faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

On 8/10/2016 at 1:32 PM, AS2014 said:

Hold da op hvor spændende!!! Hvornår bliver det så - hvis du vil dele datoen?

Jamen det bliver mandag d.24 :) Tidspunktet er ikke fastlagt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, LilleM said:

Jeg skulle kun gå til 38+4, fødte i torsdags og er lige blevet udskrevet i dag efter et helt forfærdeligt forløb. Har intet overskud til at fortælle eller forklare, men baby har det godt :loveshower.

 

Pøj pøj til resten af oktober babyerne! :gravid

Stort tillykke med baby.. :) :kiss:balloons   Håber du snart er ovenpå igen på dit kedelige forløb. Stort knus og kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, faf said:

Ej så er jeg da også blevet ramt af ondt i halsen, generel smerte i hele kroppen (hoved, lænd, nakke) og føler mig bare ynkelig. Kan slet ikk finde ro eller hvile i kroppen. Hvilket også resulterede i nærmest ingen nattesøvn i nat. 

Håber det kun er noget som hænger ved i er døgns tid og at jeg så er på toppen igen, men tvivler stærkt. 

crap... Rigtig god bedring til dig søde.. Jeg er også blevet forkølet !! Det stinker bare..  Og slet ikke det man kan overskue når man allerede føler man slet ikke kan få luft mere.. :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Blupimaven said:

crap... Rigtig god bedring til dig søde.. Jeg er også blevet forkølet !! Det stinker bare..  Og slet ikke det man kan overskue når man allerede føler man slet ikke kan få luft mere.. :( 

Tror måske nærmere at det er en omgang influenza, heldigvis uden feber. Men det kom bare sådan natten over, og er ikk som sådan snottet. Hr bare ondt i halsen og kroppen. 

 

Ej øv at du også er ramt, og så med din astma i forvejen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom lille Bertram til verden i går - ENDELIG efter regelmæssige veer, der startede lørdag aften, men som bare ikke gav noget. Det er nok det hårdeste jeg nogen sinde har været igennem, men når guldklumpen så er ude og ligger på ens mave, er det hele allerede glemt (næsten;). Vi forstår slet ikke han er vores og overlever på 3. døgn stort set helt uden søvn (fik da små lure i mine ve-pauser i pressefasen!). 

Dervar desværre ikke plads på barselshotellet hvor far bliver medindlagt, så vi er kommet på barselsafsnittet, hvor fædrene i princippet kun må være her mellem 8-22. Amningen fungerer slet ikke :( Og vi har skullet give modermælk i kop, da han også blev lidt påvirket af den lange fødsel. Det har bare været møg og har haft en del tudeture. Men prøver fortsat at kæmpe for amningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, AS2014 said:

Så kom lille Bertram til verden i går - ENDELIG efter regelmæssige veer, der startede lørdag aften, men som bare ikke gav noget. Det er nok det hårdeste jeg nogen sinde har været igennem, men når guldklumpen så er ude og ligger på ens mave, er det hele allerede glemt (næsten;). Vi forstår slet ikke han er vores og overlever på 3. døgn stort set helt uden søvn (fik da små lure i mine ve-pauser i pressefasen!). 

Dervar desværre ikke plads på barselshotellet hvor far bliver medindlagt, så vi er kommet på barselsafsnittet, hvor fædrene i princippet kun må være her mellem 8-22. Amningen fungerer slet ikke :( Og vi har skullet give modermælk i kop, da han også blev lidt påvirket af den lange fødsel. Det har bare været møg og har haft en del tudeture. Men prøver fortsat at kæmpe for amningen.

Orgh stort stort tillykke med ham :wub og sikke dejligt navn. Hvor stor var lille Bertram? 

 

Men øv med at din mand ikk kan være der med jer hele tiden, og endnu mere øv med amningen. 

Men han er her og i har det godt :kuller:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer der har født:balloon::wub

Er selv 40+1 i dag og venter meget utålmodigt på at tøsen får lyst til at opsige sit lejemål og komme ud til os:wub

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, AS2014 said:

Så kom lille Bertram til verden i går - ENDELIG efter regelmæssige veer, der startede lørdag aften, men som bare ikke gav noget. Det er nok det hårdeste jeg nogen sinde har været igennem, men når guldklumpen så er ude og ligger på ens mave, er det hele allerede glemt (næsten;). Vi forstår slet ikke han er vores og overlever på 3. døgn stort set helt uden søvn (fik da små lure i mine ve-pauser i pressefasen!). 

Dervar desværre ikke plads på barselshotellet hvor far bliver medindlagt, så vi er kommet på barselsafsnittet, hvor fædrene i princippet kun må være her mellem 8-22. Amningen fungerer slet ikke :( Og vi har skullet give modermælk i kop, da han også blev lidt påvirket af den lange fødsel. Det har bare været møg og har haft en del tudeture. Men prøver fortsat at kæmpe for amningen.

Hold nu op det er længe siden jeg har været herinde! Men AS - kæmpe tillykke med Bertram, det er så fantastisk at få sin baby på brystet! :kuller

Håber så meget at i får amningen til at køre, et lille råd: lyt til dig selv! Der er desværre mange divergerende holdninger  selv på barselsafsnittet på RH.

Knus og endnu en gang tillykke :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/10/2016 at 1:30 PM, AS2014 said:

Så kom lille Bertram til verden i går - ENDELIG efter regelmæssige veer, der startede lørdag aften, men som bare ikke gav noget. Det er nok det hårdeste jeg nogen sinde har været igennem, men når guldklumpen så er ude og ligger på ens mave, er det hele allerede glemt (næsten;). Vi forstår slet ikke han er vores og overlever på 3. døgn stort set helt uden søvn (fik da små lure i mine ve-pauser i pressefasen!). 

Dervar desværre ikke plads på barselshotellet hvor far bliver medindlagt, så vi er kommet på barselsafsnittet, hvor fædrene i princippet kun må være her mellem 8-22. Amningen fungerer slet ikke :( Og vi har skullet give modermælk i kop, da han også blev lidt påvirket af den lange fødsel. Det har bare været møg og har haft en del tudeture. Men prøver fortsat at kæmpe for amningen.

Stort tillykke med lille Bertram. Vildt nok at du kunne sove i ve-pauserne i pressefasen :) 

Og hvor er det øv at der ikke er plads på barselshotellet.. !! Ja der må jeg jo slet ikke komme når jeg har fået KS :( 

Husk du kan stadig få amningen til at fungerer.. det hedder hud-mod-hud så meget af tiden som muligt.. og så ro på. Ingen besøg fra familie og venner nu. Det kræver ro og hvile til mor og barn at få gang i amningen. Men det kan sagtens lykkedes.. :) Stort knus fra mig :kiss :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11 October 2016 at 1:30 PM, AS2014 said:

Så kom lille Bertram til verden i går - ENDELIG efter regelmæssige veer, der startede lørdag aften, men som bare ikke gav noget. Det er nok det hårdeste jeg nogen sinde har været igennem, men når guldklumpen så er ude og ligger på ens mave, er det hele allerede glemt (næsten;). Vi forstår slet ikke han er vores og overlever på 3. døgn stort set helt uden søvn (fik da små lure i mine ve-pauser i pressefasen!). 

Dervar desværre ikke plads på barselshotellet hvor far bliver medindlagt, så vi er kommet på barselsafsnittet, hvor fædrene i princippet kun må være her mellem 8-22. Amningen fungerer slet ikke :( Og vi har skullet give modermælk i kop, da han også blev lidt påvirket af den lange fødsel. Det har bare været møg og har haft en del tudeture. Men prøver fortsat at kæmpe for amningen.

 

Et kæmpe tillykke med fødslen herfra! 

(Beklager mit fravær i rigtig lang tid - længere historie.) 

 

Nu skriver du ikke hvad der ikke fungere men med min første løb mælken først ordentlig til da jeg kom hjem og slappede af. Og min pige tog ikke ordentlig fat så jeg brugte en ammebriks (Medela) som en af sygeplejerskerne forslog. Alle andre blev ved med at hive i mine bryster og min datters mund og alt muligt. Det var hårdt og kan godt forstå og huske de mange mange tudeture :-( 

 

stort kram

 

MoarC

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10 October 2016 at 4:16 PM, LilleM said:

Jeg skulle kun gå til 38+4, fødte i torsdags og er lige blevet udskrevet i dag efter et helt forfærdeligt forløb. Har intet overskud til at fortælle eller forklare, men baby har det godt :loveshower.

 

Pøj pøj til resten af oktober babyerne! :gravid

 Stort tillykke!!! Ked af at læse det var er forærdeligt forløb :-( håber du snart er ovenpå igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er længe siden... "Lidt" for meget drama i mit liv siden april/maj og koblet med lejlighedsprojekter samt mit ældste barns pludselig mistrivsel i skole skulle jeg bare overleve. 

Mig og lillepigen (stadig i maven) har det ellers godt. 

38+4 i dag og vi skal snart have pks og er godt nok nervøs. 

 

Tillykke til mødrene med de oktoberbabyer som er ankommet!!! Og pøj pøj til resten. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i går fået tid til igangsættelse 2 dage før termin, da lillemanden han er scannet til at være 22,1% for lille, hvor han de sidste gange kun har været 17% for lille. Så nu er det farvel til hjemmefødsel og vandfødsel. Og så skal jeg føde på Roskilde. Skal ind på lørdag 39+0, og ha kørt endnu en ctg og så vil de forsøge at lave en ctg. 

 

Heldigvis er jeg så priviligeret at min hjemmefødsels jdm, har tilbudt at hvis vi har ønske eller behov for det, så vil hun gerne være tilstede under fødslen, også selvom den foregår på sygehuset. 

 

Så torsdag i næste uge, skal jeg ind til igangsættelse med ballonkateter, da jeg gerne vil forsøge at undgå medicin til at modne og så håber jeg at min krop selv laver veer, så jeg ogsp slipper for s-drop. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh faf, det er jeg ked af at høre. 

Har godt nok håbet på at du fik den hjemmefødsel som du ønskede! 

 

Sikke sødt af din JM! Jeg håber at du trods alt får en rigtig god fødsel - selvom det nu bliver på Roskilde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Frikadellen said:

Åh faf, det er jeg ked af at høre. 

Har godt nok håbet på at du fik den hjemmefødsel som du ønskede! 

 

Sikke sødt af din JM! Jeg håber at du trods alt får en rigtig god fødsel - selvom det nu bliver på Roskilde.

Taak håber også på det bedste. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/10/2016 at 1:30 PM, AS2014 said:

Så kom lille Bertram til verden i går - ENDELIG efter regelmæssige veer, der startede lørdag aften, men som bare ikke gav noget. Det er nok det hårdeste jeg nogen sinde har været igennem, men når guldklumpen så er ude og ligger på ens mave, er det hele allerede glemt (næsten;). Vi forstår slet ikke han er vores og overlever på 3. døgn stort set helt uden søvn (fik da små lure i mine ve-pauser i pressefasen!). 

Dervar desværre ikke plads på barselshotellet hvor far bliver medindlagt, så vi er kommet på barselsafsnittet, hvor fædrene i princippet kun må være her mellem 8-22. Amningen fungerer slet ikke :( Og vi har skullet give modermælk i kop, da han også blev lidt påvirket af den lange fødsel. Det har bare været møg og har haft en del tudeture. Men prøver fortsat at kæmpe for amningen.

Helt tilfældigt kiggede jeg lige ind her og kunne læse du har født jeres lille prins :wub 

kæmpe stort tillykke til jer begge søde :kiss 

håber snart amningen er oppe og kører :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er lille Anine kommet til verden:wub Hun blev født d. 16. oktober ( 40+6 ) efter en lynhurtig og nem hjemmefødsel der tog knap en time:blink Hun vejede 2900 gram og 51 cm, så en fin lille prinsesse:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/10/2016 at 2:45 PM, AS2014 said:

Nå 39+5... Stadig massere slim afgang og mens-agtig murren og lændesmerter... Men ikke så meget andet.

Var til tjek på fødegangen i dag og heldigvis er blodprøver og blodtryk fint, så de er ikke så bekymrede = de ville ikke snakke om igangsættelse alligevel. Medmindre jeg selvfølgelig begynder at få det værre mht hovedpinen, kvalmen og væskeophobningen. Hun lavede dog en hindeløsning på mig, da livmoderhalsen var blevet mere blød. Indtil videre har jeg ikke mærket nogen ændring, men håber da det kan sætte gang i nogle veer!

Fik kørt en CTG strimmel og det var meget sjovt at kunne se plukveerne, når nu jeg ikke så godt kan mærke dem. Der kom da en hvert 10. min ca, så krydser fingre for at de arbejder lidt for sagen.

Da jordemoderen lavede hindeløsning kunne hun også mærke, at han står skævt med hovedet

Spændende at se om den hindeløsning hjælper :) Det krydser jeg for at den gør :) Og øv at hovedet står skævt !! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille nohr valgte at komme ud i dagens lys tirsdag d. 18/10 kl 19.13 39+3

 

da jeg var på Roskilde lørdag 39+0 for at få kørt ctg, fik jeg samtidig foretaget en hindeløsning, den gjorde ikk så meget gavn, der gik lidt mere af slimproppen og ellers nada men fik af vide jeg var god moden og to fingre åben, så hvis jeg skulle sættes igang ville de kunne nøjes med at tage vandet. 

Søndag havde jeg tid til en igangsættende akupunktur og rebozo, her virkede det heller ikk til at have nogen effekt. 

Mandag skulle jeg til jdm i Roskilde og hun ville foretage endnu en hindeløsning. Den fik jeg foretaget kl. 9.30 og da kl. Var ca 13.30 fik jeg en bidende plukvee. Da klokken bliver 16.30 begynder der at være noget regelmæssighed over mine plukveer som jeg nu tolker som veer, de kom med 10 minutters interval og varede ca 40-50 sek. 

Da jeg går i seng ved 23.30 tiden har jeg givet Fg et kald for at hører hvornår jeg sksl komme ind i forhold til min gdm og at nohr er for lille. Hun sagde jeg skulle se tiden an. 

Da kl. Bliver ca 2 vågner jeg af mine veer som nu kommer med 6-7 min interval og vare ca 1 min. Vækker kæresten og siger at han nok ikk skal på arbejde. 

Kl. 4, er veerne med 3-5 min interval og jeg skal nu koncentrere mig en del om vejrtrækningen, jeg ringer til Fg og aftaler at komme ind ca kl 6. 

 

Her er jeg vurderet til at være 4-5 cm åben og ved vagtskifte bliver jeg kørt på fødestue og koblet til ctg, som jeg skal beholde på indtil han er ude. Fra den tid her mister jeg total fornemmelse fir tid og sted. Jeg bliver tilbudt lattergas men bliver total klaustrofobisk af masken, så undvære den. 

Ved vagtskiftet er jeg 9,5 cm åben men har forsat en kant og en meget meget spændt hindeblære. 

Ca. Kl 18, vil jdm tage vandet for at sætte lidt skub i det, da mine veer begynder at komme med længere og længere interval samt de bliver lidt kortere. Lige da hun skulle til at prikke hul, går vandet spontant. Og jeg begynder at få presseveer, kl 18. Samtidig med vandafgang bliver nohrs hjertelyd påvirket og der tilkaldes læge. Der bliver taget en masse scalp-pH og hjertelyden stabilisere sig, dog bliver lægen på stuen. Efter ca. 30 min med presseveer og han stadig ikk er kommet og hans pH er faldende, begynder de at snakke om pondus blokade og evt forløsning med tang eller klip. Jeg får presset ham lidt længere ned og nu snakker de om at ville høre klar til anlæggelse af hård kop, da der åbenbart ikk er plads til en blød? 

Jeg får af vide at hvis han ikk er ude efter næste ve så lægger de en kop. Lægen trækker dog tiden da hun kan se at der er fremgang, og får derfor lov til at bruge 3 veer til at få ham ud. Og ud kommer han i en stor skylle af fostervand, og han når også lige at skide på vejen. 

Han kom ud og var helt perfekt, scorede fuld score i apgar og skreg med det samme og tog også bryst med det samme. 

 

Jeg fik en 2. Grads bristning i mellemkødet som blev sutureret indvendigt. Og havde et minimalt blodtab. 

Jeg var dog godt brugt efter halvanden time med presseveer. Han vejede 2640 g og var 48 lang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih stort stort tillykke med fødslen faf! 

Hvor må det være forløsende endelig at møde ham! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, faf said:

Lille nohr valgte at komme ud i dagens lys tirsdag d. 18/10 kl 19.13 39+3

 

da jeg var på Roskilde lørdag 39+0 for at få kørt ctg, fik jeg samtidig foretaget en hindeløsning, den gjorde ikk så meget gavn, der gik lidt mere af slimproppen og ellers nada men fik af vide jeg var god moden og to fingre åben, så hvis jeg skulle sættes igang ville de kunne nøjes med at tage vandet. 

Søndag havde jeg tid til en igangsættende akupunktur og rebozo, her virkede det heller ikk til at have nogen effekt. 

Mandag skulle jeg til jdm i Roskilde og hun ville foretage endnu en hindeløsning. Den fik jeg foretaget kl. 9.30 og da kl. Var ca 13.30 fik jeg en bidende plukvee. Da klokken bliver 16.30 begynder der at være noget regelmæssighed over mine plukveer som jeg nu tolker som veer, de kom med 10 minutters interval og varede ca 40-50 sek. 

Da jeg går i seng ved 23.30 tiden har jeg givet Fg et kald for at hører hvornår jeg sksl komme ind i forhold til min gdm og at nohr er for lille. Hun sagde jeg skulle se tiden an. 

Da kl. Bliver ca 2 vågner jeg af mine veer som nu kommer med 6-7 min interval og vare ca 1 min. Vækker kæresten og siger at han nok ikk skal på arbejde. 

Kl. 4, er veerne med 3-5 min interval og jeg skal nu koncentrere mig en del om vejrtrækningen, jeg ringer til Fg og aftaler at komme ind ca kl 6. 

 

Her er jeg vurderet til at være 4-5 cm åben og ved vagtskifte bliver jeg kørt på fødestue og koblet til ctg, som jeg skal beholde på indtil han er ude. Fra den tid her mister jeg total fornemmelse fir tid og sted. Jeg bliver tilbudt lattergas men bliver total klaustrofobisk af masken, så undvære den. 

Ved vagtskiftet er jeg 9,5 cm åben men har forsat en kant og en meget meget spændt hindeblære. 

Ca. Kl 18, vil jdm tage vandet for at sætte lidt skub i det, da mine veer begynder at komme med længere og længere interval samt de bliver lidt kortere. Lige da hun skulle til at prikke hul, går vandet spontant. Og jeg begynder at få presseveer, kl 18. Samtidig med vandafgang bliver nohrs hjertelyd påvirket og der tilkaldes læge. Der bliver taget en masse scalp-pH og hjertelyden stabilisere sig, dog bliver lægen på stuen. Efter ca. 30 min med presseveer og han stadig ikk er kommet og hans pH er faldende, begynder de at snakke om pondus blokade og evt forløsning med tang eller klip. Jeg får presset ham lidt længere ned og nu snakker de om at ville høre klar til anlæggelse af hård kop, da der åbenbart ikk er plads til en blød? 

Jeg får af vide at hvis han ikk er ude efter næste ve så lægger de en kop. Lægen trækker dog tiden da hun kan se at der er fremgang, og får derfor lov til at bruge 3 veer til at få ham ud. Og ud kommer han i en stor skylle af fostervand, og han når også lige at skide på vejen. 

Han kom ud og var helt perfekt, scorede fuld score i apgar og skreg med det samme og tog også bryst med det samme. 

 

Jeg fik en 2. Grads bristning i mellemkødet som blev sutureret indvendigt. Og havde et minimalt blodtab. 

Jeg var dog godt brugt efter halvanden time med presseveer. Han vejede 2640 g og var 48 lang. 

 

Stort tillykke med lille Nohr! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 21 October 2016 at 4:07 PM, Lillelilje33 said:

Så er lille Anine kommet til verden:wub Hun blev født d. 16. oktober ( 40+6 ) efter en lynhurtig og nem hjemmefødsel der tog knap en time:blink Hun vejede 2900 gram og 51 cm, så en fin lille prinsesse:kuller

 

Tillykke med din lille prinsesse og hold da op en hurtig fødsel! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11. oktober 2016 at 1:36 PM, faf said:

Orgh stort stort tillykke med ham :wub og sikke dejligt navn. Hvor stor var lille Bertram? 

 

Men øv med at din mand ikk kan være der med jer hele tiden, og endnu mere øv med amningen. 

Men han er her og i har det godt :kuller:7himmel

 

Han var 4035g og 54 cm lang <3 (Farmand var 4070g og 55 cm ved fødslen, så det er lidt sjovt). :) Så han var lidt større end vi havde regnet med - har ellers hele tiden fået at vide, at min mave ikke så så stor ud, så jeg ved ikke hvor han har gemt sig henne derinde. 

 

Ja, det med amningen var jeg ikke helt forberedt på kunne være så svært, men det skyldes nok også flere andre ting. Lige nu er det endt med at jeg pumper ud hele tiden og så får han min mælk på flaske og så træner vi amning ved bryst og sutteteknik engang imellem :( Det er godt nok noget af et show at skulle pumpe ud nat og dag og sterilisere al det udstyr. Når knap at blive færdig med det før han vågner og vi kan starte forfra med at varme mælk, made, pusle, putte (han gider ikke sove så det tager op til en time at få ham lagt), pumpe ud, sterilisere osv.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10. oktober 2016 at 4:16 PM, LilleM said:

Jeg skulle kun gå til 38+4, fødte i torsdags og er lige blevet udskrevet i dag efter et helt forfærdeligt forløb. Har intet overskud til at fortælle eller forklare, men baby har det godt :loveshower.

 

Pøj pøj til resten af oktober babyerne! :gravid

 

Tillykke med baby:) Håber i alle snart kommer lidt mere oven på igen! Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 12. oktober 2016 at 11:48 AM, Havtorn said:

Hold nu op det er længe siden jeg har været herinde! Men AS - kæmpe tillykke med Bertram, det er så fantastisk at få sin baby på brystet! :kuller

Håber så meget at i får amningen til at køre, et lille råd: lyt til dig selv! Der er desværre mange divergerende holdninger  selv på barselsafsnittet på RH.

Knus og endnu en gang tillykke :baby1

 

Mange tak :) Det har været et lidt hårdt forløb de første 14 dage med en meget ulykkelig baby der hverken vil sove eller kan finde ud af at spise (pga forkert sutteteknik bliver han også gal på sutteflasken :( ) vi endte med at tage to dage på det private barselshotel i Gentofte. Det har været helt fantastisk - vi har fået en hel anden (glad!) dreng med hjem <3 Føler virkelig ikke der var meget hjælp at hente fra hverken personalet på barselsgangen, sundhedsplejersken eller åbent hus/vejledning hos kommunen, så vi var bare så desperate til sidst. Amningen er stadig en kamp - det er endt med brystbetændelse, sår, beskadigede nerver og ødelagte mælkegange. Så som jeg skrev til faf står den på udpumpning og flaske for en periode og så håber jeg amningen kan komme op at køre derefter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER