Little Miss

Bukser til slank/tynd dreng

13 indlæg i dette emne

CE er så slank/tynd at vi efterhånden har rigtig svært ved at finde bukser han kan passe :(

 

Han har tidligere brugt H&M bukser eller NameIt fordi de har elastik med knapper i livet i deres bukser. Men nu hvor han er kommet op i 104 i længden er livet, selv med elastik med knapper, for store. 

 

Så nu skal vi finde et andet mærke der kan passe ham.

 

Han kan sagtens passe joggingbukser fra H&M men jeg vil gerne have nogle pæne bukser til ham også.

 

Et tillægsspørgsmål....

 

Hvor køber i tøj til jeres lækre tøser  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camillaat (hedder hun ikke det?) lavede en lignende tråd, hvor der kom en masse gode bud, kan jeg huske.

Vi er glade for NeXT, som jeg synes er til den smalle side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er også temmelig smal. Vi har altid været glade for bukser fra Zara. Altså slim sidder jo ikke slim, men de sidder pænt. Og han kan holde dem oppe.

Min lille pige er kun to mdr, så ikke så meget erfaring endnu. Jeg bruger faktisk næsten samme mærker som til min søn.

Marmar, Mini A Ture, Zara, Wheat, Norlie, Petit Bateau, Fub. Dog har jeg også noget fra Noa Noa og Aya Naya, som generelt bare er lidt for pyntet til mig.

Og så HM, når vi mangler akut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camillaat (hedder hun ikke det?) lavede en lignende tråd, hvor der kom en masse gode bud, kan jeg huske.

Vi er glade for NeXT, som jeg synes er til den smalle side.

 

Den må jeg vist lige finde :glad

 

Må kigge på next, tak

 

Min søn er også temmelig smal. Vi har altid været glade for bukser fra Zara. Altså slim sidder jo ikke slim, men de sidder pænt. Og han kan holde dem oppe.

Min lille pige er kun to mdr, så ikke så meget erfaring endnu. Jeg bruger faktisk næsten samme mærker som til min søn.

Marmar, Mini A Ture, Zara, Wheat, Norlie, Petit Bateau, Fub. Dog har jeg også noget fra Noa Noa og Aya Naya, som generelt bare er lidt for pyntet til mig.

Og så HM, når vi mangler akut

 

Jeg kigger på Zara, tak.

 

Og så har jeg vist lidt mærker at kigge på til prinsessen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wheat har også elastik der kan knappes ind i livet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wheat har også elastik der kan knappes ind i livet.

Må også lige tjekkes. I hvilke butikker kan man købe Wheat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pomp de luxe har smalle bukser med elastik i taljen :-) sådanne havde Aron i str 92 - de er nu sendt til Camillaat :p

Kan godt prøve at tjekke imorgen hvad mærke vi har nu som er smalle med elastik...

Aron er jo bestemt ikke nogen bred dreng længere :-)

Det må du meget gerne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må også lige tjekkes. I hvilke butikker kan man købe Wheat?

Hvis du kommer til Roskilde er der en butik på Ros Torv der har Wheat. De har i hvert fald termotøjet, så mon ikke også de har det andet? Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men den ligger lige overfor Burger King.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må også lige tjekkes. I hvilke butikker kan man købe Wheat?

Magasin har det og ellers forskellige websider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kommer til Roskilde er der en butik på Ros Torv der har Wheat. De har i hvert fald termotøjet, så mon ikke også de har det andet? Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men den ligger lige overfor Burger King.

De har også tøjet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er faktisk gladest for HM (med indsnørings elastik), med de skal godt nok strammes en del ind før de kan blive oppe :O

Jeg har også haft købt et par jogginbukser ved Freds World og de er temmelig smalle. Måske deres andre bukser også er det?

W har også et par bukser fra Serendipity, hvor der også er mulighed for at stramme ind i livet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CE er så slank/tynd at vi efterhånden har rigtig svært ved at finde bukser han kan passe :(

Han har tidligere brugt H&M bukser eller NameIt fordi de har elastik med knapper i livet i deres bukser. Men nu hvor han er kommet op i 104 i længden er livet, selv med elastik med knapper, for store.

Så nu skal vi finde et andet mærke der kan passe ham.

Han kan sagtens passe joggingbukser fra H&M men jeg vil gerne have nogle pæne bukser til ham også.

Et tillægsspørgsmål....

Hvor køber i tøj til jeres lækre tøser :kuller

Til Silke Elia bruger jeg mest Norlie, Wheat, Marmar, Soft Gallery, Christina Rodhe, Levis leggins og MP strømpebukser.

I samme stil er fx også Gro, Noa Noa og Poppy Rose.

Jeg køber mest i Elle-belle.dk (lokal butik), luksusbaby.dk, gladerollinger.dk og littlecolumbine.dk - Norlie købes hos konsulenter eller online - ligesom Pompdelux

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er kun i str 98 endnu, så ved ikke om problemet øger for vores del når han kommer op i 104. For vi bruger også H&M og NameIt med elastikker på. 

 

Men det bedste er Zara slimfit - også med elastikken strammet ind. Måske jeg også skal tjekke hvilket mærke dem han fik til jul er, jeg har bare antaget at det nok var H&M  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER