Pinar

RS-virus

7 indlæg i dette emne

Er der nogle der har den kedelige erfaring med RS-virus?

Hvor længe var I plaget af den og hvor meget?

Min lille datter på to mdr er hårdt ramt og jeg ønsker virkelig der snart sker noget mere udvikling i positiv retning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle der har den kedelige erfaring med RS-virus?

Hvor længe var I plaget af den og hvor meget?

Min lille datter på to mdr er hårdt ramt og jeg ønsker virkelig der snart sker noget mere udvikling i positiv retning.

Min yngste søn Mads fik den da han var 6 uger ca. Han blev rigtig hårdt ramt og fik respirations- & hjertestop :boo.Det skete gudskelov i venteværelset hos vagtlægen.så de fik ham i gang igen.

Vi blev indlagt på Riget og han lå 3 døgn med c-pap og så blev vi udskrevet på 5. døgn.

Rigtig god bedring til din datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min yngste søn Mads fik den da han var 6 uger ca. Han blev rigtig hårdt ramt og fik respirations- & hjertestop :boo.Det skete gudskelov i venteværelset hos vagtlægen.så de fik ham i gang igen.

Vi blev indlagt på Riget og han lå 3 døgn med c-pap og så blev vi udskrevet på 5. døgn.

Rigtig god bedring til din datter.

Åh, hvor væmmeligt.

Vi var ved vagtlæge søndag, og derefter Børnemodtagelsen på Riget. Vi blev sendt hjem igen om aftenen. Desværre blev det værre og min datter, Laura blev indlagt mandag. Hun lå i C-pap i to døgn og derefter med iltmaske.

Vi kom hjem i går og har åben indlæggelse weekenden over.

Jeg synes bare at den hoste nærmest ikke rykker sig. Håber tiden arbejder for hende de næste døgn.

Det er så synd for de små, når de skal kæmpe sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så synd når de små er så sløje.

Jeg håber at hun kommer sig hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah fik virussen da hun var ca 4 uger gammel (så vidt jeg husker). Vi var indlagt i 5 døgn, med ilt og sonde. På 5 døgn var der klar bedring, men hosten hang ved i næsten 14 dage efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng var også 4 uger da han blev ramt. Vi var indlagt i ca 8 dage og var forbi intensiv. Han blev kørt ind med lægebil da han var helt blå. 4 dage med C pap og ilt og sonde da kræfterne var mindst.

2 mdr senere fik han konstateret astmatisk bronkitis som en følge af RS virus. Det har han stadig snart 18 mdr gammel. Derudover kan børn der har haft RS virus få noget med ørene da de åbenbart hurtigere bliver påvirket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage i 2009 var jeg indlagt med vores søn i først 10 dage, så kom vi hjem et par dage og så indlagt igen i 4 dage... Han udviklede astmatisk bronkitis og fik maske med hjem... Han voksede dog fra det i løbet af det første år eller to og i dag mærker vi absolut intet til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER