faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Hej alle. Samtalen med lægen gik rigtig fint. Lægen var rigtig forstående, hun talte plusser og minusser for det hele. Venter nu på at få taget blodprøven til NIPT. Jeg bliver ringet op med svaret om 1-2 uger. Hvis der stadig er en høj risiko kan vi få foretaget moderkagebiopsien hvis vi ønsker det.

Lige om lidt skal jeg hjem og slappe af indtil jeg henter to forventningsfulde 5-årige hjem til legeaftale!

God dag allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig dejlige nyheder, er glad på jeres vegne!

Jeg spørger nok dumt nu, er NIPT ikke 100% sikker?

Knus til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg så gjort, medmindre han decideret ikke vil vide kønnet? For jeg kunne nok ikke tie stille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NIPT er stadig kun en risikoberegning. Den er 99% sikker for downs og lidt mindre for trisomi 13 og 18. Det har noget at gøre med, at man skal kunne finde nok af fosterets dna i moderens blod og at der vist er en ekstrem lille risiko for, at det er moderens dna de kommer til at kigge på i stedet. Undskyld jeg lige bryder ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NIPT er stadig kun en risikoberegning. Den er 99% sikker for downs og lidt mindre for trisomi 13 og 18. Det har noget at gøre med, at man skal kunne finde nok af fosterets dna i moderens blod og at der vist er en ekstrem lille risiko for, at det er moderens dna de kommer til at kigge på i stedet. Undskyld jeg lige bryder ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Samtalen med lægen gik rigtig fint. Lægen var rigtig forstående, hun talte plusser og minusser for det hele. Venter nu på at få taget blodprøven til NIPT. Jeg bliver ringet op med svaret om 1-2 uger. Hvis der stadig er en høj risiko kan vi få foretaget moderkagebiopsien hvis vi ønsker det.

Lige om lidt skal jeg hjem og slappe af indtil jeg henter to forventningsfulde 5-årige hjem til legeaftale!

God dag allesammen

Ej hvor er det bare godt at i kan få taget NIPT prøven :) Så håber vi at den kommer med gode svar :)

Håber legeaftalen gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende når kæresten ikk gider tage til kønsscanning, eller han gider ikke bruge penge på det når vi kan få det gratis til md. Har ellers set et tilbud til 270 kroner hos lillekbh'er Kan slet ikk overtale ham.

Og synes heller ikk at jeg kan være bekendt at tage afsted alene.

Vi har faktisk også købt det tilbud og skal afsted på lørdag. Men kan du ikke prøve at fortælle din kæreste hvorfor det betyder meget for dig at få kønnet af vide ? Min mad og jeg er rimelig "kontrolleret" anlagt.. vi kan godt lide at have styr på tingene.. og ligesom være klar. Du ved tjek-lister er et hit hos mig.. Så det var ikke svært for mig at overtale manden , da vi ligesom kan planlægge lidt bedre med farve-indkøb og sådan når vi ved hvad det bliver. Ja man kan sagtens købe unisex ting.. men vi vil da gerne have nogle ting i drenge eller pige-farver :) Prøv at tage en snak med din kæreste igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vist ikke i tvivl længere om at jeg kan mærke baby :) Har flere gange i dage følt en kilden eller som om en lille fisk smuttede med halen. Det var det samme sted flere gang i træk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vist ikke i tvivl længere om at jeg kan mærke baby :) Har flere gange i dage følt en kilden eller som om en lille fisk smuttede med halen. Det var det samme sted flere gang i træk.

Ej hvor fedt :) Stort tillykke :) Hvor langt er du nu ? Jeg glæder mig HELT VILDT til jeg kan mærke blup :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt :) Stort tillykke :) Hvor langt er du nu ? Jeg glæder mig HELT VILDT til jeg kan mærke blup :) :loveshower

Er 16+3 :) Så det er selvfølgelig tidligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 16+3 :) Så det er selvfølgelig tidligt!

Jeg har læst lidt om det de sidste dage.. og der er mange der kan mærke noget fra 16+0 :) Så det passer jo meget fint :) Jeg er 13+5 i dag.. så der går lige lidt med mig endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vist ikke i tvivl længere om at jeg kan mærke baby :) Har flere gange i dage følt en kilden eller som om en lille fisk smuttede med halen. Det var det samme sted flere gang i træk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk også købt det tilbud og skal afsted på lørdag. Men kan du ikke prøve at fortælle din kæreste hvorfor det betyder meget for dig at få kønnet af vide ? Min mad og jeg er rimelig "kontrolleret" anlagt.. vi kan godt lide at have styr på tingene.. og ligesom være klar. Du ved tjek-lister er et hit hos mig.. Så det var ikke svært for mig at overtale manden , da vi ligesom kan planlægge lidt bedre med farve-indkøb og sådan når vi ved hvad det bliver. Ja man kan sagtens købe unisex ting.. men vi vil da gerne have nogle ting i drenge eller pige-farver :) Prøv at tage en snak med din kæreste igen :)

Er helt enig - prøv at tale med ham igen. Har I nogle fællesvenner som har fået børn for nylig eller har han en ven som har fået et barn for nylig? Nogle gang kan en man til man snak hjælpe lidt. Jeg havde lige det modsatt med mine første to - faren ville vide det og jeg vil ikke! Håber det lykkes for dig. Jeg krydser fingre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk også købt det tilbud og skal afsted på lørdag. Men kan du ikke prøve at fortælle din kæreste hvorfor det betyder meget for dig at få kønnet af vide ? Min mad og jeg er rimelig "kontrolleret" anlagt.. vi kan godt lide at have styr på tingene.. og ligesom være klar. Du ved tjek-lister er et hit hos mig.. Så det var ikke svært for mig at overtale manden , da vi ligesom kan planlægge lidt bedre med farve-indkøb og sådan når vi ved hvad det bliver. Ja man kan sagtens købe unisex ting.. men vi vil da gerne have nogle ting i drenge eller pige-farver :) Prøv at tage en snak med din kæreste igen :)

Der var da ikk tilbud på deres weekend tider var det det?? Hvis man læser det med småt, var det så ikk kun hverdage fra 10-15.30

Men har forklaret det. Men han regner jo med at vi helt sikkert får kønnet af vide til md, og så kan vi jo sagtens købe kønsbestemt der efter. Det jo ikk fordi vi ikke vil vide kønnet for det vil han bestemt også.

Men har forklaret ham det, og han synes det var dumt at skulle bruge penge på det og tid på kørsel frem og tilbage for noget vi vil få af vide gratis nogle uger efter.

Men ha det er lidt irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blupimaven der står det her inden på den deal side der.

Scanningen foregår mandag-fredag 9.30-15.45. Den sidste tidsbestilling til kønsscanning er mandag-fredag kl. 15:45 og til 3D scanning er kl. 15:30, så scanningen afsluttes kl. 16:00

*Ved tidsbestilling udenfor dette tidsrum bliver tiden annulleret uden varsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære søde damer, i morgen tager min kæreste og jeg til New York - og jeg vil helt sikkert shoppe lidt til babypigen - nogen der har tips til amerikanske butikker nmed fint babytøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var da ikk tilbud på deres weekend tider var det det?? Hvis man læser det med småt, var det så ikk kun hverdage fra 10-15.30

Men har forklaret det. Men han regner jo med at vi helt sikkert får kønnet af vide til md, og så kan vi jo sagtens købe kønsbestemt der efter. Det jo ikk fordi vi ikke vil vide kønnet for det vil han bestemt også.

Men har forklaret ham det, og han synes det var dumt at skulle bruge penge på det og tid på kørsel frem og tilbage for noget vi vil få af vide gratis nogle uger efter.

Men ha det er lidt irriterende.

Hov jo der står hverdage fra 9.30 til 15.45. Må ringe og spørge dem ad i morgen om vi kan få lov at bruge den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære søde damer, i morgen tager min kæreste og jeg til New York - og jeg vil helt sikkert shoppe lidt til babypigen - nogen der har tips til amerikanske butikker nmed fint babytøj?

Baby Gab ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jo der står hverdage fra 9.30 til 15.45. Må ringe og spørge dem ad i morgen om vi kan få lov at bruge den :)

ja ville lige gøre opmærksom på det ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære søde damer, i morgen tager min kæreste og jeg til New York - og jeg vil helt sikkert shoppe lidt til babypigen - nogen der har tips til amerikanske butikker nmed fint babytøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jo der står hverdage fra 9.30 til 15.45. Må ringe og spørge dem ad i morgen om vi kan få lov at bruge den :)

Der står et sted at tiden bliver annulleret uden varsel, hvid man ikke overholder tidsrummet - lyder ret strengt hva'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står et sted at tiden bliver annulleret uden varsel, hvid man ikke overholder tidsrummet - lyder ret strengt hva'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0 i dag.. og kønsscanning i overmorgen (lørdag) Hold nu op hvor jeg er spændt.. !!  :loveshower  :kuller

Skal lige fejret mandens fødselsdag som er i morgen - ud og spise og så gæster til middag lørdag aften :) 

Dertil står den på barnedåb søndag.. Det kan kun blive en god weekend :) Håber i alle får en dejlig weekend (trods det dårlige vejr der er varslet...)  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0 i dag.. og kønsscanning i overmorgen (lørdag) Hold nu op hvor jeg er spændt.. !!  :loveshower  :kuller

Skal lige fejret mandens fødselsdag som er i morgen - ud og spise og så gæster til middag lørdag aften :)

Dertil står den på barnedåb søndag.. Det kan kun blive en god weekend :) Håber i alle får en dejlig weekend (trods det dårlige vejr der er varslet...)  :balloons

Åh det bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde :gravid  :kuller  Har du selv en fornemmelse af om det bliver en dreng eller en pige? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0 i dag.. og kønsscanning i overmorgen (lørdag) Hold nu op hvor jeg er spændt.. !! :loveshower :kuller

Skal lige fejret mandens fødselsdag som er i morgen - ud og spise og så gæster til middag lørdag aften :)

Dertil står den på barnedåb søndag.. Det kan kun blive en god weekend :) Håber i alle får en dejlig weekend (trods det dårlige vejr der er varslet...) :balloons

Ej det bliver godt nok spændende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER