Barbamama

BBMs bolig-kaos...

57 indlæg i dette emne

Er 106 tommer så stort nok tv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Bestå fra Ikea i valnød med en kombi af valnødlåger og hvid højglans. Vi har det som skænk og som tv-bord (som er monteret på væggen :) Tager billeder i morgen.

Eneste minus er at det tog laaang tid før vi havde alt samlet komplet. Det var vist ret nyt i sortiment dengang, så det tog 2 mdr. Før vi havde Alt På plads med overdele til skænken. Ellers er vi glade for det og overvejer en tilsvarende løsning i vores gang som erstatning for en rumdeler med låger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi gjort os mange erfaringer med sofaer! Jeg fortryder de gange vi har købt en stofsofa. De er så pæne i tv-programmerne, men jeg støvsugede vores stofsofa hver dag, og nogle gange flere gange om dagen. Sand fra gangen under sokkerne, ens hår der fælder, krummer hvis man spiste foran fjernsynet. Vi havde stofsofa, da Rosa var baby. Jeg investerede i en damprenser på grund af gylp. Nu har vi en sofa i bonded læder, og det er den bedste sofa jeg har haft! Vi har en tre personers sofa, og en lænestol i bonded læder. Jeg elsker min lænestol, og ville ikke være den foruden. Det er meget svært at finde sin stil, og endnu svære når den skal passe sammen med ens partners stil! Jeg vil også tale for, at vælge simple neutrale møbler, og i stedet give hjemmet personlighed med billeder, og nips. Har I det nemt ved at være enige om stilen? Held og lykke med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lovede billeder :)

spisebordet (inklusiv rod :lol )

e0sj1w.jpg

Bestå skænk

f4mfli.jpg

Og vores sofa i bonded læder

281u53t.jpg

Vores nips rundt omkring er enten sort/Hvidt/gråt eller mega farverigt - tror det meste ses på billederne :) (vi har ikke så meget af den slags)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er kommet helt fra den her tråd :oops

Det hænger nok lidt sammen med, at de penge, der var tiltænkt projektet lader vente på sig <_<

Så jeg lader tråden fortsat være sådan lidt i dvale, men jeg sætter stor pris på input og billeder :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører vist stilen ikea/gammel ragelse :D Vores farver i stuen er mest hvid og så lyserød. Jeps lyserød. Og manden har været med til at vælge ^_^ Lamper er svære og vores er grimme, så dem kan jeg ikke hjælpe med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER