Havtorn

Er der 2 streger, eller..

55 indlæg i dette emne

Nå, det skulle heller ikke være denne gang! :boo

Test til morgen er mere utydelig, og jeg mærker mens på (den dér grimme fornemmelse, ikke bare murren). Og den følelse er desværre lidt for velkendt!

Det er nu 4. gang på 5 måneder det ikke vil lykkes, bliver gravid men den sætter sig ikke fast. Ved ikke hva vi gør herfra, men skal lige sluge den - var så overbevist om, at nu var det vores tur :shooter

Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, det skulle heller ikke være denne gang! :boo

Test til morgen er mere utydelig, og jeg mærker mens på (den dér grimme fornemmelse, ikke bare murren). Og den følelse er desværre lidt for velkendt!

Det er nu 4. gang på 5 måneder det ikke vil lykkes, bliver gravid men den sætter sig ikke fast. Ved ikke hva vi gør herfra, men skal lige sluge den - var så overbevist om, at nu var det vores tur :shooter

Øv det er jeg ked af at høre. Måske kan i få hjælp til noget medicinsk behandling til at få graviditeten til at blive siddende ? Altså progesteron og prednisolon feks. Men det er nok noget du kan tale med din læge om. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er ligament murren og ikke mens, der viser sit grimme ansigt.

 

Angående en mere utydelig test her til morgen så kan du ikke regne 100% med det. Ikke for at give dig håb eller noget, men der er trods alt en grund til man helst ikke skal teste hver dag.

 

Jeg håber og krydser for at dine fornemmelser tager fejl, og at den lille spire er ved at sætte sig godt fast derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så irriterende, den Valmed fra i går er blevet mega positiv over natten (stregen kom før tid da jeg tog den, så den var ok - men ikke SÅ positiv), og den Valmed fra i dag er så mindre tydelig. Argh!  :blink :box

 

Har taget 1 test mere fra Rema, på billedet herunder ses udviklingen fra i forgårs om eftermiddagen, men de er da virkeligt svage i forhold til 3+6 i dag?

kbc8ao.jpg

Vil sige til dem der synes det er dumt at teste før tid: Ja! men men har oplevet bio i både 4+4 og 5+6 - så er ville man jo have testet alligevel.

Tror jeg bliver skør, ved at min kæreste synes jeg er TOTALT rablende :wacko  :sm  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved første barn var mine teste virkelig svage. Jeg testede 4+0 og var i tvivl om jeg var gravid, fordi den var så svag.

Denne her gang testede jeg også 4+0 og der var ingen tvivl. Den var virkelig tydelig.

Det er altså bare forskelligt.

Selvfølgelig er du ikke dum fordi du tester før tid. Du er bare utålmodig - ligesom alle os andre ;)

Jeg synes altså der er en pæn udvikling, må jeg indrømme.

Er der kommet noget blod?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved første barn var mine teste virkelig svage. Jeg testede 4+0 og var i tvivl om jeg var gravid, fordi den var så svag.

Denne her gang testede jeg også 4+0 og der var ingen tvivl. Den var virkelig tydelig.

Det er altså bare forskelligt.

Selvfølgelig er du ikke dum fordi du tester før tid. Du er bare utålmodig - ligesom alle os andre ;)

Jeg synes altså der er en pæn udvikling, må jeg indrømme.

Er der kommet noget blod?

Tak for dit svar :)

Jeg har kun prøvet at stå med en mega tydelig test, da jeg ventede min søn. Men der testede jeg også først i uge 6 pga ingen symptomer, så nok derfor den var så positiv :rolleyes

Så har kun dårlige erfaringer med de her svagere streger, er SÅ træt af spekulere, tyde og dreje de skide tests :wacko

Men som min kæreste sagde: Om 8 måneder, SÅ ved du besked :lol

Nej, ingen mens (7-9-13)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg ked af at høre. Måske kan i få hjælp til noget medicinsk behandling til at få graviditeten til at blive siddende ? Altså progesteron og prednisolon feks. Men det er nok noget du kan tale med din læge om. :kiss

Tak  :kiss

Jo, min gyn nævnte noget om Crinone - vi talte ikke så meget om det, men kan huske han også sagde at slimhinden så fin ud (hvor jeg så alligevel mistede).

Det kan være jeg skal ringe til ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne

Ja, det er så surt! tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er fine tests!

Og en fin udvikling, så jeg krydser fingre for at det er baby-smerter, fordi den er i gang med at udvikle sig :)

Jeg mistede et par gange, inden jeg fik mine to piger.

Føles den første brugte jeg "babyklister", ved ikke om det var det som gjorde hun "hang ved", men om ikke andet følte JEG at jeg gjorde "noget", udover bare at eksistere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOV! Glemte jo at sætte billeder ind af de 2 Valmed - hvorfor er den fra i går SÅ positiv? Og den fra i dag so not :boo

281hq82.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns dine teste er fint positive i forhold til du ikke engang er gået over tid endnu. Syns du skal holde op med at teste og afvente om mensen nu holder sig væk, for det er et rigtig godt graviditets tegn. Murren kan betyde både det ene og det andet, og du kan ikke regne med at en graviditets test kan give et svar om HVOR gravid du er, det er jo bare en test der skal give et ja/nej svar. Kan godt forstå det er svært at håbe og tro, men indtil du har lavet en blank graviditets test har du jo hcg=du er gravid  ;)

 

Håber det er en keeper. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns dine teste er fint positive i forhold til du ikke engang er gået over tid endnu. Syns du skal holde op med at teste og afvente om mensen nu holder sig væk, for det er et rigtig godt graviditets tegn. Murren kan betyde både det ene og det andet, og du kan ikke regne med at en graviditets test kan give et svar om HVOR gravid du er, det er jo bare en test der skal give et ja/nej svar. Kan godt forstå det er svært at håbe og tro, men indtil du har lavet en blank graviditets test har du jo hcg=du er gravid ;)

Håber det er en keeper. :goodluck

Lyt til hende her! Hun er en klog dame!

Og held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns dine teste er fint positive i forhold til du ikke engang er gået over tid endnu. Syns du skal holde op med at teste og afvente om mensen nu holder sig væk, for det er et rigtig godt graviditets tegn. Murren kan betyde både det ene og det andet, og du kan ikke regne med at en graviditets test kan give et svar om HVOR gravid du er, det er jo bare en test der skal give et ja/nej svar. Kan godt forstå det er svært at håbe og tro, men indtil du har lavet en blank graviditets test har du jo hcg=du er gravid  ;)

 

Håber det er en keeper. :goodluck

 

Lyt til hende her! Hun er en klog dame!

Og held og lykke :)

Tak for svar søde damer, og for tankerne! Man bliver bare sindssyg, når man har mistet så mange gange!

Jeg tror at det jeg har mærket som mens, er ligamentsmerter. Synes bare det er meget voldsomt allerede.

Har testet her til eftermiddag, og sammenlagt med de smerter, er der enten noget galt, eller også kan jeg måske se frem til 2 stk?!  :blink

Synes den er ret positiv lige pludselig:

2elxnw9.jpg

Min læge er tilbage fra ferie på mandag, så ringer jeg og får en tid. Held og lykke til alle jer der stadig afventer :yay  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på den!! Den er flot!!

Nyd det! Du har en positiv test! Går det galt, er det skidt ligemeget hvad. Du har ingen grund til at tro det kan gå galt! Du har murren- det betyder baby udvikler sig! Ingen blod - mens bliver væk! Og positiv udvikling i test!

ALT taler for det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der murren kan du lige så godt vænne dig til.

 

Den har alle gangene for mig været en tro følgesvend fra samme øjeblik jeg testede positiv og resten af første trimester.

 

Tillykke med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på den!! Den er flot!!

Nyd det! Du har en positiv test! Går det galt, er det skidt ligemeget hvad. Du har ingen grund til at tro det kan gå galt! Du har murren- det betyder baby udvikler sig! Ingen blod - mens bliver væk! Og positiv udvikling i test!

ALT taler for det går godt!

Tak, hvor er du sød :kiss - det er jeg rigtig glad for, prøver lige at hoppe med på optimist-vognen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der murren kan du lige så godt vænne dig til.

 

Den har alle gangene for mig været en tro følgesvend fra samme øjeblik jeg testede positiv og resten af første trimester.

 

Tillykke med graviditeten :)

Ja, det tager jeg også gerne med! :)  Bare det betyder at det hele vokser, så kan man jo klare hvad som helst. Og tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine tests er da så flotte positive... Jeg slutter mig til flokken som siger at du skal stoppe med at teste.. og nyde det.. og så få en tid hos din læge når du er nået alm test-tid :) Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt?

Ja, indtil videre ser det ud til at der er en baby - men er kun 5+4. Skal scannes næste uge, så håber på at se hjerteblink der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, indtil videre ser det ud til at der er en baby - men er kun 5+4. Skal scannes næste uge, så håber på at se hjerteblink der :)

:glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, indtil videre ser det ud til at der er en baby - men er kun 5+4. Skal scannes næste uge, så håber på at se hjerteblink der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er vidst nok gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vi få en opdatering havtorn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER