humør var bare på toppen!!! ) Det fik vi så også lige diskuteret på vej ud til frokost bagefter.

For ja vi skulle så ud og spise frokost med mine forældre bagefter. Det endte så med at være super hyggeligt og stemningen vendte (for min mands side) og det endte med at være rigtig dejligt.

Bagefter kørte vi til Lyngby for at købe noget Hay baby sengetøj . som er ved at udgå. Og vi kom i Ønskebørn og så en sprit ny model af autostol fra Recaro (Den hedder Zero 1) og den forelskede vi os i. Så nu håber vi at den måske er med på en af de kommende babymesser. Den er nemlig godkendt til i-size og kan dreje 360 grader - hvilket er perfekt når baby skal ind og ud af bilen. Og så kan den bruges til baby M er 4 - 4,5 år gammel :)

Lørdag var jeg forbi mine forældre og hente/høste lit over 6 kg blommer. De 3,1 kg blev straks lavet til marmelade og de sidste 3,2 kg skal i morgen renses og lægges i fryseren.

Søndag kørte vi en tur til tyskland med nogle gode venner og shoppede sodavand, vaskemiddel slik osv.

Idag mandag har jeg så været til første fødselsforberedelse. Det var helt vildt godt og det var egentlig mest træning og så snak om hvem vi er hver især og så noget om bækkenbunden og knibeøvelser. :)

Håber i andre har haft en dejlig weekend :)

Øv for en start på weekenden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk rigtigt hvad jeg vil med det her opslag.

Men efter jeg er startet i praktik, som i at jeg har været der i lidt over en uge. Så er jeg simpelthen så død når jeg kommer hjem, kan ikk tage mig sammen til noget som helst, og jeg er helt smadderet i kroppen, primært øvre ryg og lænd, og selvfølgelig min kære iskias.

Så når jeg kommer hjem lidt i fire, ligger jeg mig på sofaen, og kæresten må så stå for alt det praktiske når han kommer hjem. Og så går jeg i seng omkring kl 21, for bare st kunne hænge nogenlunde sammen i praktikken.

Når jeg er i praktikken, føler jeg at jeg glemmer hele tiden, at jeg ikk kan have overblik over mine to patienter, og føler mig virkelig uduelig.

Men altså træthed og ømhed er vel ikk nok til at sige at jeg ikk kan klare praktikken eller er det??

Har samtidig også fået min dato for eksamen, og den fra skolen som skal komme ud, en jeg slet ikk kender fordi hun er fra en anden skole, ville ikke rykke min dato ret meget i forhold til hvornår jeg havde sidste dag.

Så skal selvfølgelig til eksamen den 6/10 som ikke nok med st være anden sidste dag, så også er årsdagen for min fars død.

Men åh kan bare mærke at jeg virkelig har problemer med mit overskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk rigtigt hvad jeg vil med det her opslag.

Men efter jeg er startet i praktik, som i at jeg har været der i lidt over en uge. Så er jeg simpelthen så død når jeg kommer hjem, kan ikk tage mig sammen til noget som helst, og jeg er helt smadderet i kroppen, primært øvre ryg og lænd, og selvfølgelig min kære iskias.

Så når jeg kommer hjem lidt i fire, ligger jeg mig på sofaen, og kæresten må så stå for alt det praktiske når han kommer hjem. Og så går jeg i seng omkring kl 21, for bare st kunne hænge nogenlunde sammen i praktikken.

Når jeg er i praktikken, føler jeg at jeg glemmer hele tiden, at jeg ikk kan have overblik over mine to patienter, og føler mig virkelig uduelig.

Men altså træthed og ømhed er vel ikk nok til at sige at jeg ikk kan klare praktikken eller er det??

Har samtidig også fået min dato for eksamen, og den fra skolen som skal komme ud, en jeg slet ikk kender fordi hun er fra en anden skole, ville ikke rykke min dato ret meget i forhold til hvornår jeg havde sidste dag.

Så skal selvfølgelig til eksamen den 6/10 som ikke nok med st være anden sidste dag, så også er årsdagen for min fars død.

Men åh kan bare mærke at jeg virkelig har problemer med mit overskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er jo svært at sige, der er ikke nogen af os andre, der kan mærke hvordan du har det! Men det overrasker mig ikke at du har det sådan, og synes heller ikke det lyder unormalt. Har mere eller mindre haft et på samme måde under hele graviditeten - især i starten med al den kvalme, så blev det lidt bedre i midten og her de sidste uger før jeg gik på ferie begyndte jeg også at føle mig virkelig distræt/glemsom og kunne ikke andet end at arbejde og sove - gik i seng kl 21 på hverdage, fredag efter arbejde fik jeg altid en 4-timers lur og faldt alligevel i søvn allerede kl 21 igen. Mit sociale liv har generelt stået på pause under hele graviditeten - jeg har ikke kunnet overskue aftaler i hverdagene og nærmest maks en aftalte Per weekend.

Det var især de mange timer i bil, der var slemme for min iskias og i løbet af dagen var det som regel ikke så slemt, hvis jeg kunne komme op og gå og stå lidt. Det med glemsomhed og være distræt tror jeg mere er noget man selv føler - der var i hvert fald ingen andre der lagde mærke til det og lavede da heller ikke nogen "ulykker". Du er vel også under supervision med de patienter du passer?

Personligt ville jeg ikke have lyst til at sygemelde mig fra arbejde pga træthed og lignende, "bare" for at kunne opretholde socialt liv, og for at kunne deltage i opvask, madlavning, rengøring mm. Min mand har da synes det har været hårdt, men vi klarer den. Kan godt se det selvfølgelig kan være noget andet, hvis man i forvejen har tumlinger derhjemme og man ikke har den luksus bare at kunne smide sig på sofaen. I mit hoved er man syg fra arbejde, når man ikke kan noget som helst andet end at ligge i sengen/sofaen - altså selvom man ikke går på arbejde. Ville ikke bryde mig om at blive set på gaden/til sociale ting mm hvis jeg var sygemeldt. Men det er min holdning, og ved godt mange nok ikke deler den eller synes jeg er for skrap. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg nyder at være gået på barsel nu og har det (overraskende!) meget bedre i min krop. Væk er iskiassmerter, bækkensmerter mm.. Det er fantastisk at kunne tage eftermiddagslure. Og ikke mindst at kunne se venner og familie oftere igen :)

Du har jo også planlagt din praktik til at vare ret tæt på termin, ik? Det er jo helt ok at ombestemme sig og lægge en ny plan. Nu har du fordelen af at være studerende, så der er vel ikke så meget med at de vil kræve lægeerklæring osv? Måske i forhold til eksamensforsøg? Men hvis du stopper praktikken nu, betyder det så ikke "bare" at du skal tage den på et andet tidspunkt? Vil det have nogen betydning i forhold til at kunne få udbetalt SU mm?

Kan godt forstå d. 6/10 er en svær dato for dig - og det tilføjer måske også lidt til udmattelsen at gå og rænke over eksamen og sammenfaldet med den dato?

I sidste ende skal du jo passe på dig selv og baby og høre hvad du har det bedst med. Sådan helt groft sagt - er der nogen der vil komme og takke dig for at du død og pine gennemførte praktikken?

Jeg bryder mig bestemt heller ikk om, at melde mig syg med mindre jeg er syg. Og hvis jeg melder mig syg som fx i dag, hvor lænden og ryggen drillede vildt, så bevæger jeg mig heller ikk ud for en dør, netop fordi jeg ikk har det godt med st skulle møde nogen.

Men efter en praktikdag, har jeg bare ikk overskuddet til at skulle læse det jeg skal ved siden af, skal jo læse 400 sider løbende i praktikken inden eksamen. Og de studiedage jeg har, går enten med at være til jdm eller læge, og hvis ikke det så bruger jeg tiden på at lade op.

Men jo min praktik slutter 16 dage før min termin, og ifølge skolen har jeg ret til 4 ugers barsel. Og hvis jeg skal gå fra før det kræver det en lægeerklæring, i forhold til at kunne få udbetalt SU.

Men jo hvis jeg ikk gennemføre praktikken nu, så skal jeg starte op på den om et år, der er heldigvis ingen problemer i forhold til SU.

Jeg ved at jeg vil være ekstrem stolt af at kunne gennemføre tiltrods for graviditeten, men alligevel hr jeg det også sådan lidt, skal jeg virkelig ofre mig selv for at kunne opnå det, til et måske lavere niveau end hvad jeg normalt ville kunne præstere.

Og jo er heldigvis under supervison, dog virkede det ikk ret meget sådan i går da jeg var der. Der var godt nok en nyuddannet sygeplejerske som skulle stå bag mig, men hun havde travlt med alt muligt andet, og måtte derfor søge hjælpe hos forskellige andre. Tror jeg havde 4 forskellige indover i går, udover hende som skulle superviserer mig.

Og det stressede mig faktisk lidt, for det kan godt være at jeg er på modul 11, men keg kender forsat ikk til særlig meget lige i forhold til den her afdeling, så føler lidt at jeg bare bliver kastet ud i det, og ikke bliver spurgt ind til om jeg har husket det og det. Og de forventer også bare at jeg kender deres dokumentationssystemt 100% og lige ved hvor og hvilke steder jeg nu skal huske at dokumentere det ene og det andet. (Skal lige siges, at min sidste praktik var i psyk, hvor der ikk blev dokumenteret på samme måde, men at vi skrev i journalen og ikke esd).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bryder mig bestemt heller ikk om, at melde mig syg med mindre jeg er syg. Og hvis jeg melder mig syg som fx i dag, hvor lænden og ryggen drillede vildt, så bevæger jeg mig heller ikk ud for en dør, netop fordi jeg ikk har det godt med st skulle møde nogen.

Men efter en praktikdag, har jeg bare ikk overskuddet til at skulle læse det jeg skal ved siden af, skal jo læse 400 sider løbende i praktikken inden eksamen. Og de studiedage jeg har, går enten med at være til jdm eller læge, og hvis ikke det så bruger jeg tiden på at lade op.

Men jo min praktik slutter 16 dage før min termin, og ifølge skolen har jeg ret til 4 ugers barsel. Og hvis jeg skal gå fra før det kræver det en lægeerklæring, i forhold til at kunne få udbetalt SU.

Men jo hvis jeg ikk gennemføre praktikken nu, så skal jeg starte op på den om et år, der er heldigvis ingen problemer i forhold til SU.

Jeg ved at jeg vil være ekstrem stolt af at kunne gennemføre tiltrods for graviditeten, men alligevel hr jeg det også sådan lidt, skal jeg virkelig ofre mig selv for at kunne opnå det, til et måske lavere niveau end hvad jeg normalt ville kunne præstere.

Og jo er heldigvis under supervison, dog virkede det ikk ret meget sådan i går da jeg var der. Der var godt nok en nyuddannet sygeplejerske som skulle stå bag mig, men hun havde travlt med alt muligt andet, og måtte derfor søge hjælpe hos forskellige andre. Tror jeg havde 4 forskellige indover i går, udover hende som skulle superviserer mig.

Og det stressede mig faktisk lidt, for det kan godt være at jeg er på modul 11, men keg kender forsat ikk til særlig meget lige i forhold til den her afdeling, så føler lidt at jeg bare bliver kastet ud i det, og ikke bliver spurgt ind til om jeg har husket det og det. Og de forventer også bare at jeg kender deres dokumentationssystemt 100% og lige ved hvor og hvilke steder jeg nu skal huske at dokumentere det ene og det andet. (Skal lige siges, at min sidste praktik var i psyk, hvor der ikk blev dokumenteret på samme måde, men at vi skrev i journalen og ikke esd).

Det lyder også som en ambitiøs plan du har lagt dig! Man skal ikke undervurdere det at være ny et sted, det tærer virkelig på krafterne. Og du er der jo også for at lære noget og ikke for at være gratis arbejdskraft. Så på den måde synes jeg også du skylder dem mindre og dig selv mere, hvis det giver mening. Altså, det er jo mening du skal have noget ud af det her ophold og ikke bare overleve det. Og oven i det har du nu fået gdm. Den gang du lagde planen for praktik vidste du jo heller ikke du skulle til så mange ekstra undersøgelser/samtaler.

Du må føle godt efter i maven hvad der føles mest rigtigt! Og så skal du måske tage en snak med din læge om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også som en ambitiøs plan du har lagt dig! Man skal ikke undervurdere det at være ny et sted, det tærer virkelig på krafterne. Og du er der jo også for at lære noget og ikke for at være gratis arbejdskraft. Så på den måde synes jeg også du skylder dem mindre og dig selv mere, hvis det giver mening. Altså, det er jo mening du skal have noget ud af det her ophold og ikke bare overleve det. Og oven i det har du nu fået gdm. Den gang du lagde planen for praktik vidste du jo heller ikke du skulle til så mange ekstra undersøgelser/samtaler.

Du må føle godt efter i maven hvad der føles mest rigtigt! Og så skal du måske tage en snak med din læge om det?

Ja meget ambitiøs det ved jeg desværre godt. Men tænkte går den så går den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget ambitiøs det ved jeg desværre godt. Men tænkte går den så går den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, godt husket! Har nu heller aldrig hørt at hun skulle være strid, men man kan jo aldrig vide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en milepæl er nået, 30+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en milepæl er nået, 30+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER